Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenk før var sånne phalaenopsisorkideer kjempedyre og forbeholdt veldig få rikinger. Den eneste jeg sørger over å ha drept er min Sweet Memory Bubbles. Den duftet sitron/roser. :rodmer:

Det er så koselig på hytta! Nå er jeg stappmett etter middag og dessert, sistnevnte italiensk sjokoladeis og kirsebær kjøpt lokalt. :daane:

Lørdagskaffe til de som måtte trenge det :kaffekopp:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hilst! Nå sover hun under stjernene, men har kun en knopp :rodmer:

Jeg har :perebrus: -cider og sitter ute med lykter!

Siste stjerneklare natt nå, men jeg har sett masse stjerneskudd de to forrige (Perseidene), ble mange fine ønsker.

Om dagen er det mange sommerfugler og øyenstikkere her, og jeg tror jeg så en ugle glidefly i dag. Og i går natt en bitteliten flaggermus. :jepp:

Så flott! :jepp: Kos deg videre :Nikke:

Nattsommerfugler :)

:rodmer:

Jeg likern Harald Mæle han minner meg om barndom, du vet sånn kassett og sånn bok å den pling lyden. 

Han minner meg også om barndommen. Noe som eeegentli er litt rart .. for jeg er da sikkert nesten dobbelt så gammel som deg?  :laugh:

Stemmer i hodet fra fortiden, nåtiden og fremtiden derimot..... = altfor mye besøk! 

Neida, jeg har ikke tiltet. :fnise:

Jeg er glad for å ha kjøpt meg en ny orkidè til karmen min.

Den er som denne på bildet. Min første skjønnhet med tre stilker.

3436.jpg:rodmer:

:rodmer:

Skrevet

Han minner meg også om barndommen. Noe som eeegentli er litt rart .. for jeg er da sikkert nesten dobbelt så gammel som deg?  :laugh:

Han har en fantastisk fortellerstemme uansett gammel eller ung

• Liker 1
Skrevet

God helg til alle i ballongen :hoppendeglad:

Hva står på tapetet hos dere da?

Selv skal jeg ha eldstefrøken bonusbarn på overnatting

her hos meg for første gang. Hjelp, hva lager

man til middag til en sånn liten en!? 

Hva ble det til middag? Jeg hadde nok gått for noe veldig enkelt, pølser og potetmos kanskje? :)

Jeg strikker :hoppe: Snaaart ferdig med første armen på pappagenseren jeg har hatt 2-3mnd pause fra :jepp:

Så skal vi opp til butikken her oppe, som har nyåpning i dag! :hoppe: Deilig å kunne svippe en km opp i veien enn to mil for en butikktur :ler:

Alltid like aktiv du :Nikke: Trives du i nytt hus? :)

Skrevet (endret)

https://www.youtube.com/watch?v=S-u6qdeaPoE

denne har jeg hatt på hjernen i timesvis! :bond: Sto ute i regnet og vannet og spylte og sang i vei :hoho:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Skrevet

Hva ble det til middag? Jeg hadde nok gått for noe veldig enkelt, pølser og potetmos kanskje? :)

Alltid like aktiv du :Nikke: Trives du i nytt hus? :)

Må jo fylle tiden med noe :ler:

Jeg trives i nytt hus vettu :) Det er deilig å gjøre huset til vårt da :jepp: Ikke bare bo i huset til gamlemor, liksom :Nikke:

• Liker 1
Skrevet

Må jo fylle tiden med noe :ler:

Jeg trives i nytt hus vettu :) Det er deilig å gjøre huset til vårt da :jepp: Ikke bare bo i huset til gamlemor, liksom :Nikke:

Det er jo bare bra da! Skulle ønske jeg var like aktiv! :jepp: 

Ja, kjempegøy med nytt! :hoppe: Du må gi et ord om du legger ut bilder noen steder. Av oppussing osv :jepp:

Går det bra med deg ellers? :)

Skrevet

Det er jo bare bra da! Skulle ønske jeg var like aktiv! :jepp:

Ja, kjempegøy med nytt! :hoppe: Du må gi et ord om du legger ut bilder noen steder. Av oppussing osv :jepp:

Går det bra med deg ellers? :)

Sender deg en pm jeg :jepp:

Ellers er jeg i god form, bare litt småhikk ift graviditeten, men det er bare småtteri :)

• Liker 1
Skrevet

En gang skal jeg komme til deg å se på huset og bebisen

• Liker 1
Skrevet

Jeg må bare spørre: Hvem her er gamle nok til å bli skremt herfra til evigheten av serien "Blindpassasjeren"? Det er seriøst noe av det skumleste jeg noen gang har sett!

• Liker 1
Skrevet

Virker det ikke fra mobilen eller skriver dere ingenting? :klo: har Aldri kommet seg ned fra Gaustadtoppen?

Og vanner du når det regner Rumle? :hoho:

• Liker 1
Skrevet

Det ser rimelig dumt ut, men ofte må man vanne selv om det regner. Regnvann i tørre perioder trekker nesten ikke ned i jorda og vanning trengs likevel.

• Liker 1
Skrevet

Ok... Her må jeg vanne i morgen :jepp:

Hvor har det blitt av helgefjasingen? :kristin:

Skrevet

Ding dong ding ringelingeling

Skrevet

Ser og høres nesten ut som at han også kunne ha imitert Thorvald Stoltenberg.... :fnise:

Skrevet (endret)

Synd at det ikke er folk her i dag, ellers hadde jeg kunnet bringe videre at de har halv pris av rød salgspris på en kjent  postordreplass....og nå er det jo ikke lov til å reklamere her inne, så da kan jeg vel ikke si hvor det er heller. Salgsprisen kan være opptil 70% avslag i utgangspunktet og halv pris av det igjen blir rågøy. :nigo:

Send meg en pm. Salget gjelder kun i dag. Har jeg bestilt der?

Ja, det kan du bite deg i nesa på at jeg har! :hoppe:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...