Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det der er rene nostalgien det Rumle! :rodmer: Og heeeerlig musikk da!  :strix:

Ja en fele, en hatt og en iPhone :)

Og en iPhone på kjøpet? Ja det må jeg si er valuta for shillingen. :tommelopp:  

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaaa, ikke sant? Digger disse gamle sangene/ideoene :danse:

https://www.youtube.com/watch?v=mkBS4zUjJZo

• Liker 2
Skrevet

Det alltid er god grunn til at de som er stjerner blir stjerner!

Man kommer ikke så langt som Michael J. gjorde uten å inneha et helt ufattelig talent. Nå blir jeg nostalgisk også.  :grine:

Nemlig.  :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Det alltid er god grunn til at de som er stjerner blir stjerner!

Man kommer ikke så langt som Michael J. gjorde uten å inneha et helt ufattelig talent. Nå blir jeg nostalgisk også.  :grine:

Nemlig.  :fnise:

Nei, det er jammen sant :Nikke: Men gu så mye bedre jeg liker disse gamle sangene enn det nye han laget altså ..

Men ser ikke heeeeelt borti fra at det kan ha noe å gjøre med at jeg var en ihuga prince-fan i min ungdom :nigo:

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Det der er rene nostalgien det Rumle! :rodmer: Og heeeerlig musikk da!  :strix:

Og en iPhone på kjøpet? Ja det må jeg si er valuta for shillingen. :tommelopp:

Er skilling og shilling samme valuta?

Ja du vet, lensmannen ga meg ikke mer enn 3 skillings til å klare meg :sukk:

Hehe, jeg liker Veslefrikk med fela :) Så mye på der var når jeg var liten :D Og så Papirdragen. Ivo Caprino er best :jepp:

"Nå har jeg bare en skilling igjen. Fadderi, fadderu, faddera"

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er jammen sant :Nikke: Men gu så mye bedre jeg liker disse gamle sangene enn det nye han laget altså ..

Men ser ikke heeeeelt borti fra at det kan ha noe å gjøre med at jeg var en ihuga prince-fan i min ungdom :nigo:

Var du? Så morsomt!  :hoho:

Jeg har aldri forstått meg så mye på Prince. Var på konsert på 80-tallet, men ja.... eh.... :rodme:

Men at han også har et helt utrolig talent, det er jeg enig i. Han har skrevet masse bra musikk den lille prinsen ja.  :Nikke:

• Liker 1
Skrevet

Er skilling og shilling samme valuta?

Ja du vet, lensmannen ga meg ikke mer enn 3 skillings til å klare meg :sukk:

Hehe, jeg liker Veslefrikk med fela :) Så mye på der var når jeg var liten :D Og så Papirdragen. Ivo Caprino er best :jepp:

"Nå har jeg bare en skilling igjen. Fadderi, fadderu, faddera"

Fadderu faddera, ja vil tro at skilling og shilling er det samme. 

Helt enig. Ivo Caprino er KULTUR!  :romeo:

Skrevet (endret)

Var du? Så morsomt!  :hoho:

Jeg har aldri forstått meg så mye på Prince. Var på konsert på 80-tallet, men ja.... eh.... :rodme:

Men at han også har et helt utrolig talent, det er jeg enig i. Han har skrevet masse bra musikk den lille prinsen ja.  :Nikke:

Åhhh ja gjett om jeg var! :rodmer: Kom meg aldri på konsert da :sukk: Men ja, synes stadig musikken hans er helt fantastisk, selv om jeg ikke har fulgt med så mye de siste årtiene akkurat.

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet

Åhhh ja gjett om jeg var! :rodmer: Kom meg aldri på konsert da :sukk: Men ja, synes stadig musikken hans er helt fantastisk, selv om jeg ikke har fulgt med så mye de siste årtiene akkurat.

Nei, det er jammen sant. Hvor ble det av ham da?  :(

Gjest Jacklost
Skrevet

Fadderu faddera, ja vil tro at skilling og shilling er det samme. 

Helt enig. Ivo Caprino er KULTUR!  :romeo:

Nå skal de lage en Askeladden film med ekte mennesker i, det skal bli interessant :)

Aleksander Rybakk kunne ha spilt en voksen Veslefrikk :) Rybakk med fela

• Liker 1
Skrevet

Nå skal de lage en Askeladden film med ekte mennesker i, det skal bli interessant :)

Aleksander Rybakk kunne ha spilt en voksen Veslefrikk :) Rybakk med fela

Ha-ha-ha. ja han er jo akkurat lik en Ivo Caprino-figur han!  :ler:

Skrevet

Nei, det er jammen sant. Hvor ble det av ham da?  :(

Nei, han lager jo stadig musikk - det er bare jeg som ikke har fulgt med i svingene helt. Falt litt av når han startet med alt dette "artist formerly known as prince" tullet  :laugh: oooog så gik kdet litt i glemselen etter det. De siste årene har han vel vært en del på hugget med å føre krig mot youtube og spotify og jeg vet ikke hva - tror han skyter seg litt i foten der, menmen han får jo holde på da.

• Liker 1
Skrevet

Nei, han lager jo stadig musikk - det er bare jeg som ikke har fulgt med i svingene helt. Falt litt av når han startet med alt dette "artist formerly known as prince" tullet  :laugh: oooog så gik kdet litt i glemselen etter det. De siste årene har han vel vært en del på hugget med å føre krig mot youtube og spotify og jeg vet ikke hva - tror han skyter seg litt i foten der, menmen han får jo holde på da.

Ja, han får holde på. Det er greit for oss det. :ball: Han er i hvert fall en mann med egne meninger, såpass kan man si.  :ler:

Nå sier jeg tusen takk for meg, jeg skal veldig tidlig opp i morgen altså.  :kyss:

:sove: Godnatta Rumle og Winza.  :goodbye:

Jeg tar med meg macen på fjellet, håper og få få litt tid til å snakke mer med dere?  :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet

Ja, det har du rett i :)

Tror jeg tar natten her også - ha en strålende tur i morgen - og sov godt! :klemmer:

:natti:

Gjest Jacklost
Skrevet

Ja god natta alle sammen :):tellesauer:

Jeg sov om dagen så det blir en stund til jeg sovner :P

Gjest Inggolf
Skrevet

Trodde jeg får med meg det aller meste som blir skrevet her inne, ihvertfall alle innleggene dine Aldri, men jeg har ikke helt fått med meg hvor du skal på tur nå? Fjellet i disse dager må jo være helt supert! 

Du har ikke akkuratt mye ro i stumpen :fnise: (Men det er du ihvertall ikke alene om!)

• Liker 1
Skrevet

Om jeg hadde fått brev med ugla til Harry Potter, så hadde jeg følt meg uglesett

Skrevet

Fiiine kattene Light, m en synes de gjeipa litt mye?  :tunge1: Håper det står bra til med deg.  :klem:

God morgen alle sammen - og ja fjellet er superfint på denne tiden av året Noz! Men, det er ganske kald luft da. 

Nå her vi møtt mange av våre famle venner, (har ikke truffet dem på 15 år!) og når vi møttes var det akkurat som om vi hadde vært sammen i går. Rare greier det der, og utrolig koselig.

Våknet til strålende fint og klart vær og Gaustadtoppen som lå badet i sol. Dette blir en fin dag. 

77AB95t.jpg

Har akkurat spist en god frokost og nå går ferden videre til et nytt fjell og nye 30 kopper kaffe!

(Tror det var noe sånt jeg drakk i går.)  :ler:

:blomst: Ha en fin-fin dag alle sammen!   :hug:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...