Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva pønsker du på? :haar:

Nei, si det.. :lur:

Haha, neida! Pønsker ikke på noe. 

Skrevet

Ikke skrem Hoppeliten i gladmumlesnorkingen :jolie:

Skrevet

Nei da så :lur:

Har en god hårkur du kan låne Bulben :jepp:

Gjest LightBulb
Skrevet (endret)

Nei da så :lur:

Har en god hårkur du kan låne Bulben :jepp:

:fnise: ja, takk! Håret mitt oppfører seg sånn for tiden pga været. Jeg har gitt opp, så nå får jeg bare se ut som en vandrene RiksTv-reklame :ler:

Endret av LightBulb
Skrevet

Men reklamen er jo rå bra! :ler: 

Skrevet

:fnise: ja, takk! Håret mitt oppfører seg sånn for tiden pga været. Jeg har gitt opp, så nå får jeg bare se ut som en vandrene RiksTv-reklame :ler:

Skjønte ikke den med Rikstv-reklame? Selv om jeg for få dager siden kjempet med både dem og antennen :ler:

Har rettetang også om det skulle hjelpe! :)

Skrevet

Bøøøø

Bææææ

Gjest LightBulb
Skrevet (endret)

Skjønte ikke den med Rikstv-reklame? Selv om jeg for få dager siden kjempet med både dem og antennen :ler:

Har rettetang også om det skulle hjelpe! :)

Hehe, for noen år siden hadde rikstv noen reklamer med en gutt som hadde hår som sto rett opp som en antenne :lol:

ludvigsen_rikstv_05_1226499239.jpg

Endret av LightBulb
  • Liker 1
Skrevet

Haha den husker jeg

Skrevet

Måtte de løfte han opp, virre ham rundt og sette han på en stor bok?

:fnise: Tror sannelig 2x pinex forte har begynt å virke

Skrevet

Jeg har nett søkt to jobber. Ikke det at jeg får de, for det gjør jeg aldri. Men orker ikke evig lang sommerferie.. I need some shit to doo! 

Skrevet

Jeg savner nattåpen Baluba :trist: og noe sterkere smertestillende enn kodein, helst noe som man ikke får vondt i magen av. :sukk:

Gjest LightBulb
Skrevet
:haar: jeg hadde nettopp mareritt! Tror ikke jeg har hatt det på mange år... Kan ikke si jeg har savnet det :lol:
Gjest Tekola
Skrevet

:klemmer: til alle som trenger det!

Her startet dagen foe snart en time siden, så ungene sitter med hver sin smoothiepose og ser på Totoro :ler:

Gjest Jacklost
Skrevet

Hehe, for noen år siden hadde rikstv noen reklamer med en gutt som hadde hår som sto rett opp som en antenne :lol:ludvigsen_rikstv_05_1226499239.jpg

Haha han husker jeg. Det er vel 8/7 år siden de begynte med de reklamene. Han er sikkert voksen nå :)

Jeg har nett søkt to jobber. Ikke det at jeg får de, for det gjør jeg aldri. Men orker ikke evig lang sommerferie.. I need some shit to doo!

De vil være dumme som ikke ansetter deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...