Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg drikker ikke kaffe jeg  :sjokkert:   Så her i hus får gjester ha med sin egen, for jeg husker ikke på det :ler:  Men jeg har opptil flere kaffekjeder rundt hjørnet da.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

Vi har en Moccamaster, presskanne og sånn moccakanne/espressokanne eller hva det nå heter, sånn i metall man setter på plata :jepp::rodmer:

Skrevet

Jeg har forresten en presskanne ett eller annet sted :ler:

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg har smakt to skvetter med kaffe og det smakte grusomt. Jeg har aldri skjønt hvorfor folk klarer å drikke det daglig :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Men jeg har nylig. Faktisk forrige uke, lært meg øl da. Dvs.. jeg klarer en halv øl. Har bare fått i meg mørkt øl foreløpig, så får ta det lyse etterhvert :P 

• Liker 1
Skrevet

Ungene sluknet halv syv og foreldrene fire og en halv timer senere. En smule slitne etter fire dager på reise for mor og far og en herlig hjemkomst i går .

Åh, da tenker jeg det var deilig å komme hjem til senga si!  :rodmer:

Hvordan kaffetypelagere har dere i deres hjem der ute? Finnes det noen som fremdeles koker den brune drikk?

Jeg har en enkoppsmaskin som jeg er storfornøyd med. Jeg står og smiler mens jeg ser at den omsorgsfullt

brygger godsakene akkurat like velgjort til meg, hver eneste gang. En praktmaskin! :rodmer:

Er det noen som har en sånn STOR & PROFF maskin som gjør alt fra bønnekverning til å steame mjølk og sånn i? 

Vi har sånn her Hoppe. Den maler kaffebønnene og spytter ut den type kaffe man ønsker seg.  :fnise:

eHceUOE.jpgPå morgenen brukes det en Moccamaster  til filtermalt kaffe.  :kaffekopp:

Aldri, du spurte meg om hvor jeg kjøpte disse blomsterfrøene som får skrift på bladene sine.. Jeg bestilte dem på nettet fra det store utlandet :)

Hoppe, jeg har presskanne, en kjempefin lilla fra Bodum..Kjøper helst mørkbrent kaffe av god kvalitet. Nå som jeg har fått meg samboer så har vi også mocamasterog dolce gusto-maskin :Nikke: Er godt med en cappochino eller latte i blant, men de er kaloribomber så det får bli en sjeldenhet :)

Det har hendt jeg har laga den på gamlemåten også, koke den brune drikken som du sier..

I butikker du kjøper bønner i finnes det også kvern da, så du kan kverne den selv..Da funker den jo for eks på en mocamaster. Hva heter denne gode maskinen din da?

Takk for svar Noz. De var så morsomme, og veldig artig å gi bort som gave.  :P

Synes det blir fler og fler som ikke drikker kaffe jeg. 

Det fins jo mye annet godt å drikke.  :jepp:

:skravle: Og til de to skravlekoppene :hoho: over her: Nå vet jeg hva Augusta Louise er.  :hoppendeglad:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke spist siden igår kveld

Skrevet

Hvorfor ikke det?

Skrevet

Er ikke så sulten for tiden jeg heller. Noe som skjer i varmen for min del. 

Skrevet

Jeg har bare lyst på sånn lett mat for tiden.

Har grilla ørret i folie med masse grønnsaker i dag.  :Nikke:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en ordentlig dritt dag i dag. Våknet sånn, håper det blir borte når jeg legger meg i kveld igjen, og at dagen i morgen blir normal.

Blir et ostesmørbrød her tror jeg... 

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke noe varme her

Skrevet

Drittdager er noe dritt! 

*danse litt for dere?*  :hoppe:

YmxvnAC.gif

• Liker 2
Skrevet

Haha, så flink du er  :ler:

• Liker 1
Skrevet

Kanskje jeg lager spagetti med brokkoli,sopp og erter

• Liker 1
Skrevet

Varme? Hvilken varme?

Hoppe, jeg har Nespressomaskin og er strålende fornøyd med den. Og så er jeg Galactica, forresten. Har klart å glemme både passord og hvilken e-postadresse jeg brukte, så jeg måtte finne på noe annet.

• Liker 1
Skrevet

Haha, så flink du er   :ler:

Takk... :sjenert:

Kanskje jeg lager spagetti med brokkoli,sopp og erter

Det høres jo godt ut Vex. 

:tommelopp:

Varme? Hvilken varme?

Hoppe, jeg har Nespressomaskin og er strålende fornøyd med den. Og så er jeg Galactica, forresten. Har klart å glemme både passord og hvilken e-postadresse jeg brukte, så jeg måtte finne på noe annet.

Hvordan går det med deg? :smilyblomst:  Har du slått deg til ro i ditt nye hus og nyter den fine hagen din? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...