Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Haha! Drømmer om mat hele tiden jeg! :ler:

Husker engang, da var jeg så fyllasyk at jeg ikke fikk noe ned, verken cola eller vann. Kom bare rett opp igjen.. Gikk å la meg igjen fordi jeg ikke orket å være våken - drømte om melk! :hjerte:

Sto opp å drakk masse melk å det holdt seg nede. Jeg :hjerte: melk! Melk til mat, melk til dagen der på. Virkelig allsidig den melken altså! 

Endret av Frk.K
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er omvendt. hadde jeg drukket melk i dag hadde det kommet opp igjen. :ler: Sist jeg drakk et glass melk (uten oboy) var jeg vel 10 år eller noe. Skolemelk. 

Skrevet

Allergisk? :klo:

Det er faktisk en genfeil å tåle melk :P 

Skrevet

Jeg er intolerant. Men jeg bare har aldri synes smaken er noe god. Det kan jo henge sammen med intoleransen da, at kroppen sier fra at det ikke smaker godt.  Men jeg bruker melk i mat da. Det er bare den rene melkesmaken jeg ikke synes noe om.

Skrevet

Som sagt, det er en genfeil å tolerere melk fra andre dyrearter :ler: Men jeg elsker melk smaken da :D

Skrevet

Men det smakte helt himmelsk med tropicana appelsinjuice i morges. Etter jeg hadde slukt 1 liter vann på sengekanten... :ler: 

Skrevet

Vann! :hjerte: Ingenting slår vann! Fatter ikke at folk ikke liker det, det er jo så godt! 

• Liker 2
Skrevet

Lager min egen nøttemelk 

• Liker 1
Skrevet

Jeg drikker stort sett bare vann jeg. Men dagen derpå synes jeg etterhvert at vann smaker litt flatt og rart. Så da pleier jeg å ta meg noen glass saft eller juice hvis jeg har. 

Nøtter har jo ikke melk :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Vann er best. Jeg drikker ikke melk, bortsett fra en sjelden gang i en latte. Spiser ikke joghurt heller, men skyr og ost. Og is. :nam:

• Liker 2
Skrevet

Cola går også ned på høykant her :jepp: 

Skrevet

Vann er utrolig godt! Blir litt juice innimellom, men for det meste vann

• Liker 1
Skrevet

Jeg har visst blitt leder for Foreningen for Omplassering av Planter. Har flyttet en haug med stauder som sto veldig feilplassert, og fått satt ned noen som har stått i ventebed. Det blir så fiiint!

• Liker 3
Skrevet

Men du er så flink med planter

• Liker 2
Skrevet

Men du er så flink med planter

Egentlig ikke, men jeg har fått interessen for det og da lærer man ganske mye ganske fort. Jeg aner jo ikke om det jeg planter nå vil trives, selv om jeg håper det.

Skrevet

Nå skal jeg opereres på sykehus på tirsdag. Gruer meg, men mest til den strenge fasten kvelden før egentlig for får jo angst :sjenert: Det er ikke noe alvorlig, bare ubehagelig.

• Liker 2
Gjest Tekola
Skrevet

Usj, da, Frøkensina, mye sykehus på deg! :klemmer:

Masse lykke til!

Skrevet

Lykke til, Frøkensina.

• Liker 1
Skrevet

Takk Tekola, ja det har blitt mye legemas nå! Men har ikke vært innlagt på sykehus eller hatt narkose på over 20 år.

:klemmer:

Skrevet

Lykke til, Frøkensina.

Takk Fantastica

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...