Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min avatar er også lekker

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I love you all!  :wow:

• Liker 4
Gjest Tekola
Skrevet

Drit i hun utgamle som elsker Troika. Jeg digger de små skjønne lommene av ekte liv jeg får gjennom Snappene dine, Tekola. Jeg har sagt det før,men synet av blidfisene dine er bare helt ubetalelige!

Så bra :nigo:

Og det er godt å høre, spesielt på dager som denne hvor jeg er så sliten på slutten av dagen at jeg trykker i meg det jeg har av godsaker i kjøleskapet. Syke unger tar på, men de er liksom så veldig fine også. Som når lillebror er lei seg, og storesøster stormer ut av rommet for å hente smokk og kosedyr. Eller når hun spiser opp maten sin først og så klovner rundt så han heller vil se på henne og le enn å spise opp sin egen mat. Eller de leker "borte-borte" rundt stuebordet eller sofaen. Og så blir det fryktelig slitsomt når den ene gråter og den andre også begynner, og man plutselig sitter der med en hysterisk trist unge på hvert kne :ler:

Skrevet

Høres fint ut syns jeg. :)

• Liker 2
Skrevet

Høres fint ut syns jeg. :)

Syns jeg og.  :rodmer:

Skrevet

Snart flytter de hjemmefra eller begynner på skolen. Nyt tiden

• Liker 3
Skrevet

Snart flytter de hjemmefra eller begynner på skolen. Nyt tiden

Kloke ord Vex.  :blomst:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ta vare på denne tiden alle dere som er så heldige å ha småttinger.

Det går superfort det der.   :babyjente:  :arwen:  :kgbaby:  :babysmokk:

*wow! to sjeler og èn god tanke!* 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

Takk! :rodmer:

Og Hoppe: Jeg liker Troika jeg og :nigo::5:

Hm. Nå har jeg lest ferdig The Children Act av Ian McEwan, må finne meg en ny bok, eller kanskje fortsette på Stephen King-boka mi? Så mange bøker, så lite tid! :bond:

Gjest LightBulb
Skrevet

Takk! :rodmer:

Og Hoppe: Jeg liker Troika jeg og :nigo::5:

Hm. Nå har jeg lest ferdig The Children Act av Ian McEwan, må finne meg en ny bok, eller kanskje fortsette på Stephen King-boka mi? Så mange bøker, så lite tid! :bond:

:troest: føler meg deg...

:ler:

Gjest Tekola
Skrevet

:troest: føler meg deg...

:ler:

Takk! Hvor er fakkeltogene og innsamlingene for oss, liksom? :snurt::ler:

Hva leser du for tiden? :hoppe:

Skrevet

Jeg vil lese en god bok, men jeg klarer ikke å definere hva jeg synes er en god bok :forvirra:

Jeg kjøpte noe jeg trodde ville være en god bok til mamma, The Enchantress of Florence - Salman Rushdie. Men hun synes ikke noe særlig om den og jeg ga den noen ærlige forsøk selv, ganske kjedelig egentlig. Har ikke orket å lese den ferdig.

Skrevet

Jeg fikk nettopp 20 nye bøker jeg!! :jepp:

Akkurat nå leser jeg Det henger en engel alene i skogen. Foreløpig veldig bra. Lest 250 sider på noen timer på fly og stranda i går.

Skrevet

Jeg leser "Den stumme jenta" av Sebastian Bergman.  :lillesky:

Gjest Jacklost
Skrevet

Har dere lest Ringenes Herre og/eller Harry Potter?

• Liker 1
Gjest LightBulb
Skrevet

Takk! Hvor er fakkeltogene og innsamlingene for oss, liksom? :snurt::ler:

Hva leser du for tiden? :hoppe:

Holder på med All souls-triologien :)

Skrevet

Jeg er en av de få (rare utskuddene) som ikke liker den typen bøker! :ler: så har ikke lest eller sett filmene. Unntatt en av HP-filmene da.
Gjest LightBulb
Skrevet

Jepp :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg fikk nettopp 20 nye bøker jeg!! :jepp:

Akkurat nå leser jeg Det henger en engel alene i skogen. Foreløpig veldig bra. Lest 250 sider på noen timer på fly og stranda i går.

Fikk du dem tilfeldigvis eller med vilje? :klo: Har problemer med bare å finne én bok jeg vet jeg vil lese, er jo helt utafor etter så lang tid med for lite konsentrasjon. Har nok noen bøker rundt meg her jeg ikke har lest, fått i gave osv. Burde vel starte der.. Og så har jeg noen fagbøker jeg har kjøpt selv men aldri lest.. Endret av Frøkensina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...