Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jess, vært opptatt den siste uken.. :lur:  Men nå har jeg plenty av tid, ut helgen ihvertfall! :hoppendeglad:

Sånn er det å ha ferie.  :sukk: Blir alltid så mye å ta fatt på i ettertid.  :bolledeig:

Ehh...der minnet du meg på at jeg har også gjort meg den erfaringen en gang. 

Jeg bodde litt spartansk og hadde en 60w pære i en bordlampe, uten skjerm.

Så kom jeg fra dusjen og surret litt rundt i rommet for å finne nytt tøy, og jeg 

bøyde meg over lampa for å ta noe som lå på andre siden...og glemte helt at

"noe" beveget seg i fri flyt siden jeg ikke hadde tøy på og jeg brant meg 

på den ene attributten min. Jeg sa stygge ting da gitt og var glad for at ingen så meg.  

Det var jo en fryktelig dum ting å gjøre. Vondt gjorde det og brannsår fikk jeg. :(

Uuuhuuu! Får helt vondt i solar plexus av å tenke på det. Brannsår er j....ij vondt.  :sad:

---------------------------------

Nå driver jeg å ordner med pakking til Stockholsturen. Skal jo bar være borte i seks dager, men må tenke både hotell og by + tur på landet med fisking og båt.

Jeg må pakke kreativt da vi skal fly til Stocholm - ikke kjøre bil denne gangen. Det er så laaaaangt! :Knegg: 

Skal ha med en hel side røyka laks og den skal holdes kjølig i to døgn. :sjokkbla: Ser ikke ut til å være kjøleskap på hotellrommet. Noen som har et godt forslag til hvordan jeg skal oppbevare den?  :blink:  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååh! Sverige! Så gøy!  Har du ikke fryseboks med kjølelementer eller noe du kan putte den i? 

Ferie ja.. joda, du kan kalle det det.. :ler: 

Gjest Jacklost
Skrevet

Det er bra det med Aldrisur :)

Btw, jeg så du siterte det innlegget men skrev ikke noe. Hadde du tenkt å skrive noe der eller bare la du til med et uhell? Jeg ble litt nysgjerrig nå :fnise:

Skrevet

Brannsår på attributten :haar:

Kjøleelementer.... Kaldt vann i vasken på badet å legge den i.... Det var det jeg kom på... Ikke minibar?? Uhørt!

Skrevet

Jeg fikk SÅ lyst på chips!  :wow:

Men orker ikke turen til butikken.. eller gjør jeg? :klo: 

Skrevet

Ååååh! Sverige! Så gøy!  Har du ikke fryseboks med kjølelementer eller noe du kan putte den i? 

Ferie ja.. joda, du kan kalle det det.. :ler:

Joa, men vi skal jo ha den med i kofferten? Tror pakker den godt inn og spør hotellverten om vi kan få oppbevare den i et kjøleskap på hotellet. 

Det er bra det med Aldrisur :)

Btw, jeg så du siterte det innlegget men skrev ikke noe. Hadde du tenkt å skrive noe der eller bare la du til med et uhell? Jeg ble litt nysgjerrig nå :fnise:

Nå er jeg ikke helt med Winza. Jeg siterte innlegget ditt med at "de eneste suvenirene jeg fikk med meg i dag er støle muskler".

Eller var det noe annet du mente?  :laugh:

Brannsår på attributten :haar:

Kjøleelementer.... Kaldt vann i vasken på badet å legge den i.... Det var det jeg kom på... Ikke minibar?? Uhørt!

Ikke noe minibar nei!  :snurt:

Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg leste igjennom sitatene og et av de du siterte var når jeg klagde på den brukeren som hadde klaget om denne tråden :)

Skrevet

Joa, men vi skal jo ha den med i kofferten? Tror pakker den godt inn og spør hotellverten om vi kan få oppbevare den i et kjøleskap på hotellet. 

Ja? Vi gjør det ofte når vi tar med oss frysevarer til tyrkia. som vi ikke får der nede. svin og bacon og slike ting :P 

Skrevet

Jeg leste igjennom sitatene og et av de du siterte var når jeg klagde på den brukeren som hadde klaget om denne tråden :)

OKei skal sjekke det! 

Ja? Vi gjør det ofte når vi tar med oss frysevarer til tyrkia. som vi ikke får der nede. svin og bacon og slike ting :P

Å ja.  :fnise:

Skrevet

For en frekk bruker, hun kan passe sine egne saker! Er en bruker som slenger dritt om denne dagboken i ting som irriterer deg tråden, jøsses...

Ja denne ja!

Hoppet visst elegant over den jeg..det var ikke meningen.

Jeg skulle vel bare sitere deg på at jeg er HELT enig med deg.  :klem:

Gjest Jacklost
Skrevet

:klem:

Jeg følte meg beskyttende over dere og dagboken når jeg så den tråden :) Dette er jo en fantastisk dagbok og en hyggelig plass å være med fantastiske brukere :D

• Liker 2
Skrevet

OKei skal sjekke det! 

Å ja.  :fnise:

Bare til å bestille en ekstra koffert å hive den nedi, for eksempel. Intet verre enn det! :P

Skrevet

Ehh...der minnet du meg på at jeg har også gjort meg den erfaringen en gang. 

Jeg bodde litt spartansk og hadde en 60w pære i en bordlampe, uten skjerm.

Så kom jeg fra dusjen og surret litt rundt i rommet for å finne nytt tøy, og jeg 

bøyde meg over lampa for å ta noe som lå på andre siden...og glemte helt at

"noe" beveget seg i fri flyt siden jeg ikke hadde tøy på og jeg brant meg 

på den ene attributten min. Jeg sa stygge ting da gitt og var glad for at ingen så meg.  

Det var jo en fryktelig dum ting å gjøre. Vondt gjorde det og brannsår fikk jeg. :(

:sjokkert: auau stakkars attributt!

Skrevet

Jeg ville nok spurt pent på hotellet Aldrisur, de nekter vel ikke gjestene eh, å oppbevare laksen sin fornuftig?

:ler:

• Liker 1
Skrevet

Mange hoteller er faktisk vanskelige på det, å dele kjøleskapet sitt med gjestene :o

Skrevet

Da har jeg laget syltetøy for første gang noensinne :nigo: Gleder meg til å smake, noe jeg er for mett til akkurat nå  :laugh:

Resten av kassa er delt opp, lagt i beger og fryst :jepp: 

I tillegg har jeg laget to krydderkaker i dag, som og er delt opp og fryst, og en sjokoladekake (Toro) til umiddelbar nytelse :nigo:

Også har kattene vært ute på egenhånd i dag :overrasket: Passe skummelt for mor! Men det gikk bra det og :) 

Brannsår er ikke noe gøy, det har jeg og erfart... 

På gamlejobben hadde jeg kassevakt, men jeg var oppe ved ferskvaren da jeg så at en fleecejakke var blitt slengt over en koketopp som nesten aldri stod på. Det gjorde den denne gangen, jakka begynte å ryke, kollegaen min rev vekk jakka idet jeg skrudde av plata. "Deilig" smeltet plast havnet på hånda mi, rett under tommelen.

• Liker 2
Skrevet

:klem:

Jeg følte meg beskyttende over dere og dagboken når jeg så den tråden :) Dette er jo en fantastisk dagbok og en hyggelig plass å være med fantastiske brukere :D

:smilyblomst: Takk Winza, jeg la merke til det. 

Ballongen trenger noen sterke, beskyttende riddere - sånn som deg!  :klemmer:

--------

:smilyblomst: Og takk for gode forslag  - jeg tror jeg satser på hotellkjøleskap, eller evt. en kjølebag med kjøleelementer i.

Skrevet

Da har jeg laget syltetøy for første gang noensinne :nigo: Gleder meg til å smake, noe jeg er for mett til akkurat nå  :laugh:

Resten av kassa er delt opp, lagt i beger og fryst :jepp:

I tillegg har jeg laget to krydderkaker i dag, som og er delt opp og fryst, og en sjokoladekake (Toro) til umiddelbar nytelse :nigo:

Også har kattene vært ute på egenhånd i dag :overrasket: Passe skummelt for mor! Men det gikk bra det og :)

Brannsår er ikke noe gøy, det har jeg og erfart... 

På gamlejobben hadde jeg kassevakt, men jeg var oppe ved ferskvaren da jeg så at en fleecejakke var blitt slengt over en koketopp som nesten aldri stod på. Det gjorde den denne gangen, jakka begynte å ryke, kollegaen min rev vekk jakka idet jeg skrudde av plata. "Deilig" smeltet plast havnet på hånda mi, rett under tommelen.

Det må jeg si! :daane: Du har jo blitt en skikkelig ordentlig landsens husmor allerede du frue!  :hoppendeglad:

:(

:overrasket:

Skrevet

Det må jeg si! :daane: Du har jo blitt en skikkelig ordentlig landsens husmor allerede du frue!  :hoppendeglad:

Må jo begynne i de små :ler: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...