Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet

Det er enten søkemotorindeksering eller besøkende via linker, som også er greia når de kommer hit via FB-linker, da står det Facebook(1).

Kvinneguiden er et egennavn og skal derfor ha stor forbokstav. En logo følger ikke nødvendigvis rettskrivningsreglene.

Ah takk for oppklaringen :)

Det var bra fordi det føles alltid feil ut for meg når jeg skriver et slikt navn uten en stor forbokstav :fnise:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

Russenavnet mitt var faktisk Google :fnise: Det var det eller Quizleksikon, jeg er full av unyttig kunnskap og er god på å bruke Google riktig :ler:

Skrevet

Russenavnet mitt var faktisk Google :fnise: Det var det eller Quizleksikon, jeg er full av unyttig kunnskap og er god på å bruke Google riktig :ler:

Ha!  :laugh:  Fantastisk :fnise:

Skrevet

Nei, er ikke vår. Den bare flytta inn. Men hun er jo bare pusebabyen selv jo... :lillesky:

• Liker 1
Skrevet

harry-potter-paperback-boxed-set-the-comOMG DET ER IKKE TOLL PÅ BØKER AND I NEED IT

• Liker 3
Skrevet

Er det spioner her?  :sjokkert:

Jeg tror det er hattifnatter ... :opplyser:

:vinke:

Neida, det var bare meg..

tkdLM14.jpg

Det er enten søkemotorindeksering eller besøkende via linker, som også er greia når de kommer hit via FB-linker, da står det Facebook(1).

Kvinneguiden er et egennavn og skal derfor ha stor forbokstav. En logo følger ikke nødvendigvis rettskrivningsreglene.

Du er som et levende leksikon du Tekola! Jammen godt å ha deg her inne.  :blomst:

----------------------------

Dere, jeg synes det er såååå vanskelig å hoppe inn i ballongen og skrive noe når det er lenge siden jeg har vært her. Så vet dere det.  :(

I stedet for å sitere alle:

Frk.K: Jeg har sjelden eller aldri "møtt" noen som viser så masse kjærlighet til hunden sin. Blir helt varm i hjertet når jeg ser hvordan du omtaler Lillehund.  :rodmer:

Light: Det dyret du postet for noen sider siden, vet du hva det heter? Det er helt nydelig.

Frøkensøta: Hvordan går det med brannsåret ditt? Jeg får helt vondt i rompa av å lese om det såret altså.  :kose:

Og til deg My, vil jeg si  :klappe: 10 poeng og fjær i hatten! Skikkelig flaks for hun jenta at dere var i nærheten. 

Anje: Velkommen hjem igjen. Er du helt ferdig med ferien din nå?

:blomst: Takk Winza - jeg har hatt en veldig fin dag i dag.

Og Vex, vet du hva? Jeg har aldri sett en eneste HP-film. Men det er vel ikke for sent ennå.  :hoppe:

Og vet du hva Hoppe? Jeg har sett en jente som er helt lik deg! Tynne armer og bein, lilla kjole maken til din, mørkebrunt hår som var flettet i to ganske så stramme fletter!og fregner på nesa  :hjerter_rundt: Må være dobbeltgjengeren din.  :strix:

Jeg torde ikke ta bilde av henne, for det skal man jo ikke gjøre. Ta bilder i skjul av fremmede mener jeg. 

Ellers har jeg det bare bra, har vært så travelt opptatt i det siste, men regner med at det blir litt roligere fremover nå. 

På lørdag var jeg på blåbærtur absolutt hele dagen, men hadde kun èn liten kopp med blåbær i når dagen var over. Det var jo så mye annet å utforske i den skogen! Maurtuer, tjern med vakre vannliljer, en morsom andefamilie, pinner som så ut som dyr og mennesker, trær til og klatre i og mye annet spennende. :hoppendeglad:  

Bilde er ikke av mine blåbær.  :forvirret:

HXBE7Oo.jpg

• Liker 4
Gjest Jacklost
Skrevet

Du er så flink til å svare alle sammen :D Du utelater aldri noen, du er toppers :tommel:

• Liker 3
Skrevet (endret)

Heeeei! :hoppendeglad:

:laugh: Det er jo din dagbok da blidedamen! Du kan ikke la deg skremme vekk av at vi er glade i å henge i luftballongen :rolleyes::ler::hug:

Det høres ut som en perfekt skogstur med unge utforskere det der :)

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

Vi skravler jo i vei selv, så du må ikke føle at du ikke kan gjøre det samme! :nigo:

Blåbærtur er kos! :strix:

Nå som vi er på sørlandet går det mye i bringebær for veslefrøkna. Og så tenker jeg vi drar tilbake om ca. en måned for å gå løs på bjørnebærkrattene! :hoppe:

Skrevet

Er 600 kr med frakt dyrt før 7 bøker?

• Liker 2
Skrevet

Ja!  :sjokkert:

Skrevet

Det kommer an på, er det hardback bøker? Nye?

• Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

Innbundet eller pocket? 

Skrevet

Det kommer an på, er det hardback bøker? Nye?

Nye pocket bøker i samleboks

Skrevet

Jaaaaaa, dere skravler i vei!  :skravle:  :strix:

7 bøker + frakt for 600 kroner? Det er ikke dyrt synes jeg men.... Bøker er jo så himla dyrt å kjøpe  - i bokhandelen i hvert fall.  

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...