Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på om vi kanskje trenger en avsporing nå? :laugh:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øy Aldri! Kom innom med kanelbullar! :opplyser:

• Liker 1
Skrevet

Jaaa....vi har drevet denne ballongen frem til side 888 og fortjener litt å meske oss med! :rodmer:

Banelkullar e gøtt!

• Liker 1
Skrevet

...det er Kanelbullar-ordet med ekstra tull og tøys i. Jeg tøyser i dag skjønner du. ;)

(Banelkullar)

• Liker 1
Skrevet

Blir glad når du tøyser Hoppeliten! :)

:hoppe: 888 :duskedame:

:banelkullar by proxy:

kanelbullar_w_k.jpg

• Liker 1
Skrevet

Snart kommer det pakke på døra til meg!  :hoppendeglad: Og senere i dag skal jeg kjøpe inn materialer til å snekre kule kasser jeg skal ha på uteplassen min, akkurat passe stor til at både Augusta og Gertrude kan vokse seg store og sterke og vakre. :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

1y7wlAe.jpgLaget denne kjapt

:hoppendeglad: DEN var altså bare helt suuuuper Vex! 

Så flink du har blitt med photo-shop.  :blomst:

coffee.gif

Spm jeg skulle ha ropt det selv denne morgenen!  :hoho:

Det er helt i ordet det. Så lenge det gir den som lytter noe, skal en ikke bry seg om hva andre måtte mene negativt.

Stå for det! :jepp: Jeg liker Pippi Langstrømpe-filmene! 

Pippi er min jentehelt! 

Madonna blir 57 snart, jeg er en forvirringskunstner!

Nettopp, jeg ble skikkelig forvirret av den kunsten dere klarte å prestere her på et par sider.  :hoho:

Dere virker ikke eller oppfører dere som dere er gamle så jeg antok at dere var unge nok til å kunne være dem sin unge :)

Nemlig!  :5: Helt enig. 

Man kan vel sjeldent være både noens bestemor og mor, heldigvis...

Det kan man.  :jepp:

Men ikke både mor og bestemor til én og samme person.  :hoppe:Eh, eller det var kanskje det du mente? Hi-hi.  

Snart kommer det pakke på døra til meg!  :hoppendeglad: Og senere i dag skal jeg kjøpe inn materialer til å snekre kule kasser jeg skal ha på uteplassen min, akkurat passe stor til at både Augusta og Gertrude kan vokse seg store og sterke og vakre. :rodmer:

ÅÅå så kult! Heia Augusta, Gertrude og flittige Fantastica!  :strix:

----------------------------------

NÅ har jeg endelig noen minutter fri  og kan være helt for meg selv. Jeg er som sagt i Sverige og ferierer sammen  med ti andre mennesker + noen som bare kommer innom for dagsbesøk.  :sprettoy:

Har nettopp kommet "hjem" etter en lang lunsj i en liten by som heter Gnesta. Vet ikke om det er en by en gang jeg, men i alle fall var vi på en alldeles fantastisk koselig restaurant.

Gubbeskinnet og jeg hadde en hel dag og en natt i Stockholm - bare vi to, så leide vi bil og kjørte til plassen vi er nå. De fleste av dere vet jo at vi er her hver eneste sommer sammen med venner fra fjernt og nær rundt om i verden.

I disse dager er vi sammen med venner som kommer helt fra Peru, + to fra Paris samt noen ekte, innfødte svensker, så det går i engelsk, fransk, spansk, svensk og bittelitt norsk.  :fnise:

Internett funker ikke oppi annen etasje, der hvor det er litt fred og ro, kun her i stueområdet og her kakles det i 100 desibel både dag og kveld. 

I kveld skal vi ha kräftskiva - det vil si det er full fest med hattet, ballonger, duker, siklesmekker og lykter med krepsbilder på. Og kreps som skal spises også da selvfølgelig.  :bond:

I morgen vender vi nesa hjemover igjen, med leiebilen til flyplassen og fly hjem. 

Jeg håper dere har det fint alle sammen, (jeg får ikke tid til å kommentere alt jeg hadde lyst til til å kommentere her men......) og spesielt du Frøkensina som har hatt noen tøffe dager nå. Har lest litt her inne og ser at Bolla til Fru og HerrN egentlig er ei lita tulle.  :hjerte:  :babyjente:  :hjerte: - så koselig. 

Nå skal jeg gå og rense fire kurver svenska jordgubbar! Klem til alle!  :klem1:  :goodbye:

Litt utsikt. 

A663HGP.jpg

• Liker 3
Skrevet

Kos dere på krepselag!! Så koselig å treffe venner fra hele verden sånn som det der :)

• Liker 1
Skrevet

Jaaaaaa, det utrolig koselig - og ikke minst MORSOMT!  :bolledeig: ...og litt slitsomt... :daane: ( :vin: )

• Liker 1
Skrevet

Håper du koser deg masse der i desibelene! Herlig oppdatering :klemmer:

Har vel postet en smule her jah :rodmer: (kremt) :vinke:

• Liker 1
Skrevet

Ja, skjønner at det kan være litt slitsomt også :ler: 

Safe flight hjemover i morgen også :)

• Liker 1
Skrevet

Jaaaaaa, det utrolig koselig - og ikke minst MORSOMT!  :bolledeig: ...og litt slitsomt... :daane: ( :vin: )

:laugh: Nå flirer jeg høyt på orntli'

• Liker 1
Skrevet

Artig med livstegn fra deg, Aldri! Håper du koser deg massemasse i kveld! 

• Liker 1
Skrevet

Du trenger en Babelfisk :Nikke: og sikkert litt påfyll :vin:

H2G2_Hothead_Screen02.jpg

• Liker 1
Skrevet

:goodbye: Aldri.

Nyt resten av den mysiga ferien. :jepp:

Vet ikke om det bare er meg, men mysigt er et ord jeg føler jeg kunne adoptert. Det har en sånn innmari ... mysig klang. :ler:

• Liker 3
Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg håper du hygger deg veldig mye Aldrisur :klem:

• Liker 1
Skrevet

Ååååå dere er så søøøte, og jeg er bittelitt full.  :blomst:

Krepselaget over alle krepselag, Abbamusikk i bakgrunnen, dans, rosévin, Aquevitt (skrives det sånn?) og mange mysiga människor.  :rodmer: Og min kjære herr Aldri er den eneste edrue personen i gjengen.  :hjerte:

Nå er det jorgubbar og glas - altså iskrem da. Dere skulle ha vært her sammen med oss. :hoppendeglad:  :hoppendeglad:  :hoppendeglad:

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...