Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ha-ha! Det går an det vet jeg. En dag gikk jeg til jobben med vrengt bukse! Skjønte ikke hvorfor jeg ikke hadde lommer liksom. :hoho:

:skratte:

Jeg kom hjem fra jobb en dag, og gikk på do. Da skjønte jeg plutselig hvorfor trusa mi hadde gnagd så fælt hele dagen. Jeg hadde tatt den på sidelengs. Altså det som skal være over hofta var i skrittet, og det som skal være i skrittet var på hofta. Og på vranga da :ler:

Det var faktisk det første jeg skrev i Uinterresant-tråden, så det er grunnen til at jeg ble kjent med alle de morsomme menneskene her inne :jepp: Det var da jeg ble en snikk-snakker :nigo:

Endret av Mynona
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper ikke han må rope på elgen da.

:sjokkert:

Jeg kom hjem fra jobb en dag, og gikk på do. Da skjønte jeg plutselig hvorfor trusa mi hadde gnagd så fælt hele dagen. Jeg hadde tatt den på sidelengs. Altså det som skal være over hofta var i skrittet, og det som skal være i skrittet var på hofta. Og på vranga da :ler:

Det var faktisk det første jeg skrev i Uinterresant-tråden, så det er grunnen til at jeg ble kjent med alle de morsomme menneskene her inne :jepp:

Hæ? Går dét an også? :fnise:

Skrevet

:sjokkert:

:kvalm: ja han kan jo være en av de som blir sjøsjuk

Skrevet

Ja, tydeligvis :ler:

Skrevet

Hvordan i all verden fikk du til det Mynona? Er meget bra gjort tror jeg :P

Skrevet

En gang jeg hadde veldig dårlig tid på morgenen, var i Tyskland og skulle rekke en T-bane.

Rakk banen og pustet lettet ut. Når jeg endelig sto inne på banen fikk jeg se at det kom noe ekkelt svart ut av det ene buksebeinet. :hakeslepp:

Det var knestrømpa mi som jeg hadde brukt dagen før. :bond: Den hadde hengt seg opp inni buksa!

Fikk dratt den ut med høyrefoten og sparket den bare litt unna så ingen skulle se at den kom fra meg! :hoho:

Aldri har jeg, hverken før eller etter, sett en så ekkel en knestrømpe. :ler:

• Liker 2
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Har akkurat turt å ta av den blodige fobindingen! :sjokkbla: Har sluttet å blø, men det dunker noen j..... i fingeren.

Tok meg en paracet jeg. :)

I kveld er jeg i skravle-med-dere-humør, men det går så skikkelig tregt å skrive! :eeeh:

Kanskje doktor`n burde se på det? :lete:

hahaaaa :skratte: for noen kleshistorier dere kommer med! :hoho:

Synes det er temmelig pinlig å dra med seg dopapir ut fra toalettet- festet til skoen!

Endret av Noz
  • Liker 1
Skrevet

Styrmannen sa at på 1 sommermåned, så gikk det 1000 spyposer

Gjest Inggolf
Skrevet

For et par uker siden så kom jeg ut fra toalettet på skolen, og da oppdaget en i klassen min at jeg hadde klart å stappe hele skjørtet mitt neddi strømpebuksa bak :flau:

• Liker 1
Skrevet

Ååå ja uff Noz! :rodme:

Eller skjørtet nedi strømpebuksa bak! :hoppendeglad:

Ugh, sjøsyke er noe skitt Vex.

Skrevet

For et par uker siden så kom jeg ut fra toalettet på skolen, og da oppdaget en i klassen min at jeg hadde klart å stappe hele skjørtet mitt neddi strømpebuksa bak :flau:

Ha-ha, vi skrev det samtidig! :fnise:

Skrevet

Ugh, sjøsyke er noe skitt Vex.

Men folk er mest sjøsyke på sommeren, siden det er da alle de turistene som ikke er sjøvante kommer hit til Nord.

Skrevet

Hvordan i all verden fikk du til det Mynona? Er meget bra gjort tror jeg :P

:vetikke: Var vel (som vanlig) halvt i koma når jeg stod opp.

I går var jeg faktisk så trøtt da jeg stod opp at jeg lurte på om jeg var full :ler:

En gang jeg hadde veldig dårlig tid på morgenen, var i Tyskland og skulle rekke en T-bane.

Rakk banen og pustet lettet ut. Når jeg endelig sto inne på banen fikk jeg se at det kom noe ekkelt svart ut av det ene buksebeinet. :hakeslepp:

Det var knestrømpa mi som jeg hadde brukt dagen før. :bond: Den hadde hengt seg opp inni buksa!

Fikk dratt den ut med høyrefoten og sparket den bare litt unna så ingen skulle se at den kom fra meg! :hoho:

Aldri har jeg, hverken før eller etter, sett en så ekkel en knestrømpe. :ler:

:fnise: Herlig…

Skrevet

Jeg kom ikke hjem før i 4 tiden i natt. siden jeg var med pappa rundt å gjorde ting om bord.

Skrevet

Men når vi først er inne på sånne flaue episoder, kom jeg til å tenke på en gang jeg var sånn ca. 18-19 år.

Jeg hadde en lillebror (ja har han ennå, men...) som var så fæl til å prøve å skremme meg. Han benyttet enhver anledning til å hoppe fram fra en busk eller ut av et skap, bare for å skremme livsskiten ut av meg.

En kveld jeg var i kiosken på hjørnet for å kjøpe godteri så jeg at han snek seg bak en bil og gjemte seg for meg. Jeg lot som om jeg ikke så ham, og tenkte at nå - nå skal han jammen få seg en støkk selv! :tommelsmil:

Så tuslet jeg ut av kiosken, og gikk i fred og fordragelighet oppvover bakken på vei hjem. Da hørte jeg plutselig noen tassende lureskritt bak meg, ventet helt til skrittene var helt oppi nakken på meg og slo til!

Jeg ropte BØ!!! med det styggeste skremmeansiktet jeg klarte å få til. :sjokk:

Så kikket jeg rett inn i ansiktet til en fremmed ung mann. Han skvatt så han holdt på å ramle! Han var ute og jogget og ante fred og ingen fare, stakkar. :fnise:

Broren min hadde sett det hele og gjett om han koste seg. :grinele:

• Liker 4
Skrevet

Mere mere!

• Liker 1
Skrevet

Jeg jobber med 2 stykk som mener jeg må begynne å trampe mer

Skrevet

Mere mere!

Ha-ha! Du da? Har du du bæsja på leggen noen gang? :fnise:

Skrevet

Må spise eple når du står opp om morgenen My siden du ikke drikker kaffe :) Haha, bra å tru du var full :fnise:

Haha, stakkars mannen Aldri, han turte sikkert aldri løpe der mer :P Han gjorde sikkert :bond: i hode sitt når du skremte han.

• Liker 1
Skrevet

Må spise eple når du står opp om morgenen My siden du ikke drikker kaffe :) Haha, bra å tru du var full :fnise:

Haha, stakkars mannen Aldri, han turte sikkert aldri løpe der mer :P Han gjorde sikkert :bond: i hode sitt når du skremte han.

Ja My MÅ alltid ha epler i huset! :regler:

Jeg så han aldri mer - heldigvis! Men du har nok rett, det var nok verre for ham enn for meg. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...