Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Wow den var nydelig!  :hjerter_rundt:

Den skal jeg jamen lete etter Rumle! Tusen takk for godt forslag.  :takke:

Bare hyggelig :) Den er ikke kjempestor, blir kanskje 50-70 cm - men den er virkelig et blikkfang :jepp: 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grand Canaria, Playa del Ingles skal jeg til..

Ja, tydeligvis Hoppe :ler: Utfordringer allerede nå...

Mynona, hvor finner jeg ut om flytoget? Har hørt det på nyhetene på  radioen serru,

men ved googlesøk finner jeg ingenting? ...At det går, men ikke fra meg...

Det står ingenting på flytoget.no hvertfall. Er du sikker på at de sa streik? Det er jo ikke streikesesong nå... Det er jo ikke lønnsforhandlinger nå... 

Skrevet

Varm rosa? Ja, da må jeg vel kikke en gang til.  :hoho:

Hun passer i alle fall supert til de fargene du nevner ... det vet jeg helt sikkert, for det er de jeg har mest av selv også :ler:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Noz - dere har jo flybussen også da. 

Hvis flytoget skulle streiket midt i fellesferien tror jeg det hadde blitt slått opp stort i de store avisene også... 

Edit: ser at det er vedlikehold på deler av strekningen, men det går jo buss for tog. Så det er jo bare å ta den :)  Eller ta vanlig tog til Oslo og ta flytoget derfra :)

Endret av Mynona
  • Liker 2
Skrevet

En annen jeg kan anbefale er mandarinrose,  den er ganske lav, og helt nydelig i krukke. Jeg plantet to stk i fjor i en passe stor krukke, og de sto i blomst sikkert fra juni til desember. Fant faktisk en i februar også! :daane:

1ee5e5.mandarin-1.jpg

Synes de er finere i virkeligheten. De lyser opp, og er mer lys rosa, selv om de skifter farge hele tiden. Hver rose står veldig lenge også :jepp:

:rodmer:

Grand Canaria, Playa del Ingles skal jeg til..

Ja, tydeligvis Hoppe :ler: Utfordringer allerede nå...

Mynona, hvor finner jeg ut om flytoget? Har hørt det på nyhetene på  radioen serru,

men ved googlesøk finner jeg ingenting? ...At det går, men ikke fra meg...

Høres herlig ut ! :jepp:

Har ikke badet ute i år i det hele tatt :snurt:

• Liker 1
Skrevet

augusta_luise.jpg Rosa :opplyser:

:ler:

Min er litt mer ubestemmelig, lys-rosa-aprikos-oransje.. Men den dufter jo så fantastisk :daane:

at jeg tror den er riktig merket.

• Liker 2
Skrevet

Håper vi får høre mer om hageplanene dine, fabelastisk :jepp:

Å hoi, jeg forteller gjerne! I dag har jeg kjøpt tre roser til, pluss en Acer Palmpatum som skal live opp inngangspartiet mitt. I går ble jeg overrasket av en hel maurkoloni som hadde tatt tilflukt i posen med kugjødsel, men etter at jeg skjenka dem med Fun Light i går så er det ingen igjen! Magisk! Jeg har lett etter den berømmelige Augusta Louise hos flere hagesentre i nærheten, men ingen har skjønnheten. :( Jeg kjenner at jeg bare MÅ ha den, siden jeg har to Louise fra før (Bugnet og Odier) og mangler noe ferskenrosagult i hagen. Jeg har satt ned nærmere femten hosta og heuchera i grensen mot naboen, men jeg ser at det bedet blir veldig tørt, så jeg må flytte dem litt.

Det er veldig overgrodd i deler av hagen fortsatt, men til min store lykke så jeg at jeg faktisk har hele FIRE av den busken jeg har gledet meg til å plante, nemlig duftskjærsmin. Den ene er nesten tre meter høy, og de dufter så berusende at jeg blir ør av lykke. De stygge buskene jeg ville grave opp i vår viste seg å være ROSER, nærmere bestemt Hurdalsrosa, og de blomstrer overdådig. De må beskjæres kraftig, hele hagen bærer preg av dårlig vedlikehold de siste årene, men likevel.

Jeg ELSKER hagen min!

• Liker 3
Gjest Tekola
Skrevet

Og det fortjener du så innmari! :strix:

Jeg har fått to trøtte unger i seng, og har store ambisjoner om å krepere i sofaen med litt kak, Grey's Anatomy og sokkestrikketøy. Har igjen en vott på bryllupsprosjektet, siden det viste seg at jeg hadde strikket halvannen venstrevott, men hendene mine tåler ikke mer mønsterstrikk med pinne 2 på en stund!

Skrevet

HN9wtRX.png og dobbeltwow! Jeg blir så imponert av dere! 

For et spennende hageprosjekt Fantastica!

Ja, vær forsiktig med hender og armer Tekola, man skal virkelig lytte til kroppen sin når den murrer og ber deg ta det med ro.  :Nikke:

• Liker 1
Skrevet

HN9wtRX.png og dobbeltwow! Jeg blir så imponert av dere! 

For et spennende hageprosjekt Fantastica!

Jeg tror jeg må bytte nick... :D

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror jeg må bytte nick... :D

Hæ? :fnise:  Hvor fikk jeg det der fra?  :murvegg: Unnskyld.  :rodme:

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det var veldig passende. :)

• Liker 2
Gjest Inggolf
Skrevet

Det står ingenting på flytoget.no hvertfall. Er du sikker på at de sa streik? Det er jo ikke streikesesong nå... Det er jo ikke lønnsforhandlinger nå... 

Noz - dere har jo flybussen også da. 

Hvis flytoget skulle streiket midt i fellesferien tror jeg det hadde blitt slått opp stort i de store avisene også... 

Edit: ser at det er vedlikehold på deler av strekningen, men det går jo buss for tog. Så det er jo bare å ta den :)  Eller ta vanlig tog til Oslo og ta flytoget derfra :)

hmmm, ja...men det løser ved å parkere på P4! 

Puuhhhh.....

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det var veldig passende. :)

Hi-hi ja, det var vel en grunn til at jeg brukte akkurat det navnet!  :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil ha en sykepleier til å rense brannsår og lage meg god middag. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Kom hit du frøkensina. Sykepleier med exellente kokkegener. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil ha en sykepleier til å rense brannsår og lage meg god middag. :jepp:

Har du vært hos lege med såret ditt nå? :kose:Om ikke annet har du vel lagt på sterile kompresser o.l.? Uff, brannsår er ikke noe å kimse av altså. 

Skrevet

Hiiiii!

Så at du var inne i byttenick-tråden, og fikk meg en god latter. :ler:  :ler:  :ler:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...