Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Der var det mange gode tips, Rumle! Trepeonen skal få komme i sandjord, sammen med Winchester Cathedral og Rhapsody in Blue. Det blir så fiiiiint!

:duskedame:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig :(

Ja var litt kjedelig, men sånn går det med endel jeg planter der dessverre. Jeg tror jeg ble lurt av de magiske trepeonene i milliardærhagen på Ramme :), det er jo ca samme sone og alt.

Men jeg har ikke helårsgartnere.. :ninja:

Skrevet

Ja var litt kjedelig, men sånn går det med endel jeg planter der dessverre. Jeg tror jeg ble lurt av de magiske trepeonene i milliardærhagen på Ramme :), det er jo ca samme sone og alt.

Men jeg har ikke helårsgartnere.. :ninja:

Ser at det står at de må ha veldig god drenering, kan det ha noe med det å gjøre kanskje? Det utelukker dessverre de fleste plasser her :sukk: Men, kanskje jeg kunne prøvd en i en svær krukke ..

• Liker 1
Skrevet

Vi har jo heeelt glemt fredagscocktail jo! :bond:

tumblr_nng884NvF51ungtzzo4_500.jpg

Sånn! :duskedame:

• Liker 2
Skrevet

Ser at det står at de må ha veldig god drenering, kan det ha noe med det å gjøre kanskje? Det utelukker dessverre de fleste plasser her :sukk: Men, kanskje jeg kunne prøvd en i en svær krukke ..

Ja, kan jo ha vært det, men samtidig plantet jeg den i en oppbygd "jordhaug" hvor appelsindufttreet mitt ble plantet.. Tror de er litt ømtålelige, tror det må ha vært den kalde våren :jepp: Krukke høres lurt ut om du skal prøve.

Skrevet

Vi har jo heeelt glemt fredagscocktail jo! :bond:

tumblr_nng884NvF51ungtzzo4_500.jpg

Sånn! :duskedame:

:laugh::kristin: Trenger en rosedrink, lager ordentlig middag!

• Liker 1
Skrevet

:laugh::kristin: Trenger en rosedrink, lager ordentlig middag!

Hva står på menyen? :spise:

• Liker 1
Skrevet

Hva står på menyen? :spise:

Er helt svingstang selv uten alkohol! :ler: Lite søvn. Driver å lager (med liten pause) smørstekt laksefilet med løk, paprika, blomkål, chili, hvitløk, sitronsaft og soyasaus :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Høres godt ut, kos deg! :jepp: Kanskje du får sove godt etterpå :)

• Liker 1
Skrevet

Blomkålen er kokt, laksen stekt, nå må jeg steke løk og paprika :bond:

• Liker 1
Skrevet

Blomkålen er kokt, laksen stekt, nå må jeg steke løk og paprika :bond:

Ha deg ut på kjøkkenet jente!  :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg pakket kofferten min, og i morgen reiser jeg til solen!! :sol: 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nå har jeg pakket kofferten min, og i morgen reiser jeg til solen!! :sol:

Å det høres deilig ut. Hvor da? :rodmer:

Ha deg ut på kjøkkenet jente! :laugh:

Rakk det! :ler:

Og så kom jeg på at rumler kanskje ikke er så glad i fisk? :ninja:

Skal si fra om jeg lager noe mer italiensk en dag :jepp:

Endret av Frøkensina
Skrevet

Fredagscoctail. :strix:

Hvor går ferden, Mynona?

Jeg er i København, og her er det ikke mye til sommer. I dag blåste det slik iskald vind at flere turister gikk rundt med lue og skjerf. I juli. :hoho: (jeg hadde hatt på meg min om jeg hadde lue, altså. Fikk vondt i hodet av all den vinden. :fryser: )

Skrevet

Jeg skal til spanske strender og palmer :)  Det blir deilig. Kanskje jeg endelig får sommerfølelse :)

Skrevet

Savner den sommerfølelsen gitt. Det har jo vært veldig varmt, rundt 35-40 mange steder i sør nå så tipper det blir deilig :jepp:

Skrevet

Fredagscoctail. :strix:

Hvor går ferden, Mynona?

Jeg er i København, og her er det ikke mye til sommer. I dag blåste det slik iskald vind at flere turister gikk rundt med lue og skjerf. I juli. :hoho: (jeg hadde hatt på meg min om jeg hadde lue, altså. Fikk vondt i hodet av all den vinden. :fryser: )

Har du gjort noe spennende i kalde Køben da? Som Ny Carlsberg Glyptotek :ler:

Skrevet

:hoppendeglad: Dere skravler så fælt at jeg ikke klarer å følge opp med siteringer her!  :bolledeig:

Jeg måtte google trepeoner, for det var nytt for meg. Nyyydelige var de, spørs om jeg må prøve å finne en plass i den bittelille hagen min til en sånn en.

(Det var da ikke måte på hvor inspirert man skulle bli da!)  

Vi får hjelpe hverandre... :smilyblomst:

wBFaAN8.gif

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...