Rofl Skrevet 19. mars 2014 #1842 Skrevet 19. mars 2014 Du har snudd om døgnet du? For da forstår jeg godt at det blir litt tungt å stå opp så tidlig. Men vi trenger sikkert ikke møtes før kl 11- 11.15 da! Ikke helt. Sovnet klokken 3 i natt Skal hjelpe en felles bekjent av oss med litt i morgen tidlig så 11 høres bra ut
FruN Skrevet 19. mars 2014 #1843 Skrevet 19. mars 2014 (endret) Takk kjære frue, det er så deilig å få litt ros! Er det i morgen du skal møte Tekola? Det er det, og Niennas Skal bare jobbe litt først fra kl 7 Så skal jeg til frisøren etter det (Jeg kommer til å sovne i stolen, det er jeg sikker på ) Nå er det Endret 19. mars 2014 av FruN
Gjest Inggolf Skrevet 19. mars 2014 #1846 Skrevet 19. mars 2014 Jeg liker å leite etter Lego hos folk Du har så legomani du Har du funnet enda mer!?
Severus Skrevet 19. mars 2014 #1847 Skrevet 19. mars 2014 OMG jeg spiller South Park The Stick of Truth, dette spillet er jævla lættis.
Rofl Skrevet 19. mars 2014 #1848 Skrevet 19. mars 2014 Du har så legomani du Har du funnet enda mer!? Ikke vært ute å leitet i garasjen til mannen enda men det kunne være noe annet der (som ikke er mitt allerede ) Neida, er bare litt glad i det, helt sant!
Aldrisur Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #1850 Skrevet 20. mars 2014 Ha en god dag alle som titter innom! Det er snart helg!
Rumle Skrevet 20. mars 2014 #1851 Skrevet 20. mars 2014 Solnedgang før anløp av Værøy --- Så utrolig vakkert! -------------- Jeg skriver laaaaaangsomt i dag. Har skåret av meg fingertuppen - nesten! Og det på pekefingeren også! Synes jeg er litt vimsete om dagen, men vet ikke hvorfor. du måååååå være forsiktig! Og så mange morsomme historier! 1
Aldrisur Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #1853 Skrevet 20. mars 2014 Heheeee, spinngærne er ikke en dårlig beskrivelse nei (Ja, FruN, perfekt tantedag!) Rofl kan sikkert bekrefte hvor søt og herlig hun er, men hun viste seg ikke fra sin beste side da han møtte henne siden hun bare litt var utolmodig på kafè Men seriøst Aldri, det med fingeren din høres litt nifst ut...Du MÅ passe på at det ikke setter seg en betennelse der! Merker du den minste anelse til smerte, rødhet, ømhet eller hevelse så MÅ du LOVE meg å dra til legen!! I love you too... Det er det, og Niennas Skal bare jobbe litt først fra kl 7 Så skal jeg til frisøren etter det (Jeg kommer til å sovne i stolen, det er jeg sikker på ) Nå er det Håper du/dere får en fiiiiiin dag! Jeg liker å leite etter Lego hos folk Hm...syns jeg ser deg Rofl... Jeg synes FGTH er kuuuule Vex! Så utrolig vakkert! du måååååå være forsiktig! Og så mange morsomme historier! Hei Rumle! Har du det bra? Jeg er jo forsiktig, allikevel kan det visst skje ulykker innimellom. Oi oi oi! Ikke bra! Ikk bra Mia, men min bisarre form for humor - av og til!
Anje Skrevet 20. mars 2014 #1854 Skrevet 20. mars 2014 Men Aldri da! Nå må du passe deg med så du ikke ender opp helt ! Dette er et myyyye bedre alternativ:
Severus Skrevet 20. mars 2014 #1855 Skrevet 20. mars 2014 Jeg synes FGTH er kuuuule Vex! Jeg er jo forsiktig, allikevel kan det visst skje ulykker innimellom. Ja de er flinke. Har du hørt om kjerringa som gikk over til Allers, siden 70% av ulykkene skjer i hjemmet?
Mynona Skrevet 20. mars 2014 #1856 Skrevet 20. mars 2014 I dag er den internationale happy-dagen. Så da håper jeg alle har hatt en happy dag. Jeg byr på et par sanger som kan bidra: En av nyere dato Og en av eldre dato: http://www.youtube.com/watch?v=P-KZ1m2cUak Mens jeg sitter i telefonkø! Fant nemlig ut at jeg har booket påskeflybilletter på feil dato. Jeg har visst bestilt meg 2 ukers ferie jeg…. Så får håpe de har ledige billetter så jeg kommer meg hjem når jeg skal! 1
Aldrisur Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #1857 Skrevet 20. mars 2014 Men Aldri da! Nå må du passe deg med så du ikke ender opp helt ! Dette er et myyyye bedre alternativ: Ha-ha Det er det beste rådet jeg har fått på lenge! Anje! Ja de er flinke. Har du hørt om kjerringa som gikk over til Allers, siden 70% av ulykkene skjer i hjemmet? Nei, hun har jeg aaaaaldri hørt om... I dag er den internationale happy-dagen. Så da håper jeg alle har hatt en happy dag. Jeg byr på et par sanger som kan bidra: Mens jeg sitter i telefonkø! Fant nemlig ut at jeg har booket påskeflybilletter på feil dato. Jeg har visst bestilt meg 2 ukers ferie jeg…. Så får håpe de har ledige billetter så jeg kommer meg hjem når jeg skal! Herlighet My, har du fått ordnet det nå? Happyday??? Fine sanger My! Jeg har spilt gjennom begge mens jeg ryddet ut etter IKEA-turen min. For der har jeg nemlig vært! Så her du meg - det er tid for litt HAPPY-dans!
Mynona Skrevet 20. mars 2014 #1859 Skrevet 20. mars 2014 Så flink du er til å danse da Aldri Det er jo ikke rart siden dere har fått danseplass på loftet! Hva har dere kjøpt forno da? Ting til gjesterommet? Jepp, fikk fikset det. Men synes ikke det var noe moro å betale kr 1200,- fordi jeg har vært sløv når jeg bestilte altså Penger ut av vinduet!
Aldrisur Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #1860 Skrevet 20. mars 2014 Fortsatt rævsmerter Den trappa var ikke god å ramle i. Så flink du er til å danse da Aldri Det er jo ikke rart siden dere har fått danseplass på loftet! Hva har dere kjøpt forno da? Ting til gjesterommet? Jepp, fikk fikset det. Men synes ikke det var noe moro å betale kr 1200,- fordi jeg har vært sløv når jeg bestilte altså Penger ut av vinduet! Kjøpt lave skap til å ha under TV-en (Tv-en skal henge på veggen) Det blir nok bra. Uff så dumt da My. Sånt kan skje i de beste familier, men ergerlig er det. Reiser du den 13.?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå