Gjest Inggolf Skrevet 19. august 2015 #18561 Skrevet 19. august 2015 Hurraaaa, jeg tror kanskje ikke jeg har sagt det, men vi er på flyttefot og i går fikk vi de nye nøklene Stoooor og fin leilighet, helt nyoppusset med integrerte kjøkkengreier og et gigantisk boblebad på badet! Har en laaang og slitsom flytteprosess forran meg, aner ikke hvor jeg skal starte, men det blir vel verdt det! Sender en klem til deg Aldri, hvor enn i verden du er 1
FruN Skrevet 19. august 2015 #18562 Skrevet 19. august 2015 Hurraaaa, jeg tror kanskje ikke jeg har sagt det, men vi er på flyttefot og i går fikk vi de nye nøklene Stoooor og fin leilighet, helt nyoppusset med integrerte kjøkkengreier og et gigantisk boblebad på badet! Har en laaang og slitsom flytteprosess forran meg, aner ikke hvor jeg skal starte, men det blir vel verdt det! Sender en klem til deg Aldri, hvor enn i verden du er Gratulerer, Nozze! Lykke til!
Gjest Jacklost Skrevet 19. august 2015 #18563 Skrevet 19. august 2015 (endret) Hurraaaa, jeg tror kanskje ikke jeg har sagt det, men vi er på flyttefot og i går fikk vi de nye nøklene Stoooor og fin leilighet, helt nyoppusset med integrerte kjøkkengreier og et gigantisk boblebad på badet! Har en laaang og slitsom flytteprosess forran meg, aner ikke hvor jeg skal starte, men det blir vel verdt det! Sender en klem til deg Aldri, hvor enn i verden du er Så bra at alt går bra for deg Endret 19. august 2015 av Winza
Severus Skrevet 19. august 2015 #18564 Skrevet 19. august 2015 Alan Rickman er kulere enn han på bildet til Winza 1
Gjest Inggolf Skrevet 19. august 2015 #18565 Skrevet 19. august 2015 Takk takk Blir bra å komme seg over i en dobbel så stor leilighet enn den jeg har nå..Har vært temmelig trangt her på 45 kvm2 med 2 voksne som har en god del ting hver, puss et par bonusbarn i blant..
Severus Skrevet 19. august 2015 #18566 Skrevet 19. august 2015 Blomster til Aldri, for jeg tror ikke jeg kommer tilbake før i kveld 2
Frk.K Skrevet 20. august 2015 #18569 Skrevet 20. august 2015 (endret) Hurraaaa, jeg tror kanskje ikke jeg har sagt det, men vi er på flyttefot og i går fikk vi de nye nøklene Stoooor og fin leilighet, helt nyoppusset med integrerte kjøkkengreier og et gigantisk boblebad på badet! Har en laaang og slitsom flytteprosess forran meg, aner ikke hvor jeg skal starte, men det blir vel verdt det! Sender en klem til deg Aldri, hvor enn i verden du er Ja men vi på KG bare flytter inn litt, vi! Edit: Gratulerer så mye! Endret 20. august 2015 av Frk.K
Gjest Inggolf Skrevet 20. august 2015 #18570 Skrevet 20. august 2015 Ja men vi på KG bare flytter inn litt, vi! Edit: Gratulerer så mye! Det verste er at det nok er plass til hele gjengen opp i der også Ihvertfall 4-5 på en gang da... Skulle gjerne ha postet bilde av badet, men får se an når vi kommer oss litt mer i stand! Hvor har du vært Frk.K? Lenge siden jeg har sett deg her!
Frk.K Skrevet 20. august 2015 #18571 Skrevet 20. august 2015 Det verste er at det nok er plass til hele gjengen opp i der også Ihvertfall 4-5 på en gang da... Skulle gjerne ha postet bilde av badet, men får se an når vi kommer oss litt mer i stand! Hvor har du vært Frk.K? Lenge siden jeg har sett deg her! Haha! Greit med god plass da Første jeg sjekker i annonser for hus å leilighet er bad å kjøkken, resten er ikke så nøye Nei, har vært litt smålig opptatt å smålig lat.. Men er innom å sniker hverdag
Mynona Skrevet 20. august 2015 #18572 Skrevet 20. august 2015 Har dere flytta inn Noz? Jeg fikk en skikkelig dårlig nyhet i dag. Går ikke inn på detaljene, men plan og bygg har trolig pålagt meg og mange av naboene å rive badet og bygge nytt. Dustebyråkratifaenskap! Vipps, en regning på et par-trehundretusen. Håper advokatene klarer å finne ut av dette, men denne dagen har jeg vært ganske opprørt for å si det sånn.
Aldrisur Skrevet 20. august 2015 Forfatter #18573 Skrevet 20. august 2015 Hurraaaa, jeg tror kanskje ikke jeg har sagt det, men vi er på flyttefot og i går fikk vi de nye nøklene Stoooor og fin leilighet, helt nyoppusset med integrerte kjøkkengreier og et gigantisk boblebad på badet! Har en laaang og slitsom flytteprosess forran meg, aner ikke hvor jeg skal starte, men det blir vel verdt det! Sender en klem til deg Aldri, hvor enn i verden du er Hurrraaaaaa Noz! Det høres kjempespennende ut! Håper du har funnet ut hvor du skal starte nå? Klem tilbake Blomster til Aldri, for jeg tror ikke jeg kommer tilbake før i kveld Tusen takk for blomster! Håper du har der fint? Er du i utlandet ennå? Aldrisur! Frøkensina! Har dere flytta inn Noz? Jeg fikk en skikkelig dårlig nyhet i dag. Går ikke inn på detaljene, men plan og bygg har trolig pålagt meg og mange av naboene å rive badet og bygge nytt. Dustebyråkratifaenskap! Vipps, en regning på et par-trehundretusen. Håper advokatene klarer å finne ut av dette, men denne dagen har jeg vært ganske opprørt for å si det sånn. Hva? Den eneste grunnen til at P&B skulle bry seg med dette er vel om det lekker på kryss og tvers mellom badene når dere dusjer? For en merkelig beskjed å få! Skjønner godt at du er opprørt My. ------------------------------- Godt og vel nede fra fjellet, men her har det gått slag i slag den siste uken. Uten å si for mye om ditt og datt - så har det vært merkelig travelt her hos meg. Og med det utrolig flotte været vi har hatt har dagene blitt fylt med så mye sosialt at jeg er helt snurrete i hodet. Men nå reiser vi på ferie igjen. Og av erfaring vet jeg at jeg får mer tid for meg selv og at alt blir roligere da. Jeg har savnet å snakke å kunne med dere. PS: Veldig masse koselig prat og fiiiine bilder som møtte meg i ballongen i dag da. 2
Gjest Jacklost Skrevet 20. august 2015 #18574 Skrevet 20. august 2015 (endret) Så hyggelig at du stakk innom en kort tur :D Endret 20. august 2015 av Winza 1
Mynona Skrevet 20. august 2015 #18575 Skrevet 20. august 2015 Hurrraaaaaa Noz! Det høres kjempespennende ut! Håper du har funnet ut hvor du skal starte nå? Klem tilbake Tusen takk for blomster! Håper du har der fint? Er du i utlandet ennå? Frøkensina! Hva? Den eneste grunnen til at P&B skulle bry seg med dette er vel om det lekker på kryss og tvers mellom badene når dere dusjer? For en merkelig beskjed å få! Skjønner godt at du er opprørt My. ------------------------------- Godt og vel nede fra fjellet, men her har det gått slag i slag den siste uken. Uten å si for mye om ditt og datt - så har det vært merkelig travelt her hos meg. Og med det utrolig flotte været vi har hatt har dagene blitt fylt med så mye sosialt at jeg er helt snurrete i hodet. Men nå reiser vi på ferie igjen. Og av erfaring vet jeg at jeg får mer tid for meg selv og at alt blir roligere da. Jeg har savnet å snakke å kunne med dere. PS: Veldig masse koselig prat og fiiiine bilder som møtte meg i ballongen i dag da. Åh, hvor skal dere nå da? Dere farter jo som bare rakkern dere!! Misunnelig! Nja.. det er noe papirarbeid som har gått galt en gang for leeeeenge siden som kom å beit oss i rompa nå. Badet lekker ikke, men det er ganske lekkert. Så jeg har ikke lyst til å rive det.
Aldrisur Skrevet 20. august 2015 Forfatter #18576 Skrevet 20. august 2015 Så hyggelig at du stakk innom en kort tur :D Takk i lige måde Winza! Åh, hvor skal dere nå da? Dere farter jo som bare rakkern dere!! Misunnelig! Nja.. det er noe papirarbeid som har gått galt en gang for leeeeenge siden som kom å beit oss i rompa nå. Badet lekker ikke, men det er ganske lekkert. Så jeg har ikke lyst til å rive det. Det burde jo være unødvendig å rive et lekkert bad bare på grunn av noe papirkluss? Byrakratiet lenge leve. Lørdag reiser vi til Spania! 2
Rumle Skrevet 20. august 2015 #18578 Skrevet 20. august 2015 --- Lørdag reiser vi til Spania! Skal du nå ut å farte igjen?!!! 2
Rumle Skrevet 20. august 2015 #18579 Skrevet 20. august 2015 Har dere flytta inn Noz? Jeg fikk en skikkelig dårlig nyhet i dag. Går ikke inn på detaljene, men plan og bygg har trolig pålagt meg og mange av naboene å rive badet og bygge nytt. Dustebyråkratifaenskap! Vipps, en regning på et par-trehundretusen. Håper advokatene klarer å finne ut av dette, men denne dagen har jeg vært ganske opprørt for å si det sånn. Ahhhhhhhh gu så kjedelig!! 2
Gjest Jacklost Skrevet 20. august 2015 #18580 Skrevet 20. august 2015 Det høres ut som at du lever et spennende liv Aldrisur, jeg misunner deg 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå