FruN Skrevet 29. juli 2015 #17782 Skrevet 29. juli 2015 Høres ut som en super hyttetur, Aldri! Kos deg masse videre
Frøkensina Skrevet 29. juli 2015 #17783 Skrevet 29. juli 2015 Ååååå dere er så søøøte, og jeg er bittelitt full. Krepselaget over alle krepselag, Abbamusikk i bakgrunnen, dans, rosévin, Aquevitt (skrives det sånn?) og mange mysiga människor. Og min kjære herr Aldri er den eneste edrue personen i gjengen. Nå er det jorgubbar og glas - altså iskrem da. Dere skulle ha vært her sammen med oss. Vi er med bittelitt! 1
Frøkensina Skrevet 29. juli 2015 #17785 Skrevet 29. juli 2015 Husk noen sånne glass også før du legger deg 2
Frøkensina Skrevet 30. juli 2015 #17786 Skrevet 30. juli 2015 (endret) .. Endret 5. august 2015 av Frøkensina 2
Aldrisur Skrevet 30. juli 2015 Forfatter #17787 Skrevet 30. juli 2015 Veldig fint bilde du har laget Frøkensina! Hei og hopp mine venner! Sender et bilde fra FØR festen startet. Det så ikke akkurat slik ut når klokken beveget seg ut i de små timer. Ha en fin-fin torsdag alle sammen. 5
Mynona Skrevet 30. juli 2015 #17789 Skrevet 30. juli 2015 Herlig!! Skulle gjerne sittet der jeg også 1
Rumle Skrevet 30. juli 2015 #17790 Skrevet 30. juli 2015 Så koselige bilder aldri, ser ut som dere storkoser dere God tur hjem 1
Fantastica Skrevet 30. juli 2015 #17793 Skrevet 30. juli 2015 Jeg har designet og kreert en fantastisk blomsterkasse av tre i dag. 1,5 meter lang, 60 cm dyp og bred. La lecakuler i bunnen, fiberduk oppå, presenning langs kantene for ikke å skade treverket og fylte på med jord (kukompost, rosejord og vanlig plantejord i god blanding med litt leca for å gjøre jorda lettere). Nå har Augusta Luise og Gertrude Jekyll fått hedersplassene i kassen, flankert av tre klematis (som var plassert på veldig dårlige plasser etter at jeg brutalt tok dem med fra vokseplassene sine i gammelhuset) og nå venter jeg bare på et vell av blomster fra den kanten. Hadde det bare vært litt sommervær... 1
Gjest Tekola Skrevet 31. juli 2015 #17794 Skrevet 31. juli 2015 For et lekkert bord, Aldrisur! Det høres herlig ut, F! Jeg sitter og ser på at solen går opp over fjell og vann og nyter sørlandsferien til det fulle! Resten av huset sover, og jeg skal fikse meg en kopp kaffe snart Man ser forresten ikke babyduer fordi de ikke forlater redet før de er 4-5 uker gamle, og da er de så godt som like store som voksenduene, men kanskje med litt rufsete, brunlige fjær i nakken
Frøkensina Skrevet 31. juli 2015 #17797 Skrevet 31. juli 2015 (endret) For et lekkert bord, Aldrisur! Det høres herlig ut, F! Jeg sitter og ser på at solen går opp over fjell og vann og nyter sørlandsferien til det fulle! Resten av huset sover, og jeg skal fikse meg en kopp kaffe snart Man ser forresten ikke babyduer fordi de ikke forlater redet før de er 4-5 uker gamle, og da er de så godt som like store som voksenduene, men kanskje med litt rufsete, brunlige fjær i nakken Miss Marple, du har løst det!! Koselig morgenbeskrivelse Jeg er ikke helt våken, men har kaffe og allergihosten begynner å gi seg. Den vekket meg altfor tidlig Må være burot, ellers så har bjørka begynt med dobbelblomstring.. Endret 31. juli 2015 av Frøkensina
Rumle Skrevet 31. juli 2015 #17798 Skrevet 31. juli 2015 for Tekola som løste måkegåten! Den blomsterkassen høres flott ut, F Jeg tror jeg har funnet en solsikke (av over 50 plantet!) som har klart å lure seg unna mestertyven (musen) som har spist opp alle de andre Gooooood helg alle sammen! 1
Rumle Skrevet 31. juli 2015 #17799 Skrevet 31. juli 2015 Miss Marple, du har løst det!! Koselig morgenbeskrivelse Jeg er ikke helt våken, men har kaffe og allergihosten begynner å gi seg. Den vekket meg altfor tidlig Må være burot, ellers så har bjørka begynt med dobbelblomstring.. Huff da, har du medisin? God bedring
Frøkensina Skrevet 31. juli 2015 #17800 Skrevet 31. juli 2015 Huff da, har du medisin? God bedring Duegåten! Hyggelig at du fant en solsikkeoverlever! Så ingen tegn til solsikker eller valmuer på hytta sist, tror alle mulige dyr har spist frøene Jah, mine vanlige antihistaminer. Tok også noen andre som er utskrevet som søvnmedisin, for de vanlige virker ikkenså mye lenger.,Kanskje derffoor jeg IKKE våkner
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå