Mynona Skrevet 20. juli 2015 #17201 Skrevet 20. juli 2015 Jeg drikker ikke kaffe jeg Så her i hus får gjester ha med sin egen, for jeg husker ikke på det Men jeg har opptil flere kaffekjeder rundt hjørnet da. 1
Gjest Tekola Skrevet 20. juli 2015 #17202 Skrevet 20. juli 2015 Vi har en Moccamaster, presskanne og sånn moccakanne/espressokanne eller hva det nå heter, sånn i metall man setter på plata
Mynona Skrevet 20. juli 2015 #17203 Skrevet 20. juli 2015 Jeg har forresten en presskanne ett eller annet sted 1
Gjest Jacklost Skrevet 20. juli 2015 #17204 Skrevet 20. juli 2015 Jeg har smakt to skvetter med kaffe og det smakte grusomt. Jeg har aldri skjønt hvorfor folk klarer å drikke det daglig 1
Mynona Skrevet 20. juli 2015 #17205 Skrevet 20. juli 2015 Men jeg har nylig. Faktisk forrige uke, lært meg øl da. Dvs.. jeg klarer en halv øl. Har bare fått i meg mørkt øl foreløpig, så får ta det lyse etterhvert 1
Aldrisur Skrevet 20. juli 2015 Forfatter #17206 Skrevet 20. juli 2015 Ungene sluknet halv syv og foreldrene fire og en halv timer senere. En smule slitne etter fire dager på reise for mor og far og en herlig hjemkomst i går . Åh, da tenker jeg det var deilig å komme hjem til senga si! Hvordan kaffetypelagere har dere i deres hjem der ute? Finnes det noen som fremdeles koker den brune drikk? Jeg har en enkoppsmaskin som jeg er storfornøyd med. Jeg står og smiler mens jeg ser at den omsorgsfullt brygger godsakene akkurat like velgjort til meg, hver eneste gang. En praktmaskin! Er det noen som har en sånn STOR & PROFF maskin som gjør alt fra bønnekverning til å steame mjølk og sånn i? Vi har sånn her Hoppe. Den maler kaffebønnene og spytter ut den type kaffe man ønsker seg. På morgenen brukes det en Moccamaster til filtermalt kaffe. Aldri, du spurte meg om hvor jeg kjøpte disse blomsterfrøene som får skrift på bladene sine.. Jeg bestilte dem på nettet fra det store utlandet Hoppe, jeg har presskanne, en kjempefin lilla fra Bodum..Kjøper helst mørkbrent kaffe av god kvalitet. Nå som jeg har fått meg samboer så har vi også mocamasterog dolce gusto-maskin Er godt med en cappochino eller latte i blant, men de er kaloribomber så det får bli en sjeldenhet Det har hendt jeg har laga den på gamlemåten også, koke den brune drikken som du sier.. I butikker du kjøper bønner i finnes det også kvern da, så du kan kverne den selv..Da funker den jo for eks på en mocamaster. Hva heter denne gode maskinen din da? Takk for svar Noz. De var så morsomme, og veldig artig å gi bort som gave. Synes det blir fler og fler som ikke drikker kaffe jeg. Det fins jo mye annet godt å drikke. Og til de to skravlekoppene over her: Nå vet jeg hva Augusta Louise er. 2
Mynona Skrevet 20. juli 2015 #17212 Skrevet 20. juli 2015 Er ikke så sulten for tiden jeg heller. Noe som skjer i varmen for min del.
Aldrisur Skrevet 20. juli 2015 Forfatter #17213 Skrevet 20. juli 2015 Jeg har bare lyst på sånn lett mat for tiden. Har grilla ørret i folie med masse grønnsaker i dag. 1
Mynona Skrevet 20. juli 2015 #17214 Skrevet 20. juli 2015 Jeg har en ordentlig dritt dag i dag. Våknet sånn, håper det blir borte når jeg legger meg i kveld igjen, og at dagen i morgen blir normal. Blir et ostesmørbrød her tror jeg... 1
Aldrisur Skrevet 20. juli 2015 Forfatter #17216 Skrevet 20. juli 2015 Drittdager er noe dritt! *danse litt for dere?* 2
Severus Skrevet 20. juli 2015 #17218 Skrevet 20. juli 2015 Kanskje jeg lager spagetti med brokkoli,sopp og erter 1
Fantastica Skrevet 20. juli 2015 #17219 Skrevet 20. juli 2015 Varme? Hvilken varme? Hoppe, jeg har Nespressomaskin og er strålende fornøyd med den. Og så er jeg Galactica, forresten. Har klart å glemme både passord og hvilken e-postadresse jeg brukte, så jeg måtte finne på noe annet. 1
Aldrisur Skrevet 20. juli 2015 Forfatter #17220 Skrevet 20. juli 2015 Haha, så flink du er Takk... Kanskje jeg lager spagetti med brokkoli,sopp og erter Det høres jo godt ut Vex. Varme? Hvilken varme? Hoppe, jeg har Nespressomaskin og er strålende fornøyd med den. Og så er jeg Galactica, forresten. Har klart å glemme både passord og hvilken e-postadresse jeg brukte, så jeg måtte finne på noe annet. Hvordan går det med deg? Har du slått deg til ro i ditt nye hus og nyter den fine hagen din? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå