Gjest Tekola Skrevet 16. august 2015 #18361 Skrevet 16. august 2015 Det er lov til å tipse om salg ulike steder, så lenge man selv ikke tjener på det, Hoppetussa Jeg baker kake, jeg da Får gjester om et par timer
FruN Skrevet 16. august 2015 #18362 Skrevet 16. august 2015 Jeg kikker stadig innom, men sitter veldig oppslukt av strikketøyet mitt også Det går som en lek, noe som er veldig moro ettersom armer er - etter min mening - det kjedeligste å strikke på en genser 2
Hoppetaujenta Skrevet 16. august 2015 #18363 Skrevet 16. august 2015 Hehe...der kan du se hvor lovlydig jeg er. En mønsterforumist. "LaRedoute!" Jeg sier ikke mer. 2
Rumle Skrevet 16. august 2015 #18364 Skrevet 16. august 2015 Sender deg en pm jeg Ellers er jeg i god form, bare litt småhikk ift graviditeten, men det er bare småtteri Send i vei! Godt at du har det bra Jeg må bare spørre: Hvem her er gamle nok til å bli skremt herfra til evigheten av serien "Blindpassasjeren"? Det er seriøst noe av det skumleste jeg noen gang har sett! Meg!!!!!! Den var helt grusomt .. men nå husker jeg bare noen få bruddstykker - takk og pris! Virker det ikke fra mobilen eller skriver dere ingenting? har Aldri kommet seg ned fra Gaustadtoppen?Og vanner du når det regner Rumle? som F skrev over, så er det faktisk ganske smart å vanne når det regner Men, akkurat i går vannet jeg ikke så mye ute i regnet (det var vått nok) men under tak .. men pga aaaaltfor mange krukker hender det at vanneren (meg!) altså må stå utenfor taket, i regnet 2
Hoppetaujenta Skrevet 16. august 2015 #18366 Skrevet 16. august 2015 Jeg har til og med vasket bilen når det regner. Det så sikkert ikke helt oppegående ut, men du verden så fin og ren bilen ble med ekstra skyllehjelp fra oven. 1
Rumle Skrevet 16. august 2015 #18368 Skrevet 16. august 2015 Jeg har til og med vasket bilen når det regner. Det så sikkert ikke helt oppegående ut, men du verden så fin og ren bilen ble med ekstra skyllehjelp fra oven. Synes det høres lurt ut jeg 1
Hoppetaujenta Skrevet 16. august 2015 #18369 Skrevet 16. august 2015 ...og nå skal jeg spise lønsj...det høres også lurt ut syns jeg.
Hoppetaujenta Skrevet 16. august 2015 #18372 Skrevet 16. august 2015 Her i huset er vi (jeg) litt interkontinente og spiser våre måtider når det faller oss inn, eller ut. 1
Mynona Skrevet 16. august 2015 #18373 Skrevet 16. august 2015 ...og nå skal jeg spise lønsj...det høres også lurt ut syns jeg. Og jeg sitter å spisr frokost! Lunsj midt i frokosttiden? nettopp! Jeg har fått grodd meg store fine gressløker og rosmariner, så jeg satt i gang en potte med timian på onsdag, og jammen har jeg ikke fullt av små grønne dærter i den potta i dag! Skulle blitt urtegartner jeg!! Men rosmarinen min vokser sidelengs og ikke oppover da.. så den henger utenfor kanten av potta og ser litt rar ut i stedenfor å vokse oppover som normale folk! 3
Rumle Skrevet 16. august 2015 #18374 Skrevet 16. august 2015 (endret) Og jeg sitter å spisr frokost! nettopp! Jeg har fått grodd meg store fine gressløker og rosmariner, så jeg satt i gang en potte med timian på onsdag, og jammen har jeg ikke fullt av små grønne dærter i den potta i dag! Skulle blitt urtegartner jeg!! Men rosmarinen min vokser sidelengs og ikke oppover da.. så den henger utenfor kanten av potta og ser litt rar ut i stedenfor å vokse oppover som normale folk! De der rosmarinene altså! Skal alltid tøffe seg! Så gøy at det går så bra med urtene! Rosmarinen jeg plantet i en utekasse stortrives også (utrolig nok) Og jeg har hatt stor suksess med Summer savory urtene mine (aner ikke hva de heter på norsk), men gode er de! Endret 16. august 2015 av Rumle 1
Mynona Skrevet 16. august 2015 #18375 Skrevet 16. august 2015 Jeg har ikke smakt på rosmarinene enda, for jeg har ikke laget så mye mat i sommer Men snart må jeg jo det!! 1
Frøkensina Skrevet 16. august 2015 #18376 Skrevet 16. august 2015 morn ballong! Rosen ser ut til å trives med nye bladskudd. Men jeg forstår meg ikke på noen andre planter i det bedet, de vokser jo ikke Har en liten drue, to år gammel kanskje. Den har hatt tre blader hele sommeren. Og solhatter som bare har ett-to blader, og en astrantia skjermblomst. Rumle har du røsslyng? Tenker på sommerfuglene, de flyr mellom de konstant nå når de blomstrer.
Frøkensina Skrevet 16. august 2015 #18377 Skrevet 16. august 2015 Mye liv her, masse insekter og fugler. Husker så godt når bestefaren min matet småfuglene her, de satt seg på hånden hans. 1
Hoppetaujenta Skrevet 16. august 2015 #18378 Skrevet 16. august 2015 Forleden fikk jeg en raptus og ville kjøpe en pelargonium, men det ser ut som sesongen er over? Tror jeg får lete mere, for en pellis vil jeg ha! 2
Frøkensina Skrevet 16. august 2015 #18379 Skrevet 16. august 2015 Forleden fikk jeg en raptus og ville kjøpe en pelargonium, men det ser ut som sesongen er over? Tror jeg får lete mere, for en pellis vil jeg ha! Ja let videre! Kan godt hende noen har det. Fikk meg nettopp en aldeles uforberedt ansiktsvask når jeg satte på sprederen 2
Severus Skrevet 16. august 2015 #18380 Skrevet 16. august 2015 Ser og høres nesten ut som at han også kunne ha imitert Thorvald Stoltenberg.... Klarer han Tor Erling Staff blir jeg imponert 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå