Gjest Jacklost Skrevet 25. juli 2015 #17641 Skrevet 25. juli 2015 Nå skal jeg opereres på sykehus på tirsdag. Gruer meg, men mest til den strenge fasten kvelden før egentlig for får jo angst Det er ikke noe alvorlig, bare ubehagelig.Så trist at du må gå igjennom alt dette her Jeg håper du blir bedre igjen etter operasjonen 2
Frøkensina Skrevet 25. juli 2015 #17642 Skrevet 25. juli 2015 Så trist at du må gå igjennom alt dette her Jeg håper du blir bedre igjen etter operasjonen Takk Winza
Fantastica Skrevet 25. juli 2015 #17645 Skrevet 25. juli 2015 Jeg har forøvrig nettopp vært i himmelen. En av naboene har en hage som jeg har hatt sååå lyst til å se, for den er altså helt overdådig. Det jeg har sett er roser, peoner og andre romantiske stauder i skjønn forening, og i ettermiddag tok jeg mot til meg og spurte om å få ta en titt. Og den var altså helt fantastisk... Det var et vell av forskjellige planter der, med mye velkjent og noe totalt ukjent, og det var så artig og interessant å prate med hageeieren! Fikk til og med et glass rabarbravin fra egen hage. Fikk så mange tips og råd, og har tatt med meg mange ideer hjem. Gleder meg til å få det til! Jeg vil nok aldri få en sånn hage, jeg som har mange unger, men en gang vil jeg få bedre tid jeg også, og DA! *lykkelig* 4
Rumle Skrevet 25. juli 2015 #17646 Skrevet 25. juli 2015 Jaaaaa!! Vann! Ingenting slår vann! Fatter ikke at folk ikke liker det, det er jo så godt! Enig! Melkesjokolade eller sjokoladekake med iiiiiskaldt vann ... Jeg har visst blitt leder for Foreningen for Omplassering av Planter. Har flyttet en haug med stauder som sto veldig feilplassert, og fått satt ned noen som har stått i ventebed. Det blir så fiiint! Nå skal jeg opereres på sykehus på tirsdag. Gruer meg, men mest til den strenge fasten kvelden før egentlig for får jo angst Det er ikke noe alvorlig, bare ubehagelig. HUff Føler med deg og håper alt blir mye bedre kjære deg Jeg har forøvrig nettopp vært i himmelen. En av naboene har en hage som jeg har hatt sååå lyst til å se, for den er altså helt overdådig. Det jeg har sett er roser, peoner og andre romantiske stauder i skjønn forening, og i ettermiddag tok jeg mot til meg og spurte om å få ta en titt. Og den var altså helt fantastisk... Det var et vell av forskjellige planter der, med mye velkjent og noe totalt ukjent, og det var så artig og interessant å prate med hageeieren! Fikk til og med et glass rabarbravin fra egen hage. Fikk så mange tips og råd, og har tatt med meg mange ideer hjem. Gleder meg til å få det til! Jeg vil nok aldri få en sånn hage, jeg som har mange unger, men en gang vil jeg få bedre tid jeg også, og DA! *lykkelig* Så koselig og fint! Flott at du gjorde det! 1
Severus Skrevet 25. juli 2015 #17647 Skrevet 25. juli 2015 Det er bedre at de opererer vekk infeksjonen enn at den spiser opp armen din. De har nok tenkt noe sånt 1
Gjest LightBulb Skrevet 25. juli 2015 #17648 Skrevet 25. juli 2015 Og der var jobben pakket bort etter en hektisk dag med alle varer gratis så mye folk... Jeg hører fremdeles pipinga fra kassen.. 4 ekstra uker ferie, betalt! 3
Frøkensina Skrevet 25. juli 2015 #17651 Skrevet 25. juli 2015 Jeg har visst blitt leder for Foreningen for Omplassering av Planter. Har flyttet en haug med stauder som sto veldig feilplassert, og fått satt ned noen som har stått i ventebed. Det blir så fiiint! Så fint! Håper de vil trives nå
Frøkensina Skrevet 26. juli 2015 #17653 Skrevet 26. juli 2015 Don't wanna get to to the end my days saying I wasn't amazed...
Frøkensina Skrevet 26. juli 2015 #17654 Skrevet 26. juli 2015 Så stille det er her Hvordan går det i Kanelbulleland Aldri?
Frøkensina Skrevet 26. juli 2015 #17655 Skrevet 26. juli 2015 -Talking to yourself, that's the first sign of madness you know. -Really? I thought it was talking to you. AbFab 1
Fantastica Skrevet 26. juli 2015 #17656 Skrevet 26. juli 2015 AbFab... Patsy: I haven't eaten since 1974! 2
FruN Skrevet 26. juli 2015 #17657 Skrevet 26. juli 2015 Jeg maler en tallerkenhylle som tydelig ikke er med på å bli hvit.. Den var trehvit og ubehandlet, nå er den hvit med et lysegult gjennomskinn Jaja, får holde den mot sjenken den skal være over, håper det ikke blir for ille.. 1
Frøkensina Skrevet 26. juli 2015 #17658 Skrevet 26. juli 2015 AbFab... Patsy: I haven't eaten since 1974! Nå er filmen underveis!!
Frøkensina Skrevet 26. juli 2015 #17659 Skrevet 26. juli 2015 Jeg maler en tallerkenhylle som tydelig ikke er med på å bli hvit.. Den var trehvit og ubehandlet, nå er den hvit med et lysegult gjennomskinn Jaja, får holde den mot sjenken den skal være over, håper det ikke blir for ille.. Enten er den fin nok som den er, eller så kan du male et strøk til?
FruN Skrevet 26. juli 2015 #17660 Skrevet 26. juli 2015 (endret) Enten er den fin nok som den er, eller så kan du male et strøk til? Det blir nok et strøk til, men... *mumle* Får se Det blir visst bra. Nok ihvertfall Tror det er best jeg gir meg før jeg utvikler et hatforhold til hele hylla Blir det et irritasjonsmoment senere får jeg ta det da Endret 26. juli 2015 av FruN
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå