Hoppetaujenta Skrevet 19. juli 2015 #17121 Skrevet 19. juli 2015 ...kom igjen dere som frivillig blir med på søndagsdans ...og annen morro! ...men i alle dager da?!? Ikke se på meg! 2
Aldrisur Skrevet 19. juli 2015 Forfatter #17124 Skrevet 19. juli 2015 Dere og blomster altså. Jeg har utrolig nok faktisk plantet mine første blomsterfrø i mitt liv nå for 2 uker siden! Planen to sånne her og ba mamma vente i spenning og følge godt med når de vokser opp. De vokser i rekordfart og det hele er egentlig ganske fascinerende! Disse var fantastisk morsomme Noz! Sånne har jeg aldri sett før. Kjøpte du de på plantesenter eller? Jeg må bare le Vi fikk beskjed om at det kunne ta god tid før vi fikk lagt inn fiber like før vi flyttet hit. Plutselig står to installatører på døra for..20 min siden Det var ikke meninga å komme nå, men de hadde plutselig tid til overs, så de kom innom. Er det seriøst noen som gjør sånt lengre??? Gledelig overraskelse her i huset ihvertfall! Enig med Noz, sånt kan bare skje på landet. Og jeg kom plutselig til å minnes all den supre hjelpen vi fikk av naboer, venner og kolleger når vi bygde hus der, (i nærheten) Hvordan går det med deg FruN? Begynner du/dere å komme i orden? Ååå takk, det var snilt sagt Jeg syns du er en fantastisk bruker og du virker som en fantastisk kvinne. Og gratulerer med å ha blitt bestemor, de er veldig heldige som har en bestemor som deg. Har ikke vært på pc på noen dager så gadd ikke å sitere på mobilen fordi det blir for komplisert når jeg skal redigere vekk tekst og forkorte sitatet. Du er så utroooooolig raus til å gi andre gode ord og komplimenter du Winza. Jeg tenker på han som fremsto som en så hyggelig, humoristisk og tøysete mann: Bill Cosby...som viste seg å være ganske annerledes etter hvert. Trist. Fyss og føy! Han ble plutselig en helt annen person enn den koselige mannen jeg husket fra TV-serien. Jeg er så sliten! Jeg ser dårlig i dag. Det er helt merkelig. Som om øynene ikke virker helt som de skal. Har lyst å gå på stranda, men jeg venter jo på bagasjen min, så vet ikke om det er så lurt. Vet ikke om de ringer når de står på døra, eller om de ringer når de drar fra Gardermoen.... Dublin er fin! Eller.. ikke arkitektorisk da, ganske kjedelig utseende på byen. Bare lave mursteinshus omtrent. Mye kjipt vær. Regn, overskyet, små solgløtt. Men veldig hyggelige folk. Vi så jo som jeg mener å huske jeg nevnte en kamp med gaelic football. Det var morsomt! Masse liv. Stadion som tar 84.000 folk var litt over halvfull, så det var skikkelig mye lyd der. I pausen i kampen fikk vi smake Gruiness av en kar. Vi har shoppet en del nye klær, som for tiden ligger i København tror jeg. Også var vi på Riverdance. Det var skikkelig imponerende! Og nå har jeg for første, og sikkert siste gang i mitt liv, sett steppe-battle Og vi har fått oss noen irske venner. Var ute med de forrige dagen, kjempegøy. Også var det litt uflaks på hjemveien da. Flyet vårt kom ikke før vi egentlig skulle ha dratt, så litt forsinka boarding og slikt, så var det lang kø på rullebanen, så vi stod 8 fly i kø for å ta av, og det landet 5 fly mens vi stod der. Så vi kom 1 time for sent avgårde til Køben. Vi hadde i utgangspunketet bare 35 min på Køben, så da var vi jo i trøbbel der. Men de hadde snakket med de i Køben, og vi fikk beskjed om at de hadde holdt igjen flyet vårt der og flyttet gate, så vi slapp å bytte terminal. Så plutselig hadde vi 30 min på oss. Massevis av tid, MEN politiet hadde gått fra jobb, så det satt ingen i passkontrollen Så da stod det et par hundre folk å klødde seg i hodet og var stressa for å rekke flyene sine. Kom etterhvert 2 karer, og de bare dytta oss gjennom. Ingen så på passene. Vi rakk flyet. Men måtte vente på noen som kom fra Milano og skulle md på samme. Enda litt mer forsinka. Kom til Oslo. Ingen bagasje på oss og de fra Milano. Og siste flytog gikk 01.10. Heldigvis skulle venninnen min bli hentet på Oslo S, så vi fikk routa om bilen til å hente oss på OSL i steden. Var litt lang hjemreise når vi dro fra hotellet halv 5, og var hjemme 2.15. Jaja...[/ Referat slutt] Puh! Høres ut som en skikkelig opplevelsesrik tur My! Jeg har lyst på flere rosetips fra Rumle. ...kom igjen dere som frivillig blir med på søndagsdans ...og annen morro! ...men i alle dager da?!? Ikke se på meg! Hvem har fått baby? Tullehoppe! ...og tulleRumle! -------------------------- I dag er det storvask i det aldrisurske hjem. Ja jeg vet at det er søndag, men... man får ta sånt når det passer. Dessuten er dette den første dagen etter armvondtet mitt som jeg orker å bruke den til vasking. Legger inn et bilde fra hytteturen. Ikke så fantastisk for de av dere som bor på landet, men for denne byrotta her var det helt nydelig å få være i sånne omgivelser noen dager. 2
Severus Skrevet 19. juli 2015 #17125 Skrevet 19. juli 2015 https://www.youtube.com/watch?v=BcL---4xQYA 2
Aldrisur Skrevet 19. juli 2015 Forfatter #17128 Skrevet 19. juli 2015 Admin er ute etter oss Å ja hun ja! 1
FruN Skrevet 19. juli 2015 #17129 Skrevet 19. juli 2015 Det går bra her altså! Mamma og jeg vasket ut av leiligheten på fredag, i går kjørte vi opp hit og har malt stua , satt på plass masse ting og snart er det på tide med middag. Kusina til HerrN kommer nedom til middag, og etterhvert kommer svigermor Imorra er det overlevering av leiligheten, så da blir det masse kjøring 2
Aldrisur Skrevet 19. juli 2015 Forfatter #17130 Skrevet 19. juli 2015 Det går bra her altså! Mamma og jeg vasket ut av leiligheten på fredag, i går kjørte vi opp hit og har malt stua , satt på plass masse ting og snart er det på tide med middag. Kusina til HerrN kommer nedom til middag, og etterhvert kommer svigermor Imorra er det overlevering av leiligheten, så da blir det masse kjøring Så flinke dere er! Det er vel skikkelig moro også? Ja, bortsett fra all kjøringen mener jeg.
Gjest Jacklost Skrevet 19. juli 2015 #17131 Skrevet 19. juli 2015 Du er raus og hyggelig du med Aldrisur Man er aldri sur når Aldrisur er her :D 2
Gjest Jacklost Skrevet 19. juli 2015 #17132 Skrevet 19. juli 2015 (endret) ...kom igjen dere som frivillig blir med på søndagsdans ...og annen morro! ...men i alle dager da?!? Ikke se på meg!Hva med. Kom og syng en sang? Hoppe gjør vi dagen lang Endret 19. juli 2015 av Winza 1
Aldrisur Skrevet 19. juli 2015 Forfatter #17136 Skrevet 19. juli 2015 Næmmen der var dere alle fire jo! Ser ut som om dere nyyyyyter ferien? 1
Mynona Skrevet 19. juli 2015 #17137 Skrevet 19. juli 2015 Er dere trøtte i Tekolske hjem? Hvordan står det til med folket?
Aldrisur Skrevet 19. juli 2015 Forfatter #17138 Skrevet 19. juli 2015 Heisann Myyyyyyy! Jeg har det bra i hvert fall. Sitter her og slafer i nyvaska hus med et glass hvitvin. Jeg skal ikke på jobb i morgen heller, og jeg nyter det! Du da, har du vært ute å badet i dag?
Mynona Skrevet 19. juli 2015 #17139 Skrevet 19. juli 2015 Jeg har hvertfall ikke nyvaska hus! Ser ut som noe har eksplodert her. Nei, ble ikke noe bading på meg i dag. Har vært på gamlehjemmet på besøk i dag jeg. Også slafa på sofaen litt. Er trøtt etter en sen natt i går
Aldrisur Skrevet 19. juli 2015 Forfatter #17140 Skrevet 19. juli 2015 Jeg har hvertfall ikke nyvaska hus! Ser ut som noe har eksplodert her. Nei, ble ikke noe bading på meg i dag. Har vært på gamlehjemmet på besøk i dag jeg. Også slafa på sofaen litt. Er trøtt etter en sen natt i går Etterdønninger etter en fin tur. Sånn skal det være. Hva er planene framover nå da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå