Frk.K Skrevet 24. juli 2015 #17561 Skrevet 24. juli 2015 Spiser m&m's å glor på home and away, mannefri å livet er herlig! nei vent.. husarbeid venter.. til senere! :D
Frøkensina Skrevet 24. juli 2015 #17562 Skrevet 24. juli 2015 Meste uke står det noe uvanleg på arbeidsplanen min. Kjøpe blomster får dra ned til finn schøll å hamstre og pynte litt Så hyggelig arbeidsoppgave! Ba han om jobb en gang men de har bare folk med 3-4år blomsterbindingsutdannelse. Vi hadde en morsom samtale om italienere da, han mente jeg burde lett finne en arving til et gammelt slott/herrskapshus med hage som trenger stell. har sett på sommerbåten minutt for minutt for å speide etter gale slektninger. Fant du noen? Denne har jeg laget Fine farger og morsom tekst!
Frøkensina Skrevet 24. juli 2015 #17563 Skrevet 24. juli 2015 Spiser m&m's å glor på home and away, mannefri å livet er herlig! nei vent.. husarbeid venter.. til senere! :D Synes du skal nyte friheten, er da alltid noe husarbeid!
Frøkensina Skrevet 24. juli 2015 #17564 Skrevet 24. juli 2015 Ballongen er som oftest døgnåpen Jeg skal scoote meg en tur på Vespaen i dag når ungene sover og ta en kaffe med ei venninne, imens HerrTekola er hjemme med barna Og så lurer jeg på om ikke vi skal ta oss en tur på stranda i dag, fint vær! Åh har lyst på Vespa! Høres ut som en herlig sommerdagsplan!
Frk.K Skrevet 24. juli 2015 #17565 Skrevet 24. juli 2015 Synes du skal nyte friheten, er da alltid noe husarbeid! Ja, men er alltids kjekt å ha det rent å pent rundt seg også! Noe som ikke varer lenge med en firbeint i hus
Gjest LightBulb Skrevet 24. juli 2015 #17566 Skrevet 24. juli 2015 Så hyggelig arbeidsoppgave! Ba han om jobb en gang men de har bare folk med 3-4år blomsterbindingsutdannelse. Vi hadde en morsom samtale om italienere da, han mente jeg burde lett finne en arving til et gammelt slott/herrskapshus med hage som trenger stell. Fant du noen? Fine farger og morsom tekst! Ja 1
Rumle Skrevet 24. juli 2015 #17570 Skrevet 24. juli 2015 Sovnet sent, våknet sent og har utsatt det for jeg gruer meg litt Skal dra snart --- Håper det går bra 1
Gjest Tekola Skrevet 24. juli 2015 #17572 Skrevet 24. juli 2015 Teko som pensjonist Du glemte strikketøyet
Anje Skrevet 24. juli 2015 #17573 Skrevet 24. juli 2015 Som dere skravler, da. Er dere klar over hvor mange sider dere har pratet siden sist jeg var innom? Hun/han som irriterte seg over tråden her har nok gått helt i hatifnattene av det hele. Rumle: det ER en jungel der ute. Og i jungelen er det regntid. Jeg har hundreogørten chili og paprika, men om ikke sommeren (den årstiden der temperaturen er over 15 grader - jeg mener på at vi bruker å ha en sånn hvert år...) snart kommer så gir de vel opp. Vått. Og kaldt. Og riktig så passende så bringer ferieturen min meg helt til København. Der lokker vær folket med noe så fantastisk sommerlig som 17 grader uten sol. 1
Gjest Tekola Skrevet 24. juli 2015 #17574 Skrevet 24. juli 2015 Der var'a Anje, gitt! (Vi, skravlete? Aldri hørt om)
Anje Skrevet 24. juli 2015 #17575 Skrevet 24. juli 2015 Der var'a Anje, gitt! (Vi, skravlete? Aldri hørt om) Anje har bare sommerferie. Og verden er slik anlagt at når jeg ikke må på jobb så fylles dagene opp slik at det *vips* på helt magisk vis plutselig har gått en hel uke. Eller to. Hvem vet hvordan det er mulig.
Gjest LightBulb Skrevet 24. juli 2015 #17576 Skrevet 24. juli 2015 (endret) Nå er hjemplassen min på TV Endret 24. juli 2015 av LightBulb
Frøkensina Skrevet 24. juli 2015 #17577 Skrevet 24. juli 2015 Nå er hjemplassen min på TV Gjorde slekta noe rart da?
Frøkensina Skrevet 24. juli 2015 #17578 Skrevet 24. juli 2015 De gode druene har kommet!!!! Så bra Det var du som lærte meg om de! 1
Rumle Skrevet 24. juli 2015 #17579 Skrevet 24. juli 2015 (endret) Som dere skravler, da. Er dere klar over hvor mange sider dere har pratet siden sist jeg var innom? Hun/han som irriterte seg over tråden her har nok gått helt i hatifnattene av det hele. Rumle: det ER en jungel der ute. Og i jungelen er det regntid. Jeg har hundreogørten chili og paprika, men om ikke sommeren (den årstiden der temperaturen er over 15 grader - jeg mener på at vi bruker å ha en sånn hvert år...) snart kommer så gir de vel opp. Vått. Og kaldt. Og riktig så passende så bringer ferieturen min meg helt til København. Der lokker vær folket med noe så fantastisk sommerlig som 17 grader uten sol. Der var du jo!! Det var enda godt, nå var jeg begynt å samle inn letemannskap for å finne nødvinen (til redningsaksjonen altså!) ... mennnnn siden det viste seg at den allerede visst var drukket opp .. så var det jammen bra du dukket opp!!! Så bra Det var du som lærte meg om de! Du må huske kjøpe! Etter første smak kan jeg bekrefte at de er like gode som de pleier! Endret 24. juli 2015 av Rumle 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå