Rumle Skrevet 18. august 2015 #18524 Skrevet 18. august 2015 Iskaffe? Mhm kald kaffe (ofte søt) med melk og isbiter Veldig godt 1
Frøkensina Skrevet 18. august 2015 #18526 Skrevet 18. august 2015 Med noen ferske sitronkjeks til? (her kan jeg hvertfall poste så store bilder jeg vil ) 2
Rumle Skrevet 18. august 2015 #18527 Skrevet 18. august 2015 Jeg høstet mine første cime di rapa i går! De var jammen gode! Og overraskende lette å gro! Mine var ikke så store som disse, så mulig jeg sådde litt for tett - skal snart så nye, så da får det bli litt færre frø tenker jeg 2
Gjest Jacklost Skrevet 18. august 2015 #18529 Skrevet 18. august 2015 Jeg blir i godt humør av de bildene 2
Frøkensina Skrevet 18. august 2015 #18530 Skrevet 18. august 2015 Jeg høstet mine første cime di rapa i går! De var jammen gode! Og overraskende lette å gro! Mine var ikke så store som disse, så mulig jeg sådde litt for tett - skal snart så nye, så da får det bli litt færre frø tenker jeg Tror ikke jeg har smakt de? Eller kanskje, men ikke visst hva det var Så gøy at du sår mat enda, kanskje jeg burde så noe
Frøkensina Skrevet 18. august 2015 #18531 Skrevet 18. august 2015 Åhhh de så vanvittig gode ut F! Jeg må virkelig prøve å bake italienske sitronkjeks Men jeg er ikke den beste på slikt Kanskje FruN har noen tips? Farlig godt 1
Rumle Skrevet 18. august 2015 #18532 Skrevet 18. august 2015 (endret) Tror ikke jeg har smakt de? Eller kanskje, men ikke visst hva det var Så gøy at du sår mat enda, kanskje jeg burde så noe Jaaa gjør det! Salat, spinat og reddiker og sånne som dette går helt fint enda. Vurderer faktisk å så rosenkål også, hvis jeg finner plass! De blir visst best etter en natt eller to med frost, så det passer bra Du har sikkert smakt de i Italia de er visst veldig populære der. Smaker som brokkoli, bare litt kraftigere eller .. vanskelig å sette ord på, men gode var de! Jeg stekte mine i godt smør med litt salt og hadde de ved siden av biff - var ikke dumt det altså! Skulle selvsagt hatt hvitløk i - men var tom! Tror nesten aldri det har hendt før! Men nå er det uansett snart klart for hvitløkshøsting .. så jeg kunne selvsagt stjålet meg en fersk en der Endret 18. august 2015 av Rumle 2
Gjest Jacklost Skrevet 18. august 2015 #18533 Skrevet 18. august 2015 Aldrisur kommer til å bli glad når hun får se alle de fine bildene som har blitt postet her i det siste 3
Rumle Skrevet 18. august 2015 #18534 Skrevet 18. august 2015 Jeg må virkelig prøve å bake italienske sitronkjeks Men jeg er ikke den beste på slikt Kanskje FruN har noen tips? Farlig godt Ja, det har jammen stått på listen min lenge. Får prøve på nytt til jul! Tenkte å lage hjemmelaget limoncello til jul i år også 1
Rumle Skrevet 18. august 2015 #18535 Skrevet 18. august 2015 Aldrisur kommer til å bli glad når hun får se alle de fine bildene som har blitt postet her i det siste Det får vi håpe Nei, nu stikker jeg ut - snakkes 2
Frøkensina Skrevet 18. august 2015 #18536 Skrevet 18. august 2015 Jaaa gjør det! Salat, spinat og reddiker og sånne som dette går helt fint enda. Vurderer faktisk å så rosenkål også, hvis jeg finner plass! De blir visst best etter en natt eller to med frost, så det passer bra Du har sikkert smakt de i Italia de er visst veldig populære der. Smaker som brokkoli, bare litt kraftigere eller .. vanskelig å sette ord på, men gode var de! Jeg stekte mine i godt smør med litt salt og hadde de ved siden av biff - var ikke dumt det altså! Skulle selvsagt hatt hvitløk i - men var tom! Tror nesten aldri det har hendt før! Men nå er det uansett snart klart for hvitløkshøsting .. så jeg kunne selvsagt stjålet meg en fersk en der Tør ikke love noe Men hadde jo vært gøy. Trenger jord til noen krukker da. Ja, jeg googlet de så kanskje jeg har spist de i Italia, en del av contorni kanskje (grønnsaker man bestiller) . Finnes de i frø på butikker her? Åh hvitløk skulle jeg ha hatt selv! Når setter man de?
Frøkensina Skrevet 18. august 2015 #18537 Skrevet 18. august 2015 Det får vi håpe Nei, nu stikker jeg ut - snakkes Ha det fint!
Fantastica Skrevet 18. august 2015 #18539 Skrevet 18. august 2015 Jeg har snap! Det er 29 grader her! :dåne:
Frøkensina Skrevet 18. august 2015 #18540 Skrevet 18. august 2015 Jeg har det ikke. Glad det ikke er fullt så varmt her, er jo ikke vant!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå