Gjest Tekola Skrevet 7. august 2015 #18141 Skrevet 7. august 2015 Jeg innrømmer glatt at jeg hadde blitt mo i knærne hvis Snape hadde hvisket søte ord i øret mitt. Nei, nå må jeg legge meg. Overtrøtt!
Fantastica Skrevet 7. august 2015 #18143 Skrevet 7. august 2015 Nei, nå må jeg legge meg. Overtrøtt! Pøh. Kom igjen, flere sarkastiske comebacks!
Rumle Skrevet 7. august 2015 #18144 Skrevet 7. august 2015 Jeg er ikke fan av å si "Åh, men du MÅÅÅÅ lese den!", og så kommer det jo an på hva slags bøker du liker. Men jeg synes både Narnia-bøkene og Harry Potter-bøkene er verdt å lese Jeg har lest alle bøkene (jada - på norsk...), men ramla av underveis på filmene. Er ikke så veldig glad i eventyr (eller sci-fi), men både HP og Ringenes Herre var fine bøker. Filmene ødela nok litt for meg, tror galskapen gjør seg bedre i min fantasi enn at noen presenterer det på film. Dessuten ble jeg skikkelig frustrert da de endret på Galtvort underveis i filmene - stemte jo ikke lengre! Narnia har jeg jo sett på tv - har egentlig aldri tenkt på å lese den. Mulig je skal prøve første boken i Harry Potter da Roadrunner; jeg hadde det slik med Ringenes herre, synes boken var super (leste den dog for veeeeldig lenge siden), men ble ganske skuffet over filmene, men sånn er det jo nesten alltid, synes jeg
Severus Skrevet 7. august 2015 #18145 Skrevet 7. august 2015 Pøh. Kom igjen, flere sarkastiske comebacks!
Severus Skrevet 7. august 2015 #18148 Skrevet 7. august 2015 Den ene undulaten vår døde i dag åååååå nei kondolerer 1
FruN Skrevet 7. august 2015 #18149 Skrevet 7. august 2015 åååååå nei kondolerer Takk. Ho hadde litt luftveisproblemer de siste dagene, men vi håpet ho kom seg gjennom det. Men det gjorde ho dessverre ikke Dakar pippen ble ikke et halvt år engang
Frk.K Skrevet 8. august 2015 #18151 Skrevet 8. august 2015 Takk. Ho hadde litt luftveisproblemer de siste dagene, men vi håpet ho kom seg gjennom det. Men det gjorde ho dessverre ikke Dakar pippen ble ikke et halvt år engang Hvil i fred lille pip 2
Roadrunner Skrevet 8. august 2015 #18152 Skrevet 8. august 2015 Det er planen imorra! I tillegg til "kan dere væææææreee såååå snille og kutte disse siste bitene med gulv så de blir pene?" Hvordan gikk det med gulvjakten, FruN?
FruN Skrevet 8. august 2015 #18153 Skrevet 8. august 2015 Hvordan gikk det med gulvjakten, FruN? Gulvet er ferdig! Trelasten hadde en lengde liggende som vi fikk, og de var greie nok til å kutte opp de cm vi trengte inn mot veggen Vi skulle egentlig flytte inn sengene i går, men det ble kjøretur for å få tak i diverse annet Så vi skal gjøre det i dag 1
Severus Skrevet 8. august 2015 #18155 Skrevet 8. august 2015 Om det fantes en lydbok med Alan Rickman eller Morgan Freeman ass 1
Gjest Jacklost Skrevet 8. august 2015 #18157 Skrevet 8. august 2015 Så trist å høre Kondolerer FruN 1
Rumle Skrevet 8. august 2015 #18159 Skrevet 8. august 2015 (endret) Om det fantes en lydbok med Alan Rickman eller Morgan Freeman ass http://www.rabbitears.com/products/34222-follow-the-drinking-gourd Baaah hvorfor virker ikke linken? Endret 8. august 2015 av Rumle
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå