Mynona Skrevet 10. august 2015 #18261 Skrevet 10. august 2015 Jeg vil ha en mamma som kan komme hit å gjøre det... hadde vært mye enklere 1
Frøkensina Skrevet 10. august 2015 #18262 Skrevet 10. august 2015 Jeg vil ha en mamma som kan komme hit å gjøre det... hadde vært mye enklere Tror det er derfor min aldri kommer hit Da måtte hun ha innsett konsekvensene av å rydde for mye etter meg når jeg var liten
Aldrisur Skrevet 10. august 2015 Forfatter #18263 Skrevet 10. august 2015 Og jeg tror jeg skal sette på noe høy musikk å rydde resten av leiligheten som jeg begynte på i går. Brette klær er sååååå kjedelig! Så kan samtidig du synge og danse litt til den her! 2
Frøkensina Skrevet 10. august 2015 #18266 Skrevet 10. august 2015 I dag savner jeg en bestevenninne eller venn. Savner til og med den amerikanske sosiopaten som var det en stund Hvorfor må det være så sjeldent med slike vennskap, den spesielle kontakten, inspirasjonen og forståelsen? Sosiopaten hadde flere personligheter, den ene var av den virkelig sjeldne karakteren. Men han er veldig syk og jeg burde være glad for at det vennskapet ble over. Savner tidligere bestevenninnen min også selv om vi kanskje har vokst fra hverandre nå. Uansett umulig å få kontakt med henne Skal lage litt mat nå, men hodet og hjertet er jo alle steder 2
Mynona Skrevet 10. august 2015 #18268 Skrevet 10. august 2015 Ryddig og fint! Jeg må ta meg et par dager hvor jeg gjennomgår skuffer og skap og kaster/gir bort med hard hånd.. Er så fullt overalt!
Fantastica Skrevet 10. august 2015 #18269 Skrevet 10. august 2015 Jeg har vært på kollegatreff. På en mandag. Kollegatreffet innebar også et par pils eller fem, så jeg er litt i villrede nå, om det er mandag eller fredag. Jeg satser på at det egentlig er fredag og så får noen korrigere meg i morgen når jeg tror det er lørdag og det egentlig er tirsdag. Jeg skal ikke på jobb før onsdag - eller blir det søndag? 2
Rumle Skrevet 10. august 2015 #18270 Skrevet 10. august 2015 (endret) I dag savner jeg en bestevenninne eller venn. Savner til og med den amerikanske sosiopaten som var det en stund Hvorfor må det være så sjeldent med slike vennskap, den spesielle kontakten, inspirasjonen og forståelsen? Sosiopaten hadde flere personligheter, den ene var av den virkelig sjeldne karakteren. Men han er veldig syk og jeg burde være glad for at det vennskapet ble over. Savner tidligere bestevenninnen min også selv om vi kanskje har vokst fra hverandre nå. Uansett umulig å få kontakt med henne Skal lage litt mat nå, men hodet og hjertet er jo alle steder God tur aldri Endret 10. august 2015 av Rumle 2
Aldrisur Skrevet 10. august 2015 Forfatter #18271 Skrevet 10. august 2015 Jeg har vært på kollegatreff. På en mandag. Kollegatreffet innebar også et par pils eller fem, så jeg er litt i villrede nå, om det er mandag eller fredag. Jeg satser på at det egentlig er fredag og så får noen korrigere meg i morgen når jeg tror det er lørdag og det egentlig er tirsdag. Jeg skal ikke på jobb før onsdag - eller blir det søndag? God tur aldri Tuuuuuuuuuuuusen takk Rumle! 1
Aldrisur Skrevet 10. august 2015 Forfatter #18273 Skrevet 10. august 2015 Håper du hygger deg Aldrisur Det gjør jeg vet du! Men jeg kjente deg ikke igjen med en gang jeg! Har du fått deg hatt og fele? 1
Rumle Skrevet 10. august 2015 #18274 Skrevet 10. august 2015 Jeg har vært på kollegatreff. På en mandag. Kollegatreffet innebar også et par pils eller fem, så jeg er litt i villrede nå, om det er mandag eller fredag. Jeg satser på at det egentlig er fredag og så får noen korrigere meg i morgen når jeg tror det er lørdag og det egentlig er tirsdag. Jeg skal ikke på jobb før onsdag - eller blir det søndag? Det er da lørdag i dag, vel? Onsdag blir vel mandag, så det burde jo gå greit? 1
Gjest Jacklost Skrevet 10. august 2015 #18275 Skrevet 10. august 2015 Det gjør jeg vet du! Men jeg kjente deg ikke igjen med en gang jeg! Har du fått deg hatt og fele? Å ja, jeg har jo bare 3 skillings vettu 1
Aldrisur Skrevet 10. august 2015 Forfatter #18276 Skrevet 10. august 2015 Er'e så nøye a'? Hvilken dag det er? Dag er jo dag, selv om det er natt nå, mener jeg! 1
Aldrisur Skrevet 10. august 2015 Forfatter #18278 Skrevet 10. august 2015 Å ja, jeg har jo bare 3 skillings vettu Da fikk du mye for skillingene synes jeg.
Rumle Skrevet 10. august 2015 #18279 Skrevet 10. august 2015 https://www.youtube.com/watch?v=s3Q80mk7bxE 2
Gjest Jacklost Skrevet 10. august 2015 #18280 Skrevet 10. august 2015 (endret) Da fikk du mye for skillingene synes jeg. Ja en fele, en hatt og en iPhone Endret 10. august 2015 av Winza 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå