FruN Skrevet 19. mars 2014 #1821 Del Skrevet 19. mars 2014 Jeg har vært på jobb nå har vi akkurat spist middag, og jeg skulle ikke spist siste porsjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #1822 Del Skrevet 19. mars 2014 Veldig stille her i dag ja. Kanskje de alle er ute å har det gøy! Jaaa, kanskje de har det gøy! Men vi er jo her Roflen! Jeg har vært på jobb nå har vi akkurat spist middag, og jeg skulle ikke spist siste porsjon! Sitt helt stille, så går det over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 19. mars 2014 #1823 Del Skrevet 19. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #1824 Del Skrevet 19. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 19. mars 2014 #1825 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Er du hoppende glad i dag Aldri? (eller veldig energisk? ) Endret 19. mars 2014 av Noz 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #1826 Del Skrevet 19. mars 2014 Er du hoppende glad i dag Aldri? (eller veldig energisk? ) Jeg bare hoppet litt for Rofl og FruN jeg. MEN jeg var altså ute klokka halv åtte på morgenen med første ryddelass på trillebåra og bort til containeren. Etter åtte runder dit, var jeg fremdeles kjempesprek, så da fikk jeg endelig gjort meg ferdig med denne hersens loftsryddingen. Nå er det danseplass i stua, så jeg burde vel ta meg en dans? Jeg tenker du har vært og kost deg med BitteLiten jeg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 19. mars 2014 #1827 Del Skrevet 19. mars 2014 Jeg bare hoppet litt for Rofl og FruN jeg. MEN jeg var altså ute klokka halv åtte på morgenen med første ryddelass på trillebåra og bort til containeren. Etter åtte runder dit, var jeg fremdeles kjempesprek, så da fikk jeg endelig gjort meg ferdig med denne hersens loftsryddingen. Nå er det danseplass i stua, så jeg burde vel ta meg en dans? Jeg tenker du har vært og kost deg med BitteLiten jeg? Så flink du har vært i dag da! Ta armene i kryss forran deg og ta et godt grep rundt deg selv og gi deg selv en skikkelig bjørneklem fra meg Det som er deilig med å leie er at man slipper hage-opprydning, maling, vedlikehold generelt, luking, gressklipping, snømåking osv : Ta å be opp HerrA til dans da? tihihii... man føler seg alltid like smart når man danser hjemme i sin egen stue Jaaaaa, beste dagen! Hun har pratet masse i dag!! Det begynte hun med i går, og i dag så tok hun helt av! Hun sier "paaaa pa papaa paapapppapapaaaa da daaa pa da" Fikk tatt en skikkelig fin videosnutt av det hele. Også når hun leker med hunden deres, det er faktisk utrolig morsomt å se hvordan de to leker sammen og BitteLiten nesten ler seg ihjel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #1828 Del Skrevet 19. mars 2014 Jada, han blir helt sikkert med på å ta en dans i stua! For et lite sjarmtroll du er tante til Noz. Hele meg smiler for jeg ser henne så tydelig for meg. Og takk for bjørneklemmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 19. mars 2014 #1829 Del Skrevet 19. mars 2014 Jada, han blir helt sikkert med på å ta en dans i stua! For et lite sjarmtroll du er tante til Noz. Hele meg smiler for jeg ser henne så tydelig for meg. Og takk for bjørneklemmen. Er det noen som forstår meg, så er det ihvertfall deg. Vi er nok like glade i disse små vennene våre har jeg inntrykk av! Men du Aldri, hvordan går det med den fingern din som nesten ble bortevekk i går? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #1830 Del Skrevet 19. mars 2014 Er det noen som forstår meg, så er det ihvertfall deg. Vi er nok like glade i disse små vennene våre har jeg inntrykk av! Men du Aldri, hvordan går det med den fingern din som nesten ble bortevekk i går? Jaaaaaa! Vi er helt spinngærne begge to! Off den fingeren ja. Jeg hater når sånt skjer, og jeg er ikke god til å reise på legevakta og sånt. Fikk fjernet bandasjen før i dag og ser at en liten del av fingertuppen er borte. Men, men, det gror seg no til etter hvert - og det er ikke vondt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. mars 2014 #1831 Del Skrevet 19. mars 2014 Veldig stille her i dag ja. Kanskje de alle er ute å har det gøy! Nei, ikke gøy her. Jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #1832 Del Skrevet 19. mars 2014 Nei, ikke gøy her. Jobb. Er du på jobb enda My? Går det bra med trusa i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 19. mars 2014 #1833 Del Skrevet 19. mars 2014 Herregud, så flink du har vært i dag, Aldri! Du fortjener en liten :dans: da, ja Høres ut som en perfekt tante-dag, Nozze 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #1834 Del Skrevet 19. mars 2014 Herregud, så flink du har vært i dag, Aldri! Du fortjener en liten :dans: da, ja Høres ut som en perfekt tante-dag, Nozze Takk kjære frue, det er så deilig å få litt ros! Er det i morgen du skal møte Tekola? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 19. mars 2014 #1835 Del Skrevet 19. mars 2014 I morgen skal jeg opp klokken 8 KJEDELIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. mars 2014 #1836 Del Skrevet 19. mars 2014 Er du på jobb enda My? Går det bra med trusa i dag da? Nei, akkurt kommet hjem. Ja, trusa på riktig vei i dag Flink! Du som har vært så effektiv i dag, tar du roterommet mitt også i samme slengen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #1837 Del Skrevet 19. mars 2014 I morgen skal jeg opp klokken 8 KJEDELIG! Fysom fei, det hørtes veldig kjedelig ut! Nei, akkurt kommet hjem. Ja, trusa på riktig vei i dag Flink! Du som har vært så effektiv i dag, tar du roterommet mitt også i samme slengen? Flink jente! Jeg orker ikke mer rot jeg nå My. Kanskje en annen dag? ----- Nå har jeg fått besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. mars 2014 #1838 Del Skrevet 19. mars 2014 Ok, da lar jeg det ligge jeg.. Så kommer du å tar det en annen dag. Kos deg med besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 19. mars 2014 #1839 Del Skrevet 19. mars 2014 Jaaaaaa! Vi er helt spinngærne begge to! Off den fingeren ja. Jeg hater når sånt skjer, og jeg er ikke god til å reise på legevakta og sånt. Fikk fjernet bandasjen før i dag og ser at en liten del av fingertuppen er borte. Men, men, det gror seg no til etter hvert - og det er ikke vondt nå. Heheeee, spinngærne er ikke en dårlig beskrivelse nei (Ja, FruN, perfekt tantedag!) Rofl kan sikkert bekrefte hvor søt og herlig hun er, men hun viste seg ikke fra sin beste side da han møtte henne siden hun bare litt var utolmodig på kafè Men seriøst Aldri, det med fingeren din høres litt nifst ut...Du MÅ passe på at det ikke setter seg en betennelse der! Merker du den minste anelse til smerte, rødhet, ømhet eller hevelse så MÅ du LOVE meg å dra til legen!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 19. mars 2014 #1840 Del Skrevet 19. mars 2014 I morgen skal jeg opp klokken 8 KJEDELIG! Du har snudd om døgnet du? For da forstår jeg godt at det blir litt tungt å stå opp så tidlig. Men vi trenger sikkert ikke møtes før kl 11- 11.15 da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå