Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2015 #18041 Skrevet 5. august 2015 Ballongvakt er en viktig jobb! --- Fruen: men tenk så mye gulv dere HAR da? Ikke alle som har så mye!
FruN Skrevet 5. august 2015 #18042 Skrevet 5. august 2015 Ballongvakt er en viktig jobb! --- Fruen: men tenk så mye gulv dere HAR da? Ikke alle som har så mye! Selvfølgelig Det er bare kjedelig når man stopper opp pga sånt når man er ivrig på å få det ferdig 1
Roadrunner Skrevet 5. august 2015 #18043 Skrevet 5. august 2015 I dag har vi (HerrN i hovedsak) lagt gulv på soverommet. Veldig kjedelig å gå tom for gulv når vi 2 meter x 3 cm igjen... Vet du? Jeg opplevde akkurat det samme forrige uke... Satte meg i bilen og dro til byggevareforretningen. Fant frem mine mest bedende øyne, og blafrende øyevipper og spurte veeeeldig pent om de hadde ei åpen pakke og om de hadde ett bord jeg kunne få/kjøpe/whatever. 10 minutter senere ruslet jeg med bredt glis ut fra butikken, ett parkettbord rikere, og ikke ei krone fattigere. Service! 2
FruN Skrevet 5. august 2015 #18044 Skrevet 5. august 2015 Vet du? Jeg opplevde akkurat det samme forrige uke... Satte meg i bilen og dro til byggevareforretningen. Fant frem mine mest bedende øyne, og blafrende øyevipper og spurte veeeeldig pent om de hadde ei åpen pakke og om de hadde ett bord jeg kunne få/kjøpe/whatever. 10 minutter senere ruslet jeg med bredt glis ut fra butikken, ett parkettbord rikere, og ikke ei krone fattigere. Service! Det er planen imorra! I tillegg til "kan dere væææææreee såååå snille og kutte disse siste bitene med gulv så de blir pene?" 1
Gjest Jacklost Skrevet 5. august 2015 #18045 Skrevet 5. august 2015 Bodil?? Jeg tror det var på Harry Potter og Myseriekammeret spillet som jeg spiltee når jeg var liten, eller en liten ungdom hvor hun ble omtalt som Bodil 1
Severus Skrevet 5. august 2015 #18046 Skrevet 5. august 2015 Jeg synes norsk hp er teit. Fred og George heter Fred og Frank. 2
Gjest Jacklost Skrevet 5. august 2015 #18047 Skrevet 5. august 2015 Viste dem Harry Potter filmene både på Norsk og Engelsk når de gikk på kino? Jeg trodde de bare viste de Norske versjonene siden mange av de som ser slike filmer er barn og de er ikke så god på engelsk eller forstår det i det hele tatt 1
FruN Skrevet 5. august 2015 #18048 Skrevet 5. august 2015 Jeg tror det var på Harry Potter og Myseriekammeret spillet som jeg spiltee når jeg var liten, eller en liten ungdom hvor hun ble omtalt som Bodil Jeg har egentlig bare spilt Quidditch, og det kom jo først etter HP4 Så om det ble brukt i et spill, er nok det grunnen til at jeg ikke har fått det med meg. Ikke at jeg var særlig opptatt av HP før...en gang etter Mysteriekammeret kom ut på DVD Våren etter, tror jeg det var Passet huset til søs og svoger, og kjedet meg så fælt at jeg til slutt "ga etter" og tenkte jeg kunne i hvertfall prøve ut første boka. 10 dager senere var de fem som var kommet ut til da ferdig lest Når Føniksordenen kom ut på norsk, husker jeg at jeg satt på utsiden av en bokhandel i byen og ventet på at de skulle ha en times nattåpent pga lanseringa. Dagen etter var jeg tilbake for å få signert boka av oversetteren 1
Aldrisur Skrevet 5. august 2015 Forfatter #18049 Skrevet 5. august 2015 Fred og Frank og Bodil! Måtte bare legge inn et kveldsbilde tatt for et par timer siden. Lenge siden sist vet dere. ...tror jeg... 4
Gjest Jacklost Skrevet 5. august 2015 #18050 Skrevet 5. august 2015 Jeg har egentlig bare spilt Quidditch, og det kom jo først etter HP4 Så om det ble brukt i et spill, er nok det grunnen til at jeg ikke har fått det med meg. Ikke at jeg var særlig opptatt av HP før...en gang etter Mysteriekammeret kom ut på DVD Våren etter, tror jeg det var Passet huset til søs og svoger, og kjedet meg så fælt at jeg til slutt "ga etter" og tenkte jeg kunne i hvertfall prøve ut første boka. 10 dager senere var de fem som var kommet ut til da ferdig lest Når Føniksordenen kom ut på norsk, husker jeg at jeg satt på utsiden av en bokhandel i byen og ventet på at de skulle ha en times nattåpent pga lanseringa. Dagen etter var jeg tilbake for å få signert boka av oversetteren Det spillet kjøpte jeg for GameCube for 6/7 år siden og jeg må si jeg syns det var kjedelig, de tok det jeg likte minst ut av Harry Potter spillene og lagde et spill basert på det Det som gjør at de gamle Harry Potter spillene er så spesielle for meg er det at man kan vandre rundt om i slåttet, utenfor området og kjøre rundt med sopelima utenfor og ovenfor slottet og lande på forskjellige plasser på tårn osv og finne gjemte ting Jeg tar et spill som det enkelt any of the days enn alle de skyte spilla som de unge spiller nå til dags Jeg har sett slike folk som kler seg ut som folka i Harry Potter eller Hobbiten/Ringenes Herre og sitter utenfor kino salen for å vente på at filmen skal ha førpremiere Jeg forstår at du kunne bli så hekta, historien i Harry Potter universet er rett og slett bare fantastisk! :D Nå gleder jeg meg til de lager Fantastic Beasts and where to find them filmen som handler om mange av skapningene fra Harry Potter universet som vi har sett mye av i filmene men det tar plass lenge før noe av det som skjer i filmen skjer 1
Gjest Jacklost Skrevet 5. august 2015 #18051 Skrevet 5. august 2015 Fred og Frank og Bodil! Måtte bare legge inn et kveldsbilde tatt for et par timer siden. Lenge siden sist vet dere. ...tror jeg... Dette bildet minner meg om Daybreak God natta 1
Severus Skrevet 5. august 2015 #18053 Skrevet 5. august 2015 Viste dem Harry Potter filmene både på Norsk og Engelsk når de gikk på kino? Jeg trodde de bare viste de Norske versjonene siden mange av de som ser slike filmer er barn og de er ikke så god på engelsk eller forstår det i det hele tatt Nei den norske versjonen gikk rett på DVD og VHS. Dessuten hadde den 11 års grense, så å sende den dubbet på kino var ikke mye vits.
Gjest Jacklost Skrevet 5. august 2015 #18054 Skrevet 5. august 2015 Jeg husker at på vhs så måtte man spole over filmen før den originale versjonen med det originale språket kom fram på noen barnefilmer Jeg husker det var spesielt slik med Istid. Jeg elsket Shrek og Istid når jeg var liten og jeg gjør det fortsatt :D Bare synd at Shrek 3 og 4 etter min mening da var kjedelig :/
Frøkensina Skrevet 5. august 2015 #18055 Skrevet 5. august 2015 Fred og Frank og Bodil! Måtte bare legge inn et kveldsbilde tatt for et par timer siden. Lenge siden sist vet dere. ...tror jeg... Så vakkert Aldri Jeg savner solnedgangen veldig! Et jo helt feilplassert her jeg bor. Kanskje jeg får med meg noen på hytta snart, der er det stor vesthimmel 1
FruN Skrevet 5. august 2015 #18056 Skrevet 5. august 2015 Det spillet kjøpte jeg for GameCube for 6/7 år siden og jeg må si jeg syns det var kjedelig, de tok det jeg likte minst ut av Harry Potter spillene og lagde et spill basert på det Det som gjør at de gamle Harry Potter spillene er så spesielle for meg er det at man kan vandre rundt om i slåttet, utenfor området og kjøre rundt med sopelima utenfor og ovenfor slottet og lande på forskjellige plasser på tårn osv og finne gjemte ting Jeg tar et spill som det enkelt any of the days enn alle de skyte spilla som de unge spiller nå til dags Jeg har sett slike folk som kler seg ut som folka i Harry Potter eller Hobbiten/Ringenes Herre og sitter utenfor kino salen for å vente på at filmen skal ha førpremiere Jeg forstår at du kunne bli så hekta, historien i Harry Potter universet er rett og slett bare fantastisk! :D Nå gleder jeg meg til de lager Fantastic Beasts and where to find them filmen som handler om mange av skapningene fra Harry Potter universet som vi har sett mye av i filmene men det tar plass lenge før noe av det som skjer i filmen skjer Jeg har ikke blitt såååå hekta at jeg har kledd meg ut før premierer etc, men synes det er kult med de som gjør det Men jeg har vært på alle nattpremierene siden Ildbegeret, mener jeg
Gjest Jacklost Skrevet 5. august 2015 #18057 Skrevet 5. august 2015 Det må være litt av en spesiel stemning inni i kinosalen på de førpremierene 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2015 #18058 Skrevet 5. august 2015 Aldri sitter på en liten gullgruve av vakre "veggpapirbilder" av sol-ned-og-oppganger! Skulle gjerne hatt et over hele den ene stueveggen min jah.... 1
Frøkensina Skrevet 5. august 2015 #18059 Skrevet 5. august 2015 I mitt hode er det egentlig rart at så mange barnefilmer blir dubbet. Det var ikke sånn før, og hva er galt med at de små lærer engelsk?
Gjest Jacklost Skrevet 5. august 2015 #18060 Skrevet 5. august 2015 Jeg skulle heller hatt det bildet som tapet hjemme her enn de gipsveggene jeg har 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå