Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

:laugh: Jaaa liker Fallon godt :hoppe:

Har ikke sett så mye på ham jeg, men han virker morsom ja :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett så mye på ham jeg, men han virker morsom ja :jepp:

Mulig jeg ser litt mye tv :blush::ler: Kanskje du ikke har den kanalen, er på hver ukedag(kveld)

Mange herlige innslag, særlig med de ulike "lekene" med gjestene :jepp:

Skrevet

Nei, han hadde sitt eget show før Letterman sluttet.

Skrevet

Mulig jeg ser litt mye tv :blush::ler: Kanskje du ikke har den kanalen, er på hver ukedag(kveld)

Mange herlige innslag, særlig med de ulike "lekene" med gjestene :jepp:

Nei, jeg ser bare litt på youtube :jepp:

Har vært Letterman fan i åresvis jeg .. så stadig trist over at han sluttet :trist:

Skrevet

Nei, jeg ser bare litt på youtube :jepp:

Har vært Letterman fan i åresvis jeg .. så stadig trist over at han sluttet :trist:

Ja, synes det var dårlig gjort at det siste året hans ikke gikk på tv i Norge :trist:
Skrevet

Muntre oss opp med en søt danseleksjon? :lillesky:

Skrevet

Jimmy Fallon med Ariana Grande er ubetalelig.

Skrevet

Forstår knapt hva de sier og jeg vet ikke hvem hun er :ler:

Gjest Jacklost
Skrevet

Det er 22 åringen med en kropp som en jente (I følge folk på nettet...)

Hun ble populær når hun var med i en tv serie som het Victorious :) Jeg har aldri sett den eller har noe interesse av å se den. Jeg syns musikken hennes er ok, jeg syns for det meste hun er fin å se på :)

Skrevet

I dag har vi tømt soverommet for gamle skap og vegg-til-vegg-teppe, og fikk oss en gledelig overraskelse :jepp:

Vi trodde vi måtte bytte sponplatene under teppet, for du merket det var skikkelig klumpete flere steder på gulvet. Men det var bare undersiden av teppet som hadde smuldret opp :strix:

Sparte oss plutselig masse arbeid og noen kroner :hoppe:

Nytt gulv kjøpt, klesskap er bestilt og malingen har vært klar i noen uker. Så da er det bare å (endelig) begynne å pusse opp soverommet :strix: :strix: :strix:

Skrevet

Blomsterkassen min blir så fiiiin! Nå har Augusta og Gertrude fått sin plass, tre klematis står i bakgrunnen og en silkepeon har fått hedersplassen i midten. Det gikk med enorme mengder rosejord, kukompost og plantejord, men nå blir det bra. En trepeon ble også med hjem, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal sette den. Blir ikke den veldig høy? Rumle?

Skrevet

Blomsterkassen min blir så fiiiin! Nå har Augusta og Gertrude fått sin plass, tre klematis står i bakgrunnen og en silkepeon har fått hedersplassen i midten. Det gikk med enorme mengder rosejord, kukompost og plantejord, men nå blir det bra. En trepeon ble også med hjem, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal sette den. Blir ikke den veldig høy? Rumle?

Høres ut som det blir en nydelig sammenplanting :rodmer: Du husket å sette klematisene skikkelig dypt, ikke sant?

Trepeon har jeg ikke så mye peiling på, de har bare stått på drømmelisten min inntil videre :ler: Jeg har liksom innbilt meg at de ikke tåler så mye, men det trenger slettes ikke være sant - jeg må lese meg opp på disse. forstår jeg :Nikke:

Skrevet

Både rosene og klematisene står skikkelig dypt, i ordentlig jord. Silkepeonen har jeg plantet veldig grunt, på samme nivå den sto i potta. Stakkars klematiser, de har blitt skikkelig neglisjert i det siste. Håper de kommer seg, om ikke annet så til neste år. Men trepeon, altså? Hvordan skal jeg plante den, tro?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Søren, nå fikk jeg også lyst på trepeon  :laugh: Ikke lov å friste rumler med slikt altså! :fnise:

Endret av Rumle
Skrevet (endret)

Jeg plantet en trepeon på hytta for noen år siden, på salg på høsten. Den kom aldri opp igjen :(

Endret av Frøkensina
Gjest Tekola
Skrevet

Frøkensina, du må passe på at linken ender med f.eks .gif eller .jpg for at det skal funke å poste gifer og bilder :)

I dag har Vesla og jeg kjøpt oss hver vår solhatt, samt en søt kjole til henne, jeg har vært innom legevakta og fått antibiotika for en ekkel infeksjon og vi har spist digg pizza! Og så ble det is på ungene da vi kom tilbake til sommerstedet :nigo:

Det blåser noe innmari, da! Litt fristet til å dra til Lindesnes, men da blåser vi vel på sjøen alle sammen! :ler: 1sm408balloons.gif

Skrevet

Der var det mange gode tips, Rumle! Trepeonen skal få komme i sandjord, sammen med Winchester Cathedral og Rhapsody in Blue. Det blir så fiiiiint!

Skrevet

Jeg plantet en trepeon på hytta for noen år siden, på salg på høsten. Den kom aldri opp igjen :(

Så kjedelig :( 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...