Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg fikk ikke lov å bruke hun i Eksorsisten til avatar

:troest: vel, hun kan jo se litt skummelt råtten ut. Endret av Frøkensina
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det ikke noen her som var gode på drømmetyding? Mener å huske det. Har drømt om søling i hele natt. Søling av olivenolje, saus, vann etc. Lurer på hva det betyr.

Gjest Jacklost
Skrevet

Den personen skulle jeg ha likt å møte. Alle mine drømmer er rare og gir ikke mening :fnise:

Skrevet

Det var en nydelig avatar, Vex! Dere to kler hverandre veldig godt. :jepp:

Gjest Tekola
Skrevet

Var det ikke noen her som var gode på drømmetyding? Mener å huske det. Har drømt om søling i hele natt. Søling av olivenolje, saus, vann etc. Lurer på hva det betyr.

Saus :

Lager du saus har du hellet med deg. Ellers vil saus bety at du kaster bort tiden din på meningsløse ting.

Søle :

Søle symboliserer et midlertidig tilbakeskritt for dine planer og ønsker.

Olje :

Kjøper du olje vil kjærlighetslivet bli bedre. Selger du olje må du unngå en bestemt person. Hvis du finner olje vil du få mer penger. Olje på klærne betyr også mer penger. Matolje betyr generelt at det er noen du virkelig kan stole på, selv om du tviler. Kosmetiske oljer symboliserer at du må løse problemene dine selv. Massasjeolje betyr sensualitet.

Olivenolje :

Olivenolje betyr at hvis du er forsiktig så vil du unngå en uheldig hendelse.

quotidi3.gif

http://www.droemmetydning.com/drommesymboler

Skrevet

Oisan... Her er det altså at jeg kaster bort tiden på meningsløse ting og tilbakeskritt for planer/ønsker, men jeg får mer penger og jeg kan virkelig stole på noen... Men jeg bør altså være forsiktig!  

Men hvem er det jeg kan stole på tro? han som søla med den matolja? For det var han ene på jobben :ler: 

Jeg får være litt forsiktig fremover da hvertfall :)

Skrevet

Fant også dette:

Et festmåltid kan bety sensualitet. 

Ellers vil et eple bety en velfortjent belønning. 

Bacon : 

Dette er en positiv drøm såfremt den ikke er harsk, da betyr drømmen at du kan bli misfornøyd.

Spiste du et smørbrød hjemme vil du få mulighet til å forbedre livet ditt.

Spiste du poteter vil du oppleve ro og sikkerhet. Ellers vil poteter bety hell i forretninger.

Spiser du ost vil du oftest få fremgang i kjærlighetslivet.

Dette var veldig motsetninger altså.... Eller kanskje jeg bare var veldig sulten. FOr jeg er det.

Skrevet

Jeg tror aldri jeg har drømt om mat. Noensinne. :klo:

Men det hender at jeg drømmer at jeg snakker med noen om helt hverdagslige ting. Og neste dag er jeg alltid litt usikker på om jeg har drømt det eller om det har skjedd. :ler:

Skrevet

Jeg drømmer så mye, og jeg husker jo stort sett alltid drømmene mine. Men de pleier å være sånn at jeg skjønner at det ikke er noe som har skjedd :ler: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg husker veldig sjelden drømmer. Så det skjer stort sett når jeg sover dårlig eller er syk. Og da er drømmene en blanding av det helt absurde - en gjenganger er at jeg flyr gjennom gatene ved hjelp av tankekraft (en av mine favorittdrømmer!) - og det helt hverdagslige. Jeg kan drømme at jeg står opp og kler på meg. Eller at jeg går opp en trapp. Eller at jeg møter en fra jobb i gangen og snakker om helga. Rare drømmer. :ler:

Skrevet

Dere fine Oslo-mennesker: jeg skal være en (nesten) hel dag i Oslo. Og bare leke turist. Hva ville dere ha sett (Vigelandsparken og slottet og sånt er ferdigsett)? :blomst:

Skrevet

Hmm... Jeg synes det er koselig ute på tjuvholmen. Ta en lunsj der. Og gå på Astrup fearnley museet kanskje mens du er der. Operaen, og da kan du jo tusle ut på nye Sørenga og. Fin arkitektur på Frogner og Bygdøy alle, Grønland er eksotisk.... Det var det jeg kom på.

• Liker 2
Skrevet

Dere fine Oslo-mennesker: jeg skal være en (nesten) hel dag i Oslo. Og bare leke turist. Hva ville dere ha sett (Vigelandsparken og slottet og sånt er ferdigsett)? :blomst:

Hm..rart at jeg kommer på så lite tenker jeg :ler: Hva er du interessert i da?

På generell kunstopplysningsbasis :opplyser: så er det en viktig utstilling nå, Van Gogh + Munch http://munchmuseet.no/utstillinger/van-gogh-munch på Munchmuseet. Senere i år flytter den til Amsterdam :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Den utstillingen kunne jeg tenkt meg å sett! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Den utstillingen kunne jeg tenkt meg å sett! :jepp:

:strix: Kom da vel!

(Har ikke sett den enda selv :ler: men det skal jeg virkelig)

• Liker 1
Skrevet (endret)

:buss: oki!  

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet

Hmm... Jeg synes det er koselig ute på tjuvholmen. Ta en lunsj der. Og gå på Astrup fearnley museet kanskje mens du er der. Operaen, og da kan du jo tusle ut på nye Sørenga og. Fin arkitektur på Frogner og Bygdøy alle, Grønland er eksotisk.... Det var det jeg kom på.

Tjuvholmen har jeg ikke vært på.. Ikke Grønnland heller. Tror jammen ikke jeg har vært ved operaen etter den var ferdig heller. :overrasket:

Hm..rart at jeg kommer på så lite tenker jeg :ler: Hva er du interessert i da?

På generell kunstopplysningsbasis :opplyser: så er det en viktig utstilling nå, Van Gogh + Munch http://munchmuseet.no/utstillinger/van-gogh-munch på Munchmuseet. Senere i år flytter den til Amsterdam :jepp:

Oooh. Den så spennende ut. Da må jeg prøve å få til en tur dit. :jepp:

Problemet mitt er at jeg vil se alt. :bond:

:ler: Jeg liker museer og kunst og arkitektur og gaterusling og parker og shopping, og-og..

Takk for flotte tips begge to. :nigo:

• Liker 2
Skrevet

Vulkan hvis du er glad i mat. Mathallen der. :jepp: 

Skrevet

Tjuvholmen har jeg ikke vært på.. Ikke Grønnland heller. Tror jammen ikke jeg har vært ved operaen etter den var ferdig heller. :overrasket:

Oooh. Den så spennende ut. Da må jeg prøve å få til en tur dit. :jepp:

Problemet mitt er at jeg vil se alt. :bond:

:ler: Jeg liker museer og kunst og arkitektur og gaterusling og parker og shopping, og-og..

Takk for flotte tips begge to. :nigo:

Grünerløkka? For litt cafe-parkrusling-shopping f.eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...