Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei jeg er ajacied

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg er ajacied

...som betyr? 

Skrevet

...som betyr? 

keep-calm-and-be-ajacied.png

• Liker 1
Skrevet

Å jaaa, det burde jeg vel ha forstått... :ler:

Skrevet

Godt gjort å huske sånne småting synes jeg.  :blomst:

Driver du med disse matboksene på døra for tiden da? 

Jeg har pause nå i sommer. Starter nok opp igjen etter sommern ja. Har jo fått så mange gode hamburger/kjøttkake-oppskrifter derfra og.  Kan jo brukes til begge deler mange av de. 

tumblr_nrwg0wEUDQ1sks8qho1_1280.jpgNy sveis

Stilig. Har du gjort det selv?

____

Jeg har nettopp lekt frisør. Hårkur i et par timer, og så har jeg klipt tuppene mine med kjøkkensaksa :ler: Har litt slitt hår, så satser på at det blir bedre nå.  

• Liker 1
Skrevet

Kjøkkensaks til tuppene duger det!  :laugh:

Jeg synes Vex er modig! Hadde aldri turt å klippe av meg alt håret altså.  :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet

Ikke jeg heller!  :sjokkert:

Nå har jeg jo spart og spart i 3 år. Fra helt sånn barberkort i nakken og kort bob til helt ned på midt på ryggen... Nyter å ha langt hår en stund til. Og tenker at jeg skal prøve å finne på noe med det etterhvert.

Skrevet

Mm, det forstår jeg godt. Jeg liker også å ha langt hår, selv om jeg jo vet at det hadde vært mest praktisk med kort. 

Det tar lang tid å tørke håret.  :daane:

Gjest Tekola
Skrevet

Tøft, Vex!

Jeg holder på å spare ut mitt igjen. Det er så godt å få det unna!

Skrevet

Jupp, det der var veldig tøft gjort Vex og DA forstår jeg litt bedre

om noen tror at du er en tøff fotballspiller i fart når du er i butikken. ;)

Skrevet

Jeg har pause nå i sommer. Starter nok opp igjen etter sommern ja. Har jo fått så mange gode hamburger/kjøttkake-oppskrifter derfra og. Kan jo brukes til begge deler mange av de.

Stilig. Har du gjort det selv?

____

Jeg har nettopp lekt frisør. Hårkur i et par timer, og så har jeg klipt tuppene mine med kjøkkensaksa :ler: Har litt slitt hår, så satser på at det blir bedre nå.

Nei har vært hos frisøren.

• Liker 1
Skrevet

Kan en dame gå til en herrefrisør og få klippen mye billigere når hun skal ha fotballfrisyre? 

Skrevet

Det kan hun sikkert

• Liker 1
Skrevet

Jeg må legge meg tidlig i dag jeg.... Og ikke minst.. STÅ opp tidlig i morgen!!  Grøss!

• Liker 1
Skrevet

:vinke: Vært hos legevakt i kveld med andre ting og fikk også brannsårhjelp. :jepp:

Fikk et mye mer behagelig plaster på, en slags skumgummi. Og en salve som skal løse opp fibrin(?)laget.

:blomst:

• Liker 1
Skrevet

Hår ja. har lengre hår nå enn på endel år, men synes ikke jeg kler det. Samtidig kan jeg gjøre ting med det, lage litt 40-tallsfrisyrer og sånn. Men håret mitt erså tykt så det er et slit, pluss at jeg blir så varm på hodet på generell basis :ler: Må klippe meg snart tror jeg...

Vex, synes du var tøff :) Hadde mønster i nakkehåret en gang på ungdomsskolen :Nikke:

• Liker 1
Skrevet

Hurra for alle flotte jenter som fortjener et HURRA midt i natten. :hoppe:

• Liker 1
Skrevet

Hurra for Hurra-Hoppe :hoppe:

• Liker 1
Skrevet

:fnise: Tusen takk skal du ha. Hopp nå ikke så mye at du blir gjennomsvett før du skal legge deg nå. :klem:

Veldig glad for at du fikk hjelp med vondtene dine. Da kan jeg sove rolig og snorke lett smilende og gladmumlende. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...