Hoppetaujenta Skrevet 3. august 2015 #17941 Skrevet 3. august 2015 Du er et hyggelig menneske. Sånn ser jeg deg. Har aldri tenkt det du skrev over her faktisk.
Gjest Jacklost Skrevet 3. august 2015 #17942 Skrevet 3. august 2015 Jeg bryr meg ikke egentlig om noen syns jeg er feminim og jentete Jeg hygger meg masse med å henge rundt dere damer og små snakke, kanskje jeg er homofil uten den motsatte tiltrekkningen av det motsatte kjønn? Altså at jeg fortsatt bare er interessert i damer men er homofil i oppførselen min? 1
Frøkensina Skrevet 3. august 2015 #17943 Skrevet 3. august 2015 Lurer på hvordan My har det i Spania og om Aldri lander fra Sverigeturen snart. 2
Gjest Jacklost Skrevet 3. august 2015 #17944 Skrevet 3. august 2015 Jeg blir glad hver gang jeg ser Aldrisur har postet et innlegg 2
Severus Skrevet 3. august 2015 #17945 Skrevet 3. august 2015 Jeg lurer på når Noz skal komme å si hva hu har gjort 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. august 2015 #17946 Skrevet 3. august 2015 Jeg liker ikke å putte mennesker i boks og bestemte kategorier. Vi er som vi er, frie og glade, og jeg lager et stort Paradis som vi kan stille oss i kø og igjennom. Bli med den som vil! *plukke med seg tre lattermilde eldre damer fra hjemmet borti her* 2
Gjest Jacklost Skrevet 3. august 2015 #17947 Skrevet 3. august 2015 For noen søte gamle damer på bildet 2
Mynona Skrevet 3. august 2015 #17948 Skrevet 3. august 2015 Lurer på hvordan My har det i Spania og om Aldri lander fra Sverigeturen snart. Jeg har det supert takk! varmt og deilig, kroppen begynner å få et gyldent preg og D vitaminene samles. I går natt når vi kom hjem fant vi en jente som var helt borte. Venninne hennes gråt og greier. Så vi var litt heltinner og hjalp de. De var fra Nederland, 18 år og på sin første ferie uten foreldre, første kveld ute. Har aldri sett en jente i den formen. Umulig å få kontakt med, pulsen var veldig lav, hun prøvde å kaste opp men fikk ikke til, pupillene var bittesmå. Fikk tak i lege og etterhvert ambulanse. Satt med de i 1,5 time. Følte oss veldig voksne plutselig. Vi sjekket nettopp innom rommet dems og da var jenta i bra form og takket for hjelpen. Hun kjente oss ikke igjen men husket stemmen til en av oss. 6
Frøkensina Skrevet 3. august 2015 #17949 Skrevet 3. august 2015 Jeg har det supert takk! varmt og deilig, kroppen begynner å få et gyldent preg og D vitaminene samles. I går natt når vi kom hjem fant vi en jente som var helt borte. Venninne hennes gråt og greier. Så vi var litt heltinner og hjalp de. De var fra Nederland, 18 år og på sin første ferie uten foreldre, første kveld ute. Har aldri sett en jente i den formen. Umulig å få kontakt med, pulsen var veldig lav, hun prøvde å kaste opp men fikk ikke til, pupillene var bittesmå. Fikk tak i lege og etterhvert ambulanse. Satt med de i 1,5 time. Følte oss veldig voksne plutselig. Vi sjekket nettopp innom rommet dems og da var jenta i bra form og takket for hjelpen. Hun kjente oss ikke igjen men husket stemmen til en av oss. Sol-landets heltinne Den formen hørtes jo farlig ut, glad dere var så flinke voksne! Bad litt i varmt hav for meg 2
Frøkensina Skrevet 3. august 2015 #17952 Skrevet 3. august 2015 hjem til enklere vokallyder og forståelige tall 1
Frøkensina Skrevet 3. august 2015 #17954 Skrevet 3. august 2015 Brannsåret kløøør sånn! Og jeg er på mitt siste gode plaster nå. Merkelig sår, blitt en klump med "hvitt" i midten, fortsatt rått rundt
Gjest Jacklost Skrevet 3. august 2015 #17955 Skrevet 3. august 2015 Brannsåret kløøør sånn! Og jeg er på mitt siste gode plaster nå. Merkelig sår, blitt en klump med "hvitt" i midten, fortsatt rått rundt Det er så trist å høre at du har det vondt
Frøkensina Skrevet 3. august 2015 #17956 Skrevet 3. august 2015 Det er så trist å høre at du har det vondt Det er ikke så vondt, bare veldig irriterende iblant
Frk.K Skrevet 4. august 2015 #17957 Skrevet 4. august 2015 Oj, My! Det hørtes ikke bra ut! Håper de tar det veldig mye roligere frem over slik at de er i en ok tilstand å klarer å passe på seg selv!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå