Aldrisur Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #1721 Skrevet 17. mars 2014 Kake! Jeg bakte min i dag også! Hemmelig oppskrift. Ja, det er sant, håper ikke Aldrisurine leser her i dag da. Hvis jeg ikke husker feil er den kjelleren til besteforeldrene dine veldig spennende - der skulle jeg også gjerne ha vært med på opprydning!
Mynona Skrevet 17. mars 2014 #1722 Skrevet 17. mars 2014 Ja, den kjellern er ganske spennende. Den er diger vetu. Så der har de stappa inn masse ting. Faren min synes ikke den er like spennende som meg da, for han har jo rydda hele sulamitten Også sparer han på deg moroe til meg. Hehe, ble du fristet til å bake du og! Sjokoladekake er egentlig den beste kaka tror jeg. Det passer til alt. Og jeg tror ikke det finnes noen som ikke er gode altså.
Aldrisur Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #1723 Skrevet 17. mars 2014 Sånn ble min i dag. Fikk ikke tak i friske bringebær, men de frosne var vel så gode synes jeg. Nå orker jeg ikke å jobbe mer her, får ta resten i morgen. Noen som husker de bittesmå eventyrheftene ca. 5 x 5 cm, og som inneholdt kun et eventyr? Jeg fant et sånt hefte: *De tre bukkene bruse.* Det fikk meg til å minnes den lille toåringen min som absolutt skulle høre om de bukkene h v e r eneste kveld på sengekanten. En kveld foreslo jeg at vi kanskje kunne lese noe annet? Det synes hun ikke var noen god idé, så derfor ville hun lese det for meg isteden. Så "leste" hun eventyret om de tre bukkene bruse for meg - med samme toneleie som jeg pleide å ha på de tre bukkene og det hese trollet, og ikke ett ord ble uteglemt. Hun var litt over to år og hadde blå nattkjole med ugler på. Kan jo ikke kaste sånne bøker. 2
Mynona Skrevet 17. mars 2014 #1724 Skrevet 17. mars 2014 Den sånne bøker kan du ikke kaste. Hva med å lage en sånn ramme med minner i? Jeg vet ikke hva sånt heter jeg, men litt sånne tykke rammer, som har god plass inni seg. Og lage noe stilig med barndomsminner. En for hvert barn kanskje?
Rofl Skrevet 17. mars 2014 #1725 Skrevet 17. mars 2014 Den brusen er veldig god! Lover, helt sant. Jag tar imot all Lego om du ikke vil ha det Aldri! Vil bli godt tatt vare på og brukt. 1
Mynona Skrevet 17. mars 2014 #1726 Skrevet 17. mars 2014 Jeg er dårlig på å forklare, og jeg klarer ikke så søke opp noe heller. men har et klart bilde i hodet mitt Noe ala dette (bare ikke så barnslig da) 1
Aldrisur Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #1727 Skrevet 17. mars 2014 Ja, det er en kjempegod idé My, jeg skal virkelig tenke på det. Jeg har laget noen sånne billedcollager til dem tidligere, men nå har jeg jo goood tid til å pusle med litt av hvert framover.
Mynona Skrevet 17. mars 2014 #1728 Skrevet 17. mars 2014 Gooood tid Er det ikke den tiden som plutselig ikke var så goood tid likevel
Aldrisur Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #1729 Skrevet 17. mars 2014 Den brusen er veldig god! Lover, helt sant. Jag tar imot all Lego om du ikke vil ha det Aldri! Vil bli godt tatt vare på og brukt. Liker du så godt Lego Roflen? Jeg får vel høre med disse barna mine om de vil ha det selv først. Hvis de ikke er interessert sier jeg i fra, så får du sende meg adressen din. Jeg er dårlig på å forklare, og jeg klarer ikke så søke opp noe heller. men har et klart bilde i hodet mitt Noe ala dette (bare ikke så barnslig da) Nettopp! Er jo kjempefint det der da!
Aldrisur Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #1730 Skrevet 17. mars 2014 Gooood tid Er det ikke den tiden som plutselig ikke var så goood tid likevel Jo du har et veldig godt poeng der!
Rofl Skrevet 17. mars 2014 #1731 Skrevet 17. mars 2014 Jeg har vel ca 30-35000 biter i leiligheten for tiden 1
Aldrisur Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #1732 Skrevet 17. mars 2014 Jeg har vel ca 30-35000 biter i leiligheten for tiden Hi-hi Jeg har ikke telt bitene her, men kan tenke meg at her er omtrent det samme. Det som er litt dumt er at i utgangspunktet ble det jo kjøpt inn byggesett til legosjørøverskute, racebiler, motorsykler, brannstasjoner og romskip og ja jeg vet ikke hva. Nå er alt hulter til bulter oppi store kasser, og skal man bygge noe av dette må en bare stole på sin egen fantasi!
FruN Skrevet 17. mars 2014 #1733 Skrevet 17. mars 2014 Jeg lurer på hvor stor den kassa med Lego svigermor har på loftet egentlig er, jeg...
FruN Skrevet 17. mars 2014 #1735 Skrevet 17. mars 2014 ...ja det lurer jeg på også! HerrN var en meget ivrig Lego-bygger på sine yngre dager, skjønner du Og svigermor har visstnok tatt vare på alt!
Rofl Skrevet 17. mars 2014 #1736 Skrevet 17. mars 2014 Hi-hi Jeg har ikke telt bitene her, men kan tenke meg at her er omtrent det samme. Det som er litt dumt er at i utgangspunktet ble det jo kjøpt inn byggesett til legosjørøverskute, racebiler, motorsykler, brannstasjoner og romskip og ja jeg vet ikke hva. Nå er alt hulter til bulter oppi store kasser, og skal man bygge noe av dette må en bare stole på sin egen fantasi! Jeg kan komme å plukke det opp! Jeg lurer på hvor stor den kassa med Lego svigermor har på loftet egentlig er, jeg... :bond: :bond: :bond: Jeg har raidet loftet til en herremann i dag og fant en liten pose med gammel lego!
Gjest Inggolf Skrevet 18. mars 2014 #1738 Skrevet 18. mars 2014 Her var det mye koselig lesning Måtte fnise litt av den koselige historien om MiniAldri i uglete nattkjole som leste evnetyret for mamma`n sin Så søtt! Jeg elsker sånne minner! Har tonnevis av dem selv Puuhhh, formen ække heeelt på topp i dag, men nå må jeg virkelig skynte meg til skolen.. Håper dere får en fin dag
Rofl Skrevet 18. mars 2014 #1739 Skrevet 18. mars 2014 Her var det mye koselig lesning Måtte fnise litt av den koselige historien om MiniAldri i uglete nattkjole som leste evnetyret for mamma`n sin Så søtt! Jeg elsker sånne minner! Har tonnevis av dem selv Puuhhh, formen ække heeelt på topp i dag, men nå må jeg virkelig skynte meg til skolen.. Håper dere får en fin dag Helt om natten, helt om dagen
Severus Skrevet 18. mars 2014 #1740 Skrevet 18. mars 2014 Solnedgang før anløp av Værøy Underveis fra Røst, når vi seila ut i måneskinnet spilla de Pink Floyd på radioen. Nesten som at Radio Norge viste vi var på tur. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå