Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Så bra! Jo, takk jeg har hatt en helt fortreffelig helg.

Ja, i morgen er det skoledag og ut på by`n etter det faktisk (på en mandag! :fy_fy: Noz!) så jeg burde legge meg, men jeg vet at det ikke går ann å sovne på et par timer....Hva holder deg oppe Aldri? Det er ikke så ofte jeg ser deg her etter midtnatt..

Skoledag og ut etterpå? På en mandag?! Jeja, ungdommen nå til dags.... :skratte:

Jeg er bare ikke trøtt liksom. :romeo: Har hørt på gammel musikk og mimret litt og så ble jeg bare våken! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal på jobb og fergetur

Å ja, høres koselig ut. Jobber faren din der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Skoledag og ut etterpå? På en mandag?! Jeja, ungdommen nå til dags.... :skratte:

Jeg er bare ikke trøtt liksom. :romeo: Har hørt på gammel musikk og mimret litt og så ble jeg bare våken! :laugh:

Ungdom og ungdom, fru Blom :ler: ...Denne barndomsbestissen min kommer hjem (bare en liten tur på mandag) så da må vi jo benytte anledningen til en ut-tur, pluss at det er st.patricksday i morgen så vi skal på irsk pub som noen grønne, rare vesner :laugh: Det blir nok livvatt og stemningsfult!

Er deilig å være alene oppe om natten i blant da! (eller har du en gubbedings hengende over deg?) Og så kan du jo sove lenge i morgen! (men kjenner jeg deg rett så er du oppe før 8 ihvertfall :fnise: )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, høres koselig ut. Jobber faren din der?

Jepp. Gruer meg til jobben min da, men blir morsomt på fergå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungdom og ungdom, fru Blom :ler: ...Denne barndomsbestissen min kommer hjem (bare en liten tur på mandag) så da må vi jo benytte anledningen til en ut-tur, pluss at det er st.patricksday i morgen så vi skal på irsk pub som noen grønne, rare vesner :laugh: Det blir nok livvatt og stemningsfult!

Er deilig å være alene oppe om natten i blant da! (eller har du en gubbedings hengende over deg?) Og så kan du jo sove lenge i morgen! (men kjenner jeg deg rett så er du oppe før 8 ihvertfall :fnise: )

Ha-ha, litt ung er du da. :danse: Høres ut som det kan bli en alle tiders dag og kveld i morgen.

Du, han gubbedinsen er heller ikke trøtt, han halveis ligger, halveis sitter i sofaen og ser på et program på BBC.

Vi har planer om å rydde loftet i morgen, så får vel se om jeg finner senga nå.

Må lade batteriene så jeg blir stor og sterk til i morgen! (Det loftet ser nemlig ikke uuuut) :fnise:

Zhfazy5.jpg

Ha en fin dag i morgen og sov godt! :hug::hug::hug::hug: ..masse klemmer itl alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jones brus :bond::rodmer::hoppendeglad:

Gary Moore :rodmer:

Hva har jeg gjort nå?

Jones Brus??? :fnise:

----------------------

:blomst: Håper alle som er innom får en fin-fin uke! :Nikke:

mfwDEQe.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville ikke vært sukkerinnholdet som bekymret meg om jeg fikk neonblå brus altså... :fnise:

Men stilige etiketter. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne Aldri:

JONES-REBRAND-1.jpg

Åh! :sjokkert: Disse har jeg ALDRI hverken sett eller smakt! :omg:

Sukkerlake på flaske, Aldri... Coca Cola er ingenting i forhold!

:overrasket: Ok...

Diskolysbrus? :overrasket:

Tror jeg er enig med Anje og holder meg til Farris og Ramløsa. :fnise:

Men pene var de, det skal de ha. :enig:

-----------------

:bond:

Nå har jeg pause i loftsryddingen. Dere skulle bare se hvor mye rart det er plass til på vårt loft! :hakeslepp:

Nå har jeg (eller vi da) satt alt rasket ned i stuen og driver og sorterer ut hva som kan kastes og hva vi må spare på.

Det er vanskelig det. Jeg er så altfor nostalgisk når det kommer til gamle ting. :rodmer:

For ikke å snakke om leker og barnebøker. :daane: Det er minst et tonn leker! At det går an?!? Tror ikke vi kan ha kastet en eneste leke fra barna var små. Lego, Playmo, Dinky Toys, små trevever, dukker, kooooosedyr for flere tusen kroner og titusenvis Bamse Verdens sterkesre Bjørn-blader, Donaldblader og bøker, kladdebøker fra ørten års skolegang med de søteste små stiler (kan jo ikke kaste!) med mer med mer med mer....

Nå har jeg akkurat bestemt meg for at jeg kaster det som er opplagt ødelagt eller fillete, og så lager jeg to hauger, én til hver av "barna", så får de se hva de vil ha evt. hva DE vil kaste. :Nikke:

Puh - en fornuftig avgjørelse synes jeg. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn du må gjøre det, Aldri. Du kan ikke samle på deres ting for ever, lizzm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får håpe de ikke sier som jeg gjorde da jeg fikk en sånn bunke da: Kan ikke dere oppbevare det for meg, jeg har det jo så trangt i leiligheten. Så kan ikke det bare ligge i kjellern deres itl jeg kjøper meg hus :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe de ikke sier som jeg gjorde da jeg fikk en sånn bunke da: Kan ikke dere oppbevare det for meg, jeg har det jo så trangt i leiligheten. Så kan ikke det bare ligge i kjellern deres itl jeg kjøper meg hus :ler:

Nettopp! Det er akkurat det våre gjorde også! :haar:

Nå er hus bygget og begge er vel etablerte, og vel så det. Skal bli spennende og se hva de tar med hjem til seg selv.

Well, well, det som ikke fjernes nå, det blir kastet! :fy_fy: Trur eg. :gape:

Hatt en bra dag My?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har hatt en fin dag. Bakte kake i går, og spist i dag. Først i lunsjen og så igjen nå til kveldsmat :nigo: Fortjener jeg etter 12 timer på kontorstolen :P Den ble god! Fikk skryt - men jeg avslørte "oppskrifen" da.

Er litt trøtt egentlig, så tror det blir litt tidlig sengetid i dag.

De tar sikkert med seg det de synes er viktig nå. Hvis du sier at du skal kaste det hvis de ikke tar det med. Meeen… da må jo ikke datterAldri lese i denne tråden at du skrev "kanskje" :fnise: Da går planen i vasken.

Jeg synes det er gøy å være med å rydde i kjellern til mor og far/bestefar. Dvs.. de tar det grovste, så tar jeg det moroe.. Sleip!

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...