Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg sånn til å rydde plass i hagen til flere roser! Er litt sær jeg da, synes det er så kult å ha mange forskjellige og ikke mange av de samme. Blir vel litt prøving og feiling til å begynne med. Den stilkrosen jeg plantet i går skal være herdig til H3, men jeg er litt redd for at det ikke går i hagen min.

Har dere flyttet inn i nyhuset, FruN?

Skrevet

Jeg gleder meg sånn til å rydde plass i hagen til flere roser! Er litt sær jeg da, synes det er så kult å ha mange forskjellige og ikke mange av de samme. Blir vel litt prøving og feiling til å begynne med. Den stilkrosen jeg plantet i går skal være herdig til H3, men jeg er litt redd for at det ikke går i hagen min.

Har dere flyttet inn i nyhuset, FruN?

Jeg gleder meg og veldig til å ta fatt på hagen, men tror det må vente en good stund til, dessverre..

Vi er inne i nyhuset, ja :jepp: Vært her i snart to uker :jepp:

Skrevet

Så herlig! Det er noe eget med denne tiden, når man bor seg inn i sitt nye hjem. :)

• Liker 1
Skrevet

Så herlig! Det er noe eget med denne tiden, når man bor seg inn i sitt nye hjem. :)

Absolutt :)

Og det er så DEILIG å se at det forandrer seg til vårt! :strix:

Skrevet (endret)

ANGREPSALARM! Alle mann og kvinner på dekk - kast sandsekker over ripa!  :jolie:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=955857

Merkelig. Kan ikke alle greie tråder stå, da? Skjønner ærlig talt ikke hva so m er sjenerende med en sånn uskyldig tråd? Vil det si at det er noen som ser på hver eneste tråd på Kq? Føler seg tvunget på en måte å gå inn og se på alle?  :klo:

Endret av Berit
  • Liker 3
Skrevet

Ahh...der gikk det seg visst til på en minnelig måte og godt er det. Atter råder freden i ballongen. :)

• Liker 3
Skrevet

Mod Bond fortjener dagens stjerne

hot_air_balloon_orlando_florida_usa_1_or

:)

• Liker 3
Gjest LightBulb
Skrevet

Jeg holder på å forgå av kjedsomhet på jobb i dag! :daane:

Fint vær, ingen kunder og nesten ikke varer. Og jeg har vondt i rumpa :jolie: har sittet på en dårlig stol å lest siden skiftet startet...

• Liker 1
Skrevet

Jeg holder på å forgå av kjedsomhet på jobb i dag! :daane:

Fint vær, ingen kunder og nesten ikke varer. Og jeg har vondt i rumpa :jolie: har sittet på en dårlig stol å lest siden skiftet startet...

Kjeder meg jeg og! Fint vær og kan ikke gjøre noe annet enn å sitte her (så ja har vondt i rumpa jeg og :ler: )

Hva leser du da?

Gjest LightBulb
Skrevet

Kjeder meg jeg og! Fint vær og kan ikke gjøre noe annet enn å sitte her (så ja har vondt i rumpa jeg og :ler: )

Hva leser du da?

Book of life :)

Skrevet

Book of life :)

Er den god? :arwen:

Gjest LightBulb
Skrevet (endret)

Er den god? :arwen:

Litt lettlest, men helt ok :)

Kafeen på huset hadde laget for mye mat i dag og ville ikke kaste, så de delte ut til alle ansatte på bygget :hoppe:

Endret av LightBulb
  • Liker 1
Skrevet

Gratis mat blir sjeldent veldig feil.... :)

• Liker 1
Skrevet

Ha-ha-ha  :hoho: lol, ja nå fikk jeg meg en god latter!

Kom akkurat hjem fra hoppetau- og trampolinehoppingtur, klikker meg inn i Ballongen og får en følelse av at jeg er akkurat så barnslig som tittelen på dagboka mi tilsier! :hoppendeglad: 

Jeg kunne jo ha hatt en annen tittel på den, slik at ingen ble irritert over å få "sett deg oppi kørja-sangen" på hjernen. Hm...kunne f.eks. ha kalt den: "Puppen min stinker" eller "Dagboka Den lille penisen"?  :ler:  :ler:  :ler:

Da hadde ingen reagert - tror jeg. 

:helen: Jeg sier bare tusen takk for all støtte fra dere fine fine forumvennene mine.  :roser:

Nå må jeg gå og lage pizza, så skal jeg lese meg opp i alt dere har skrevet om roseblader og annet tull her i løpet av dagen, etterpå.  :klem:

Ha-ha, nå kommer tittelen opp på forsiden igjen! :heks:  Trykk post! 

• Liker 5
Gjest Tekola
Skrevet

Neste dagbok får du kalle "Er han utro?" eller "Er den for liten?", så slipper du klager ;)

Så fint med gratis mat, LB! 

Håper armen er bedre, Frøkensina :klemmer:

Skrevet

Jeg har ikke hørt sangen jeg.... :sjenert: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...