Gjest Jacklost Skrevet 21. juli 2015 #17241 Skrevet 21. juli 2015 Det er kult for nå kan du ha på deg kørja i tillegg til å være i den :D
Frøkensina Skrevet 21. juli 2015 #17242 Skrevet 21. juli 2015 Takk Takk Tenkte å stappe den nedi høyt-i-livet-pencilskjørt Blir stilig
Frøkensina Skrevet 21. juli 2015 #17243 Skrevet 21. juli 2015 AU. Lei av verk Lei av leger og medisiner også sutresutre har gitt tilbake bilen 2
Rumle Skrevet 21. juli 2015 #17244 Skrevet 21. juli 2015 Stilig skjorte, My! Håper vi får høre mer om hageplanene dine, fabelastisk God tur til Noz Og og til hun som alltid er blid 1
Gjest Inggolf Skrevet 21. juli 2015 #17245 Skrevet 21. juli 2015 (endret) Hvis jeg var deg ville jeg tatt ut litt penger, sånn at du har til noe å drikke f.eks. ved ankomst. Ellers lønner det seg vel å ta ut i minibank på stedet du skal. Naaai, det lønner seg ikke å ta ut der, for det koster 30 kr pluss 0,5% rente av beløpet hver gang. Tatt ut 400 euro nå, så får jeg heller dra kortet resten Mynona, den toppen var stilig! Jeg ser for meg at den kler deg! Takk, Rumle Det var på dagen 8 år siden i går jeg var på ferie sist, fikk jeg beskjed om av "minner fra denne dagen" på facebook, så jeg må jeg jeg gleder meg! ....Og kvier meg litt.. Men det er nå så! Endret 21. juli 2015 av Noz 1
Aldrisur Skrevet 21. juli 2015 Forfatter #17246 Skrevet 21. juli 2015 AU. Lei av verk Lei av leger og medisiner også sutresutre har gitt tilbake bilen Å uff og uff, det forstår jeg godt. Det er lov å sutre altså. Stilig skjorte, My! Håper vi får høre mer om hageplanene dine, fabelastisk God tur til Noz Og og til hun som alltid er blid Og tilbake til hun som alltid er snill og hyggelig. Jeg har så lyst til å skaffe meg en ny rose, men har ikke lyst på en klaserose. Gjerne en stilkrose som er remonterende og ikke for krevende å passe på. Har du noe forslag Rumle? Naaai, det lønner seg ikke å ta ut der, for det koster 30 kr pluss 0,5% rente av beløpet hver gang. Tatt ut 400 euro nå, så får jeg heller dra kortet resten Mynona, den toppen var stilig! Jeg ser for meg at den kler deg! Takk, Rumle Det var på dagen 8 år siden i går jeg var på ferie sist, fikk jeg beskjed om av "minner fra denne dagen" på facebook, så jeg må jeg jeg gleder meg! ....Og kvier meg litt.. Men det er nå så! Ha en strålende, spennende og skikkelig fin tur Noz! 3
Rumle Skrevet 21. juli 2015 #17248 Skrevet 21. juli 2015 --- Og tilbake til hun som alltid er snill og hyggelig. Jeg har så lyst til å skaffe meg en ny rose, men har ikke lyst på en klaserose. Gjerne en stilkrose som er remonterende og ikke for krevende å passe på. Har du noe forslag Rumle? --- Augusta Luise så klart! 3
Gjest Inggolf Skrevet 21. juli 2015 #17249 Skrevet 21. juli 2015 Takk Nå sitter vi å klør oss i huet og lurer på hvordan vi skal komme oss til OSL da Alle parkeringene er fulle og flytoget driver å "streiker" i disse dager har jeg hørt noe om...
Hoppetaujenta Skrevet 21. juli 2015 #17252 Skrevet 21. juli 2015 Hehe...så reiselivets gleder begynner allerede nå, Noz?
Mynona Skrevet 21. juli 2015 #17253 Skrevet 21. juli 2015 Takk Nå sitter vi å klør oss i huet og lurer på hvordan vi skal komme oss til OSL da Alle parkeringene er fulle og flytoget driver å "streiker" i disse dager har jeg hørt noe om... God tur Streiker?? Det kjørte på torsdag hvertfall.
Aldrisur Skrevet 21. juli 2015 Forfatter #17254 Skrevet 21. juli 2015 Augusta Luise så klart! Jaaaa, men, finnes hun bare i orange? Jeg har bare rosa, hvite, lilla og blå blomster/roser og synes denne nye må matche i fargen liksom. 1
Rumle Skrevet 21. juli 2015 #17255 Skrevet 21. juli 2015 En annen jeg kan anbefale er mandarinrose, den er ganske lav, og helt nydelig i krukke. Jeg plantet to stk i fjor i en passe stor krukke, og de sto i blomst sikkert fra juni til desember. Fant faktisk en i februar også! Synes de er finere i virkeligheten. De lyser opp, og er mer lys rosa, selv om de skifter farge hele tiden. Hver rose står veldig lenge også 3
Rumle Skrevet 21. juli 2015 #17256 Skrevet 21. juli 2015 Jaaaa, men, finnes hun bare i orange? Jeg har bare rosa, hvite, lilla og blå blomster/roser og synes denne nye må matche i fargen liksom. Men, hun er ikke i oransje! Hun er varm rosa - helt nydelig farge 2
Gjest Inggolf Skrevet 21. juli 2015 #17258 Skrevet 21. juli 2015 Grand Canaria, Playa del Ingles skal jeg til.. Ja, tydeligvis Hoppe Utfordringer allerede nå... Mynona, hvor finner jeg ut om flytoget? Har hørt det på nyhetene på radioen serru, men ved googlesøk finner jeg ingenting? ...At det går, men ikke fra meg... 1
Aldrisur Skrevet 21. juli 2015 Forfatter #17259 Skrevet 21. juli 2015 En annen jeg kan anbefale er mandarinrose, den er ganske lav, og helt nydelig i krukke. Jeg plantet to stk i fjor i en passe stor krukke, og de sto i blomst sikkert fra juni til desember. Fant faktisk en i februar også! Synes de er finere i virkeligheten. De lyser opp, og er mer lys rosa, selv om de skifter farge hele tiden. Hver rose står veldig lenge også Wow den var nydelig! Den skal jeg jamen lete etter Rumle! Tusen takk for godt forslag. 2
Aldrisur Skrevet 21. juli 2015 Forfatter #17260 Skrevet 21. juli 2015 Men, hun er ikke i oransje! Hun er varm rosa - helt nydelig farge Varm rosa? Ja, da må jeg vel kikke en gang til. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå