Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaa! :hoppe: Takk snuppa! :klem:

• Liker 2
Skrevet

Ung Brando og greier! JeG skylder på tropevarne rundt 35 grader soloppvarmet og trøtthet :laugh:

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Nei, det er en veldig gammel...og død....skuespiller fra veldig lenge siden...som jeg NÅ ikke husker navnet på.

Dette var frrrryktelig irriterende! Hjelp meg noen! Hva het han derre der?

Han ser kjekk ut da, jeg vedder på at damene var gale etter han på den tiden :)

Skrevet

Ja, det skal jeg love deg at det var og nei, jeg husker det ikke selv, haha!

Helt sikkert en del menn også som så langt etter ham... :lur:

• Liker 2
Skrevet

Jupp klassisk kjekkas :) Regner med at han ikke manglet interesse noensinne forøvrig.

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg husker at de nevnte at han var død på Tv2 Nyhetene i 2007 og så viste de et klassisk svart og hvitt klipp fra en gamme film han var med i :)

Han var visstnok mest kjent fra rollen sin i Gudfaren, aldri sett den selv. Noen her som har?

• Liker 3
Skrevet

Så godt med litt sommer selv om jeg ikke liker morgenkoking. Blomkarsen har faktisk tatt helt av nå, bortover gulvet og oppover veggen! :bond: Og er så glad for å ha en duftende rose på balkongen, veldig fint tips Rumle :)

• Liker 2
Skrevet

Har ikke sett den, Winza. Vet at det finnes pc-spill også med gudfaren-tema. Visstnok veldig fengende var det.

Skrevet

Jeg husker at de nevnte at han var død på Tv2 Nyhetene i 2007 og så viste de et klassisk svart og hvitt klipp fra en gamme film han var med i :)

Han var visstnok mest kjent fra rollen sin i Gudfaren, aldri sett den selv. Noen her som har?

Ja har sett Gudfaren filmene, flere ganger. Veldig gode! :jepp:

Skrevet

Jeg har sett Gudfaren ja, men det begynner å bli ganske leeeenge siden nå :)

Så godt med litt sommer selv om jeg ikke liker morgenkoking. Blomkarsen har faktisk tatt helt av nå, bortover gulvet og oppover veggen! :bond: Og er så glad for å ha en duftende rose på balkongen, veldig fint tips Rumle :)

Så bra at du liker den. Dufter den ikke helt fantastisk? :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Gudfaren tror jeg faktisk er en av de filmene jeg har sett flest ganger, åh, noen av de gamle filmene er og blir virkelig knallgode :rodmer:

Gjest Jacklost
Skrevet

Ja har sett Gudfaren filmene, flere ganger. Veldig gode! :jepp:

Al Pacino og Robert De Niro starta karrierene sine i den filmen :)

• Liker 2
Skrevet

Pc spill? Mener du det spillet som kom i 2006?

Det kan det ha vært ja. Jeg spilte det ikke selv, men så en som veldig ofte satt oppslukt med nesa i det spillet.

Husker musikken også.....et evig dystert tema som ikke tok slutt.  

Skrevet (endret)

Jeg har sett Gudfaren ja, men det begynner å bli ganske leeeenge siden nå :)

Så bra at du liker den. Dufter den ikke helt fantastisk? :rodmer:

Heeelt nyyydelig :daane::rodmer:

Har lagt merke til der den selges blant andre roser at det lukter så godt i området. Det er alltid Augusta Louise som ut-dufter de andre! :laugh:

Gudfaren tror jeg faktisk er en av de filmene jeg har sett flest ganger, åh, noen av de gamle filmene er og blir virkelig knallgode :rodmer:

Ja ikke sant! :Nikke: Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Det kan det ha vært ja. Jeg spilte det ikke selv, men så en som veldig ofte satt oppslukt med nesa i det spillet.

Husker musikken også.....et evig dystert tema som ikke tok slutt.  

Et sitat jeg har hørt mange ganger på tv og film er

"I´m gonna make him an offer he can´t refuse"

• Liker 1
Skrevet

Heeelt nyyydelig :daane::rodmer:

Har lagt merke til der den selges blant andre roser at det lukter så godt i området. Det er alltid Augusta Lousie som ut-dufter de andre! :laugh:

---

Virkelig? Så artig :ler: Blir aldri lei av å snuse på den rosen altså, helt nydelig :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal dra innom en stor blomsterbutikk i dag og forsøke å snuse meg frem til

en tante Augusta Louise bare for å kunne bidra i denne samtalen. :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Virkelig? Så artig :ler: Blir aldri lei av å snuse på den rosen altså, helt nydelig :rodmer:

Ja, så jo noen andre lekre sist som mandarinroser ved siden av, men da jeg stakk nesa i de så var det bare en svak duft, viste seg at A L stod rett ved siden av :ler: Det er det beste tipset jeg har fått på lenge :klemmer: Elsker blomster som dufter fantastisk! :hoppe:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...