Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Gjest Tekola
Skrevet

Jeg innrømmer glatt at jeg hadde blitt mo i knærne hvis Snape hadde hvisket søte ord i øret mitt.

Snape-Control-Your-Emotions-1434678243.g

:fnise:

Nei, nå må jeg legge meg. Overtrøtt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snape-Control-Your-Emotions-1434678243.g

:fnise:

Nei, nå må jeg legge meg. Overtrøtt!

Pøh. Kom igjen, flere sarkastiske comebacks!

Skrevet

Jeg er ikke fan av å si "Åh, men du MÅÅÅÅ lese den!", og så kommer det jo an på hva slags bøker du liker. Men jeg synes både Narnia-bøkene og Harry Potter-bøkene er verdt å lese :jepp:

Jeg har lest alle bøkene (jada - på norsk...), men ramla av underveis på filmene. Er ikke så veldig glad i eventyr (eller sci-fi), men både HP og Ringenes Herre var fine bøker. Filmene ødela nok litt for meg, tror galskapen gjør seg bedre i min fantasi enn at noen presenterer det på film. Dessuten ble jeg skikkelig frustrert da de endret på Galtvort underveis i filmene - stemte jo ikke lengre! :kjefte:

Narnia har jeg jo sett på tv - har egentlig aldri tenkt på å lese den. Mulig je skal prøve første boken i Harry Potter da :jepp: 

Roadrunner; jeg hadde det slik med Ringenes herre, synes boken var super (leste den dog for veeeeldig lenge siden), men ble ganske skuffet over filmene, men sånn er det jo nesten alltid, synes jeg :vetikke:

Skrevet

Pøh. Kom igjen, flere sarkastiske comebacks!

tumblr_inline_nnh8fpeadj1rpcnpz_500.gif
Skrevet

Den ene undulaten vår døde i dag :(

åååååå nei :trist: kondolerer

• Liker 1
Skrevet

åååååå nei :trist: kondolerer

Takk. Ho hadde litt luftveisproblemer de siste dagene, men vi håpet ho kom seg gjennom det. Men det gjorde ho dessverre ikke :(

Dakar pippen ble ikke et halvt år engang :(

Skrevet

b0045s3woo.pngØnsker meg denne nøkkelringen

• Liker 2
Skrevet

Takk. Ho hadde litt luftveisproblemer de siste dagene, men vi håpet ho kom seg gjennom det. Men det gjorde ho dessverre ikke :(

Dakar pippen ble ikke et halvt år engang :(

:klem: 

Hvil i fred lille pip :( 

• Liker 2
Skrevet

Det er planen imorra! :ler: I tillegg til "kan dere væææææreee såååå snille og kutte disse siste bitene med gulv så de blir pene?"  :sminkedokke:

Hvordan gikk det med gulvjakten, FruN? 

Skrevet

Hvordan gikk det med gulvjakten, FruN?

Gulvet er ferdig! :hoppe:

Trelasten hadde en lengde liggende som vi fikk, og de var greie nok til å kutte opp de cm vi trengte inn mot veggen :hoppe:

Vi skulle egentlig flytte inn sengene i går, men det ble kjøretur for å få tak i diverse annet :) Så vi skal gjøre det i dag :strix:

• Liker 1
Skrevet

Om det fantes en lydbok med Alan Rickman eller Morgan Freeman ass

• Liker 1
Skrevet

Takk Frk.K og Rumle :hjerte:

Og jeg er enig, Vex :jepp:

Skrevet

Sa noen gymnastikk?tumblr_ns0hldpe2o1uyvvrao1_250.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...