Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet

Er 600 kr med frakt dyrt før 7 bøker?

Om det er Harry Potter bøkene du snakker om så syns jeg det er ganske billig da det blir under 100 kroner per stykke :)

Jeg må gi folk kreditt som har tålmodighet og krefter til å lese igjennom slike lange bøker, jeg sliter hard med å lese lange sider med ting :P Men det er sikkert interessant å lese bøkene og finne ut at noen ting er anerledes i bøkene enn i filmene :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var med Express post da, men det ble 530 med vanlig post fra England

• Liker 1
Skrevet

Det var med Express post da, men det ble 530 med vanlig post fra England

Jeg synes de var rimelige med vanlig post :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det var dyrt med vanlig post også! 

:laugh:

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det var dyrt med vanlig post også! 

:laugh:

Hm, har du noe ekstra lurt tips? Pocket koster jo nå over hundre kr i bokhandel her. Men vet ikke med Amazon og sånn.

Skrevet

Jeg synes de var rimelige med vanlig post :jepp:

Men jeg er utålmodig, jeg vil helst ha ting her og nå. Tanum hadde 8-10 leveringdager minst
Skrevet

Veeeent - jeg tror jeg leste feil - nå måtte jeg gå tilbake og lese alt på nytt! Jeg trodde du spurte om 700 var dyrt for frakten alene? Men, du skriver jo bøker + frakt? Nei, da høres det jo ut som en god deal :jepp:

Beklager misforståelsen :blomst:

• Liker 2
Skrevet

Jaaaaaa, dere skravler i vei!  :skravle:  :strix:

:ler: Ekstra hyggelig når du er her da :klemmer:

• Liker 2
Skrevet

Veeeent - jeg tror jeg leste feil - nå måtte jeg gå tilbake og lese alt på nytt! Jeg trodde du spurte om 700 var dyrt for frakten alene? Men, du skriver jo bøker + frakt? Nei, da høres det jo ut som en god deal :jepp:

Hvorfor skulle jeg bare spørre om frakten? Jeg hadde helt fint skjønt det var dyrt med så mye i frakt. Da må det ha vært en stor tung ting
  • Liker 1
Skrevet

Men jeg er utålmodig, jeg vil helst ha ting her og nå. Tanum hadde 8-10 leveringdager minst

Du får overveie: om du har råd til det så går jo expressposten bra, det ville jo blitt dyrere alt i alt å kjøpe de i butikk i Norge.

• Liker 1
Skrevet

Du asså Rumle!  :fnise:

:ler: Ekstra hyggelig når du er her da :klemmer:T

Tnaaaw... :hug:

• Liker 3
Skrevet

Det er en bra deal det altså, Vex. Jeg har nettopp betalt 430,- med frakt for tre bøker. Hardback da, men likevel.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor skulle jeg bare spørre om frakten? Jeg hadde helt fint skjønt det var dyrt med så mye i frakt. Da må det ha vært en stor tung ting

Nei, det kan du si - men det var nå altså slik jeg leste det :)

• Liker 2
Skrevet

Du får overveie: om du har råd til det så går jo expressposten bra, det ville jo blitt dyrere alt i alt å kjøpe de i butikk i Norge.

Det har ikke det, det blir det samme fra Tanum. Jeg har sjekket den ene samleboksen der å den koster 600 noe
Skrevet

Trykk og kjøp Vex!  :hoppendeglad:

• Liker 2
Skrevet

Ja det sier jeg også: har du råd så kjøp dem! Blir en skatt for livet det der. :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt alle HP-filmene på Blu-Ray til en slikk og ingenting. HP holder seg for alltid.

• Liker 1
Skrevet

Ja bare kjøp dem! Så du leser de på engelsk? Hvis noe literatur er skrevet på engelsk leser jeg aldri norske oversettelser :rodmer:

• Liker 3
Skrevet

Det er en kjempegod måte å opprettholde engelsken på Frøken.  :5:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...