Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil ha en mamma som kan komme hit å gjøre det... hadde vært mye enklere :ler:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ha en mamma som kan komme hit å gjøre det... hadde vært mye enklere :ler:

Tror det er derfor min aldri kommer hit :ler: Da måtte hun ha innsett konsekvensene av å rydde for mye etter meg når jeg var liten :fnise:

Skrevet

Og jeg tror jeg skal sette på noe høy musikk å rydde resten av leiligheten som jeg begynte på i går. Brette klær er sååååå kjedelig!

Så kan samtidig du synge og danse litt til den her!  :fnise:

• Liker 2
Skrevet

:fnise: 

Tror det blir for avansert for meg :P

Skrevet

I dag savner jeg en bestevenninne eller venn. Savner til og med den amerikanske sosiopaten som var det en stund :roll: Hvorfor må det være så sjeldent med slike vennskap, den spesielle kontakten, inspirasjonen og forståelsen? Sosiopaten hadde flere personligheter, den ene var av den virkelig sjeldne karakteren. Men han er veldig syk og jeg burde være glad for at det vennskapet ble over. Savner tidligere bestevenninnen min også selv om vi kanskje har vokst fra hverandre nå. Uansett umulig å få kontakt med henne :sukk:

Skal lage litt mat nå, men hodet og hjertet er jo alle steder :rolleyes:

• Liker 2
Skrevet

Ryddig og fint! Jeg må ta meg et par dager hvor jeg gjennomgår skuffer og skap og kaster/gir bort med hard hånd.. Er så fullt overalt!

Skrevet

Jeg har vært på kollegatreff. På en mandag. Kollegatreffet innebar også et par pils eller fem, så jeg er litt i villrede nå, om det er mandag eller fredag. Jeg satser på at det egentlig er fredag og så får noen korrigere meg i morgen når jeg tror det er lørdag og det egentlig er tirsdag. Jeg skal ikke på jobb før onsdag - eller blir det søndag?

• Liker 2
Skrevet (endret)

I dag savner jeg en bestevenninne eller venn. Savner til og med den amerikanske sosiopaten som var det en stund :roll: Hvorfor må det være så sjeldent med slike vennskap, den spesielle kontakten, inspirasjonen og forståelsen? Sosiopaten hadde flere personligheter, den ene var av den virkelig sjeldne karakteren. Men han er veldig syk og jeg burde være glad for at det vennskapet ble over. Savner tidligere bestevenninnen min også selv om vi kanskje har vokst fra hverandre nå. Uansett umulig å få kontakt med henne :sukk:

Skal lage litt mat nå, men hodet og hjertet er jo alle steder :rolleyes:

:hug:

God tur aldri :blomst:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har vært på kollegatreff. På en mandag. Kollegatreffet innebar også et par pils eller fem, så jeg er litt i villrede nå, om det er mandag eller fredag. Jeg satser på at det egentlig er fredag og så får noen korrigere meg i morgen når jeg tror det er lørdag og det egentlig er tirsdag. Jeg skal ikke på jobb før onsdag - eller blir det søndag?

:bond:  :ler:

:hug:

God tur aldri :blomst:

Tuuuuuuuuuuuusen takk Rumle!  :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet

Håper du hygger deg Aldrisur :):klem:

Det gjør jeg vet du! :hug: Men jeg kjente deg ikke igjen med en gang jeg!  :sjokkert:

Har du fått deg hatt og fele?  :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Det er da lørdag i dag, vel? :klo: Onsdag blir vel mandag, så det burde jo gå greit? :jepp:

:arwen:

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Det gjør jeg vet du! :hug: Men jeg kjente deg ikke igjen med en gang jeg!  :sjokkert:

Har du fått deg hatt og fele?  :laugh:

Å ja, jeg har jo bare 3 skillings vettu :)
  • Liker 1
Skrevet

Er'e så nøye a'? :vetikke: Hvilken dag det er? Dag er jo dag, selv om det er natt nå, mener jeg!  :bolledeig:

• Liker 1
Skrevet

Å ja, jeg har jo bare 3 skillings vettu :)

Da fikk du mye for skillingene synes jeg.  :laugh:

Skrevet

https://www.youtube.com/watch?v=s3Q80mk7bxE

:skya:

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

Da fikk du mye for skillingene synes jeg. :laugh:

Ja en fele, en hatt og en iPhone :) Endret av Winza
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...