Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spiser m&m's å glor på home and away, mannefri å livet er herlig! :ler: nei vent.. husarbeid venter.. til senere! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meste uke står det noe uvanleg på arbeidsplanen min. Kjøpe blomster :blomst: får dra ned til finn schøll å hamstre og pynte litt :)

Så hyggelig arbeidsoppgave! Ba han om jobb en gang :laugh: men de har bare folk med 3-4år blomsterbindingsutdannelse. Vi hadde en morsom samtale om italienere da, han mente jeg burde lett finne en arving til et gammelt slott/herrskapshus med hage som trenger stell.

:hoho: har sett på sommerbåten minutt for minutt for å speide etter gale slektninger.

Fant du noen? :fnise:

tumblr_nryyveyI0v1sks8qho1_1280.jpg

Denne har jeg laget

Fine farger og morsom tekst!

Skrevet

Spiser m&m's å glor på home and away, mannefri å livet er herlig! :ler: nei vent.. husarbeid venter.. til senere! :D

Synes du skal nyte friheten, er da alltid noe husarbeid! :ler:

Skrevet

Ballongen er som oftest døgnåpen :strix: 

Jeg skal scoote meg en tur på Vespaen i dag når ungene sover og ta en kaffe med ei venninne, imens HerrTekola er hjemme med barna :rodmer:

Og så lurer jeg på om ikke vi skal ta oss en tur på stranda i dag, fint vær! :sol:

Åh har lyst på Vespa! :rodmer: Høres ut som en herlig sommerdagsplan! :jepp:

Skrevet

Synes du skal nyte friheten, er da alltid noe husarbeid! :ler:

Ja, men er alltids kjekt å ha det rent å pent rundt seg også! Noe som ikke varer lenge med en firbeint i hus :ler: 

Gjest LightBulb
Skrevet

Så hyggelig arbeidsoppgave! Ba han om jobb en gang :laugh: men de har bare folk med 3-4år blomsterbindingsutdannelse. Vi hadde en morsom samtale om italienere da, han mente jeg burde lett finne en arving til et gammelt slott/herrskapshus med hage som trenger stell.

Fant du noen? :fnise:

Fine farger og morsom tekst!

Ja :ler:

• Liker 1
Skrevet

Teko som pensjonist

tumblr_m81f7gockp1qg996lo1_500.png

Skrevet

Sovnet sent, våknet sent og har utsatt det for jeg gruer meg litt :rodme: Skal dra snart :jepp:

:klemmer:

---

Håper det går bra :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

:goodbye:

Som dere skravler, da. :overrasket: Er dere klar over hvor mange sider dere har pratet siden sist jeg var innom? Hun/han som irriterte seg over tråden her har nok gått helt i hatifnattene av det hele. :hoho:

Rumle: det ER en jungel der ute. Og i jungelen er det regntid. :ler: Jeg har hundreogørten chili og paprika, men om ikke sommeren (den årstiden der temperaturen er over 15 grader - jeg mener på at vi bruker å ha en sånn hvert år...) snart kommer så gir de vel opp. :bond: Vått. Og kaldt.

Og riktig så passende så bringer ferieturen min meg helt til København. Der lokker vær folket med noe så fantastisk sommerlig som 17 grader uten sol. :lol:

• Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

Der var'a Anje, gitt! :hoppe::nigo:

(Vi, skravlete? Aldri hørt om)

Skrevet

Der var'a Anje, gitt! :hoppe::nigo:

(Vi, skravlete? Aldri hørt om)

:jepp:

Anje har bare sommerferie. Og verden er slik anlagt at når jeg ikke må på jobb så fylles dagene opp slik at det *vips* på helt magisk vis plutselig har gått en hel uke. Eller to. Hvem vet hvordan det er mulig. :vetikke:

Gjest LightBulb
Skrevet (endret)

Nå er hjemplassen min på TV :fnise:

Endret av LightBulb
Skrevet

Nå er hjemplassen min på TV :fnise:

Gjorde slekta noe rart da? :laugh:

Skrevet

De gode druene har kommet!!!! :hoppendeglad:

Så bra :hoppe: Det var du som lærte meg om de!

• Liker 1
Skrevet (endret)

:goodbye:

Som dere skravler, da. :overrasket: Er dere klar over hvor mange sider dere har pratet siden sist jeg var innom? Hun/han som irriterte seg over tråden her har nok gått helt i hatifnattene av det hele. :hoho:

Rumle: det ER en jungel der ute. Og i jungelen er det regntid. :ler: Jeg har hundreogørten chili og paprika, men om ikke sommeren (den årstiden der temperaturen er over 15 grader - jeg mener på at vi bruker å ha en sånn hvert år...) snart kommer så gir de vel opp. :bond: Vått. Og kaldt.

Og riktig så passende så bringer ferieturen min meg helt til København. Der lokker vær folket med noe så fantastisk sommerlig som 17 grader uten sol. :lol:

Der var du jo!! :hoppe: Det var enda godt, nå var jeg begynt å samle inn letemannskap for å finne nødvinen (til redningsaksjonen altså!) ... mennnnn siden det viste seg at den allerede visst var drukket opp .. :plystre: så var det jammen bra du dukket opp!!! :nigo:

Så bra :hoppe: Det var du som lærte meg om de!

Du må huske kjøpe! Etter første smak kan jeg bekrefte at de er like gode som de pleier! :nigo:

Endret av Rumle
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...