Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iskaffe?

Mhm kald kaffe (ofte søt) med melk og isbiter :jepp: 

c63397255dedd4047fef07894af2f4bf.jpg

Veldig godt :)

• Liker 1
Skrevet

Med noen ferske sitronkjeks til? :sjenert:

biscotti_al_limone_11.JPG

(her kan jeg hvertfall poste så store bilder jeg vil :fnise: )

• Liker 2
Skrevet

Jeg høstet mine første cime di rapa i går! 

img_2718.jpg

De var jammen gode! Og overraskende lette å gro! Mine var ikke så store som disse, så mulig jeg sådde litt for tett - skal snart så nye, så da får det bli litt færre frø tenker jeg :ler:

• Liker 2
Skrevet

Jeg høstet mine første cime di rapa i går! 

De var jammen gode! Og overraskende lette å gro! Mine var ikke så store som disse, så mulig jeg sådde litt for tett - skal snart så nye, så da får det bli litt færre frø tenker jeg :ler:

:overrasket: Tror ikke jeg har smakt de? :klo: Eller kanskje, men ikke visst hva det var :ler: Så gøy at du sår mat enda, kanskje jeg burde så noe :)

Skrevet

Åhhh de så vanvittig gode ut F! :daane:

Jeg må virkelig prøve å bake italienske sitronkjeks :jepp: Men jeg er ikke den beste på slikt :laugh: Kanskje FruN har noen tips?

Farlig godt :daane:

• Liker 1
Skrevet (endret)

:overrasket: Tror ikke jeg har smakt de? :klo: Eller kanskje, men ikke visst hva det var :ler: Så gøy at du sår mat enda, kanskje jeg burde så noe :)

Jaaa gjør det! :hoppe: Salat, spinat og reddiker og sånne som dette går helt fint enda. Vurderer faktisk å så rosenkål også, hvis jeg finner plass!  :laugh: De blir visst best etter en natt eller to med frost, så det passer bra :jepp:

Du har sikkert smakt de i Italia :jepp: de er visst veldig populære der. Smaker som brokkoli, bare litt kraftigere eller .. vanskelig å sette ord på, men gode var de! Jeg stekte mine i godt smør med litt salt og hadde de ved siden av biff - var ikke dumt det altså! :)

Skulle selvsagt hatt hvitløk i - men var tom! :sjokkert: Tror nesten aldri det har hendt før!  :laugh:  Men nå er det uansett snart klart for hvitløkshøsting .. så jeg kunne selvsagt stjålet meg en fersk en der :ler:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet

Aldrisur kommer til å bli glad når hun får se alle de fine bildene som har blitt postet her i det siste :jepp:

• Liker 3
Skrevet

Jeg må virkelig prøve å bake italienske sitronkjeks :jepp: Men jeg er ikke den beste på slikt :laugh: Kanskje FruN har noen tips?

Farlig godt :daane:

Ja, det har jammen stått på listen min lenge. Får prøve på nytt til jul! Tenkte å lage hjemmelaget limoncello til jul i år også :nigo: 

• Liker 1
Skrevet

Aldrisur kommer til å bli glad når hun får se alle de fine bildene som har blitt postet her i det siste :jepp:

Det får vi håpe :jepp:

Nei, nu stikker jeg ut - snakkes :vinke:

• Liker 2
Skrevet

Jaaa gjør det! :hoppe: Salat, spinat og reddiker og sånne som dette går helt fint enda. Vurderer faktisk å så rosenkål også, hvis jeg finner plass!  :laugh: De blir visst best etter en natt eller to med frost, så det passer bra :jepp:

Du har sikkert smakt de i Italia :jepp: de er visst veldig populære der. Smaker som brokkoli, bare litt kraftigere eller .. vanskelig å sette ord på, men gode var de! Jeg stekte mine i godt smør med litt salt og hadde de ved siden av biff - var ikke dumt det altså! :)

Skulle selvsagt hatt hvitløk i - men var tom! :sjokkert: Tror nesten aldri det har hendt før!  :laugh:  Men nå er det uansett snart klart for hvitløkshøsting .. så jeg kunne selvsagt stjålet meg en fersk en der :ler:

Tør ikke love noe :laugh: Men hadde jo vært gøy. Trenger jord til noen krukker da. Ja, jeg googlet de så kanskje jeg har spist de i Italia, en del av contorni kanskje (grønnsaker man bestiller) . Finnes de i frø på butikker her?

Åh hvitløk skulle jeg ha hatt selv! Når setter man de?

Skrevet

Det får vi håpe :jepp:

Nei, nu stikker jeg ut - snakkes :vinke:

Ha det fint! :vinke:

Skrevet

Hvor mange her har Snapchat?

Skrevet

Jeg har snap!

Det er 29 grader her! :dåne:

Skrevet

Jeg har det ikke. Glad det ikke er fullt så varmt her, er jo ikke vant!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...