Frøkensina Skrevet 23. juli 2015 #17462 Skrevet 23. juli 2015 Flotte forslag!! Takk Tekola Den er litt småbekymringsfull nå, men har annet som er vondere så.. Skal til helsepersonell i morgen
FruN Skrevet 23. juli 2015 #17463 Skrevet 23. juli 2015 Sett deg oppi kørja og la ballongen gå Ballongen gå, ballongen gå 2
Mynona Skrevet 23. juli 2015 #17464 Skrevet 23. juli 2015 *finner på egen melodi som egentlig ikke passet så godt til teksten* Helaaaan gåååår.... Er det samme sang? 1
Mynona Skrevet 23. juli 2015 #17467 Skrevet 23. juli 2015 Jeg lagde en bucketlist når jeg var sånn rundt 26-27 som skulle oppfylles før fylte 40 år, og på den stod det blant annet: Ha vært i 50% av landene i Europa. Nå etter Irland har jeg vært i 40% Og jeg har jo maaaange år igjen. Og skal til (nytt land) Ungarn i sept! Har bare vært i 15% av verden da Digger appen min 2
Frøkensina Skrevet 23. juli 2015 #17468 Skrevet 23. juli 2015 Armen er vondere igjen og har blitt hissig rød rundt plasteret fra legevakten, som jeg fikk beskjed i går om å la være på til i morgen, det ble smurt med noe middel mot fibrinlaget i såret. Aner ikke hva jeg burde gjøre nå
FruN Skrevet 23. juli 2015 #17469 Skrevet 23. juli 2015 Armen er vondere igjen og har blitt hissig rød rundt plasteret fra legevakten, som jeg fikk beskjed i går om å la være på til i morgen, det ble smurt med noe middel mot fibrinlaget i såret. Aner ikke hva jeg burde gjøre nå Ringe legevakta, og om det skulle vært nyttesløst, ringe legekontoret når det åpner imorra. 4
Frøkensina Skrevet 23. juli 2015 #17470 Skrevet 23. juli 2015 Ringe legevakta, og om det skulle vært nyttesløst, ringe legekontoret når det åpner imorra. Ja får prøve å ringe. Takk
Frøkensina Skrevet 23. juli 2015 #17471 Skrevet 23. juli 2015 (endret) Ble ikke noe klokere av å ringe - "Ja enten så kan du komme nå eller vente til i morgen. Jo brannskader kan være, eh vanskelige og bli betente. Nei, men enten må du komme eller så går det sikkert bra å vente til i morgen." Fikk ikke sove ordentlig i natt, bare noen vonde timer på sofaen så tror ikke jeg orker. Får vel ta smertestillende som hun også nevnte. (Sykepleier, fikk ikke spurt lege) Endret 23. juli 2015 av Frøkensina
Gjest Jacklost Skrevet 23. juli 2015 #17473 Skrevet 23. juli 2015 Ha-ha-ha lol, ja nå fikk jeg meg en god latter! Kom akkurat hjem fra hoppetau- og trampolinehoppingtur, klikker meg inn i Ballongen og får en følelse av at jeg er akkurat så barnslig som tittelen på dagboka mi tilsier! Jeg kunne jo ha hatt en annen tittel på den, slik at ingen ble irritert over å få "sett deg oppi kørja-sangen" på hjernen. Hm...kunne f.eks. ha kalt den: "Puppen min stinker" eller "Dagboka Den lille penisen"? Da hadde ingen reagert - tror jeg. Jeg sier bare tusen takk for all støtte fra dere fine fine forumvennene mine. Nå må jeg gå og lage pizza, så skal jeg lese meg opp i alt dere har skrevet om roseblader og annet tull her i løpet av dagen, etterpå. Ha-ha, nå kommer tittelen opp på forsiden igjen! Trykk post!Tok du med deg noen suvernier fra turen? 1
Frøkensina Skrevet 23. juli 2015 #17474 Skrevet 23. juli 2015 Hva er det du har gjort? Brant meg på en lampe i helgen på hytta.
Mynona Skrevet 23. juli 2015 #17475 Skrevet 23. juli 2015 Uffda. Det hørtes ikke noe godt ut. Hvordan klarte du det?
Frøkensina Skrevet 23. juli 2015 #17476 Skrevet 23. juli 2015 Jeg skulle lese på senga og måtte ta inn en sånn j vla ikeahalogenlampe. Den nådde ikke opp, og etter en stund irriterte jeg meg og idiotisk nok prøvde å flytte på den. Da falt den på underarmen.
Aldrisur Skrevet 23. juli 2015 Forfatter #17478 Skrevet 23. juli 2015 aldri; den rosen ser helt nydelig ut Ja, den falt jeg for. Skulle ønske hagen min var mye større, det finnes jo så mange nydelige roser. Ja den var nydelig, lukter den sukkertøy? Googlet den for å se om den krevde noe spesielt stell. Ser det står at den ikke har noen duft, men det er slettes ikke riktig. Evt. kan den rosen jeg kjøpte være feilmerket (men det tror jeg skal mye til.) Apropos likør .. nå er det jammen lenge siden jeg har sett anje her inne. Har hun gått seg vill i terrassejungelen? Ja hvor er Anje? Så herlig! Det er noe eget med denne tiden, når man bor seg inn i sitt nye hjem. Det er en spennende og morsom tid. ANGREPSALARM! Alle mann og kvinner på dekk - kast sandsekker over ripa! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=955857 Merkelig. Kan ikke alle greie tråder stå, da? Skjønner ærlig talt ikke hva so m er sjenerende med en sånn uskyldig tråd? Vil det si at det er noen som ser på hver eneste tråd på Kq? Føler seg tvunget på en måte å gå inn og se på alle? Enig med deg Berit. For en frekk bruker, hun kan passe sine egne saker! Er en bruker som slenger dritt om denne dagboken i ting som irriterer deg tråden, jøsses... Jeg holder på å forgå av kjedsomhet på jobb i dag! Fint vær, ingen kunder og nesten ikke varer. Og jeg har vondt i rumpa har sittet på en dårlig stol å lest siden skiftet startet... Så kjeeeeedelig da Light. Neste dagbok får du kalle "Er han utro?" eller "Er den for liten?", så slipper du klager God idè Tekola! Ikke jeg heller.. Endelig der var du tilbake igjen Frk.K.! Sett deg oppi kørja og la ballongen gå Ballongen gå, ballongen gå Ha-ha! lol (Jeg måtte fjerne smileyene dine, regner med at du forstår hvorfor.) *finner på egen melodi som egentlig ikke passet så godt til teksten* Helaaaan gåååår.... Er det samme sang? Ble ikke noe klokere av å ringe - "Ja enten så kan du komme nå eller vente til i morgen. Jo brannskader kan være, eh vanskelige og bli betente. Nei, men enten må du komme eller så går det sikkert bra å vente til i morgen." Fikk ikke sove ordentlig i natt, bare noen vonde timer på sofaen så tror ikke jeg orker. Får vel ta smertestillende som hun også nevnte. (Sykepleier, fikk ikke spurt lege) Uff for noe elendig skitt! Og så så vanskelig det var å få noen vettuge råd da!? Tok du med deg noen suvernier fra turen? Eneste suveniren jeg får med meg fra denne turen er nok støle muskler Winza! 2
Frk.K Skrevet 23. juli 2015 #17479 Skrevet 23. juli 2015 Jess, vært opptatt den siste uken.. Men nå har jeg plenty av tid, ut helgen ihvertfall! 1
Hoppetaujenta Skrevet 23. juli 2015 #17480 Skrevet 23. juli 2015 Brant meg på en lampe i helgen på hytta. Ehh...der minnet du meg på at jeg har også gjort meg den erfaringen en gang. Jeg bodde litt spartansk og hadde en 60w pære i en bordlampe, uten skjerm. Så kom jeg fra dusjen og surret litt rundt i rommet for å finne nytt tøy, og jeg bøyde meg over lampa for å ta noe som lå på andre siden...og glemte helt at "noe" beveget seg i fri flyt siden jeg ikke hadde tøy på og jeg brant meg på den ene attributten min. Jeg sa stygge ting da gitt og var glad for at ingen så meg. Det var jo en fryktelig dum ting å gjøre. Vondt gjorde det og brannsår fikk jeg. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå