Gjest Jacklost Skrevet 5. august 2015 #17981 Skrevet 5. august 2015 Det er enten søkemotorindeksering eller besøkende via linker, som også er greia når de kommer hit via FB-linker, da står det Facebook(1). Kvinneguiden er et egennavn og skal derfor ha stor forbokstav. En logo følger ikke nødvendigvis rettskrivningsreglene. Ah takk for oppklaringen Det var bra fordi det føles alltid feil ut for meg når jeg skriver et slikt navn uten en stor forbokstav 1
Gjest Tekola Skrevet 5. august 2015 #17982 Skrevet 5. august 2015 Russenavnet mitt var faktisk Google Det var det eller Quizleksikon, jeg er full av unyttig kunnskap og er god på å bruke Google riktig
Rumle Skrevet 5. august 2015 #17983 Skrevet 5. august 2015 Russenavnet mitt var faktisk Google Det var det eller Quizleksikon, jeg er full av unyttig kunnskap og er god på å bruke Google riktig Ha! Fantastisk
Frk.K Skrevet 5. august 2015 #17986 Skrevet 5. august 2015 Nei, er ikke vår. Den bare flytta inn. Men hun er jo bare pusebabyen selv jo... 1
Gjest Jacklost Skrevet 5. august 2015 #17987 Skrevet 5. august 2015 Så lenge ikke hunden din løper etter den 1
Severus Skrevet 5. august 2015 #17988 Skrevet 5. august 2015 OMG DET ER IKKE TOLL PÅ BØKER AND I NEED IT 3
Aldrisur Skrevet 5. august 2015 Forfatter #17989 Skrevet 5. august 2015 Er det spioner her? Jeg tror det er hattifnatter ... Neida, det var bare meg.. Det er enten søkemotorindeksering eller besøkende via linker, som også er greia når de kommer hit via FB-linker, da står det Facebook(1). Kvinneguiden er et egennavn og skal derfor ha stor forbokstav. En logo følger ikke nødvendigvis rettskrivningsreglene. Du er som et levende leksikon du Tekola! Jammen godt å ha deg her inne. ---------------------------- Dere, jeg synes det er såååå vanskelig å hoppe inn i ballongen og skrive noe når det er lenge siden jeg har vært her. Så vet dere det. I stedet for å sitere alle: Frk.K: Jeg har sjelden eller aldri "møtt" noen som viser så masse kjærlighet til hunden sin. Blir helt varm i hjertet når jeg ser hvordan du omtaler Lillehund. Light: Det dyret du postet for noen sider siden, vet du hva det heter? Det er helt nydelig. Frøkensøta: Hvordan går det med brannsåret ditt? Jeg får helt vondt i rompa av å lese om det såret altså. Og til deg My, vil jeg si 10 poeng og fjær i hatten! Skikkelig flaks for hun jenta at dere var i nærheten. Anje: Velkommen hjem igjen. Er du helt ferdig med ferien din nå? Takk Winza - jeg har hatt en veldig fin dag i dag. Og Vex, vet du hva? Jeg har aldri sett en eneste HP-film. Men det er vel ikke for sent ennå. Og vet du hva Hoppe? Jeg har sett en jente som er helt lik deg! Tynne armer og bein, lilla kjole maken til din, mørkebrunt hår som var flettet i to ganske så stramme fletter!og fregner på nesa Må være dobbeltgjengeren din. Jeg torde ikke ta bilde av henne, for det skal man jo ikke gjøre. Ta bilder i skjul av fremmede mener jeg. Ellers har jeg det bare bra, har vært så travelt opptatt i det siste, men regner med at det blir litt roligere fremover nå. På lørdag var jeg på blåbærtur absolutt hele dagen, men hadde kun èn liten kopp med blåbær i når dagen var over. Det var jo så mye annet å utforske i den skogen! Maurtuer, tjern med vakre vannliljer, en morsom andefamilie, pinner som så ut som dyr og mennesker, trær til og klatre i og mye annet spennende. Bilde er ikke av mine blåbær. 4
Gjest Jacklost Skrevet 5. august 2015 #17990 Skrevet 5. august 2015 Du er så flink til å svare alle sammen :D Du utelater aldri noen, du er toppers 3
Frøkensina Skrevet 5. august 2015 #17991 Skrevet 5. august 2015 (endret) Heeeei! Det er jo din dagbok da blidedamen! Du kan ikke la deg skremme vekk av at vi er glade i å henge i luftballongen Det høres ut som en perfekt skogstur med unge utforskere det der Endret 5. august 2015 av Frøkensina 1
Gjest Tekola Skrevet 5. august 2015 #17993 Skrevet 5. august 2015 Vi skravler jo i vei selv, så du må ikke føle at du ikke kan gjøre det samme! Blåbærtur er kos! Nå som vi er på sørlandet går det mye i bringebær for veslefrøkna. Og så tenker jeg vi drar tilbake om ca. en måned for å gå løs på bjørnebærkrattene!
Frøkensina Skrevet 5. august 2015 #17997 Skrevet 5. august 2015 Er 600 kr med frakt dyrt før 7 bøker? Det kommer an på, er det hardback bøker? Nye? 1
Gjest Tekola Skrevet 5. august 2015 #17998 Skrevet 5. august 2015 Er 600 kr med frakt dyrt før 7 bøker? Innbundet eller pocket?
Severus Skrevet 5. august 2015 #17999 Skrevet 5. august 2015 Det kommer an på, er det hardback bøker? Nye? Nye pocket bøker i samleboks
Aldrisur Skrevet 5. august 2015 Forfatter #18000 Skrevet 5. august 2015 Jaaaaaa, dere skravler i vei! 7 bøker + frakt for 600 kroner? Det er ikke dyrt synes jeg men.... Bøker er jo så himla dyrt å kjøpe - i bokhandelen i hvert fall. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå