Aldrisur Skrevet 6. august 2015 Forfatter #18102 Skrevet 6. august 2015 Jeg blir bare blid hver gang du skriver en kommentar Aldrisur, du er så blid at det smitter over på andre :D Så fiiint! Høres ut som at de to 6-åringene vet å ha det gøy ja! Koselig med besøk og herlig med nyvasket hus ooog nesten helg! Ja de er morsomme! Nesten helg igjen! Tiden flyr fryktelig fort altså. For et herlig kattescenario Rumle. Du er en mester til å finne fine bilder og snodige snutter. 3
Severus Skrevet 6. august 2015 #18105 Skrevet 6. august 2015 Kan jeg kalle sønnen min Nilus Lanballe?
Gjest Inggolf Skrevet 6. august 2015 #18106 Skrevet 6. august 2015 Velkommen hjem Noz og velkommen ALLE sammen! Det er godt å ha deg tilbake igjen Noz, og betryggende å se at du fremdeles kaller Pål - kjære. Men hvorfor er ikke sydenlandene noe for deg? Vardet veldig varmt, masse nordmenn og for mye sand i stumpen for deg kanskjeeem? Jeg har vasket hele huset! Dvs. halve da, siden gubbeskinnet tok halvparten. Og jeg er svett og klam over det hele. Her er nemlig sånn fuktig og varm luft i dag. Rene sommeren er det. I morgen kommer de to 6-åringene (som synes det viktigste i livet er å ha det moro) og skal sove over. Sist de sov her begge to, hadde de visstnok inngått en pakt på at de aaaaaldri skulle sove. Og det klarte de nesten å overholde - helt til jeg skilte de ad og "kastet" den ene ut av køyesenga og inn på en annet rom. Da var klokka blitt halv elleve på kvelden. Jajamensann, det er jo viktig å ha det moro. Det er jo det. Takk, Aldri Åjoda, jeg kaller Pål min kjære, og vel så det fortsatt Det er og blir oss! Syden ække helt for meg fordi jeg ikke ha den roen til å bare ligge der og slappe av den grad! ...Den sydengrad! Og ikke er jeg noe opptatt av restauranter og såkalt "spennende" mat heller..Handlet på matbutikkken (jadda, spar faktisk!) og spiste kun knekkebrød med kremost og gulost hver eneste dag. Salat på restuarant en dag da! Yessssda! Og suvenirbutikker og "norskordtalende" kelnere, butikkmennesker og andre og det som hører syden til er så pinlig flaut! Vil heller oppleve Kambotsja, Nepal og søramerika Så koselig å høre om de herlige små! Som jeg savner mine!!! BitteLiten ble 2 år mens vi var på tur!
Frøkensina Skrevet 6. august 2015 #18107 Skrevet 6. august 2015 https://youtube.com/watch?v=oBsBfmumpSw 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. august 2015 #18110 Skrevet 7. august 2015 Kan jeg kalle sønnen min Nilus Lanballe? Så lenge han er liten kan du kalle han for Nilus Lanoballe.
Gjest Tekola Skrevet 7. august 2015 #18112 Skrevet 7. august 2015 Det var vel sikkert en liten skrivefeil fra hennes side... Trodde jeg etterlot gråværet på sørlandet, men neida, regn og torden her også!
Hoppetaujenta Skrevet 7. august 2015 #18113 Skrevet 7. august 2015 En ting er helt sikkert: "Små ører har også gryter!"
Roadrunner Skrevet 7. august 2015 #18114 Skrevet 7. august 2015 Jammen, her er det i dag, Tekola Og meldt det i morgen også, så kanskje du tok med deg gråværet da du dro?
FruN Skrevet 7. august 2015 #18115 Skrevet 7. august 2015 Heter han ikke Linus Langballe Nilus Langballe Langballe er et faktisk etternavn Visstnok 2
Hoppetaujenta Skrevet 7. august 2015 #18116 Skrevet 7. august 2015 Ja...hahaha...det er det faktisk. På norsk! 1
FruN Skrevet 7. august 2015 #18117 Skrevet 7. august 2015 I natt kan vi sove i våre egne senger igjen 2
Rumle Skrevet 7. august 2015 #18118 Skrevet 7. august 2015 Nilus Langballe Langballe er et faktisk etternavn Visstnok Og et stedsnavn på Jylland Gooooood helg til ballongfolket 1
Mynona Skrevet 7. august 2015 #18119 Skrevet 7. august 2015 Nilus Langballe Langballe er et faktisk etternavn Visstnok Mannen til sossen krogh heter det faktisk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå