Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hytter i vei! Og kløner m mobiltasting. rumle! augusta louise ble med meg hjem i dag!! :blomst: ellers brant jeg meg gårnatt, masse styr. Halogenlamper er no tull! Ble bare andregeadsstor boble da. Stearinlys i natt :jepp:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg :Nikke: Hoppe derimot synes det er en super sommer værmessig!  :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Ja, kanskje hun begynte å plante i natten? :ler:

Skrevet

Branr du deg? Hvordan går det med deg nå da? 

Skrevet

Jeg hytter i vei! Og kløner m mobiltasting. rumle! augusta louise ble med meg hjem i dag!! :blomst: ellers brant jeg meg gårnatt, masse styr. Halogenlamper er no tull! Ble bare andregeadsstor boble da. Stearinlys i natt :jepp:

Åhhh så gøy! :hoppe:

Men leit med brannskade da :unsure::klemmer:

• Liker 2
Skrevet

Enig med deg :Nikke: Hoppe derimot synes det er en super sommer værmessig!  :laugh:

Ja, hun synes vel det.  :hoho: Hu' er ei rar ei. :hoppendeglad:  

• Liker 2
Skrevet

Hadde vått omslag rundt armen fra i går natt til i kveld, siden legevakten ba meg ha det vått og pelle meg dit. Dro ikke, er for langt og var helt skutt! Nå gr d et bra bare jeg ikke tar på det, er borti noe :)

• Liker 1
Skrevet

:Nikke:  :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Ja, kanskje hun begynte å plante i natten? :ler:

:hoho: neida, men litt snglespaning :ninja: bare sett de snille da!
  • Liker 1
Skrevet

Hadde vått omslag rundt armen fra i går natt til i kveld, siden legevakten ba meg ha det vått og pelle meg dit. Dro ikke, er for langt og var helt skutt! Nå gr d et bra bare jeg ikke tar på det, er borti noe :)

Du går veø til legen med det på mandag da?  :Nikke:

:Nikke:  :laugh:

:5:

• Liker 1
Skrevet

Fine rare Hoppe :)
  • Liker 1
Skrevet

:unsure: men men mennnn da må du gå dit vel?

Skrevet

Hva er det der to snakker om?  :hoho:

Tante Augusta Louise? Et det en snegle?  :overrasket:

• Liker 2
Skrevet

:hoho:

• Liker 1
Skrevet

Hvordan går det med frk ficus?

• Liker 1
Skrevet

Hvordan går det med frk ficus?

Hmm jeg er litt usikker :unsure: Hun har litt merkelig ehhh .. bladføring (i mangel på bedre ord) :ler:

Takk som spør! :blomst:

• Liker 2
Skrevet

Du går veø til legen med det på mandag da?  :Nikke:

:5:

har ikke tid da! :ler: men om det rakner i huden og det gjør for vondt å kjøre hjem så må jeg vel. Joo plantene mine :rodmer: da. Herlighet, har aldri vært så overvokst her! Blomstereng ugress i alle bed. Noen steder veldig fint ugress med masse lilia erteblomtr og prestekrager. I morgen må jeg nok klippe.. Har luket et bed. Stylterottene har gnagd av barken på dufttreet mitt, men bare en av tre greiner. Hva de rekker mens jeg er borte! Ellrs har mye druknet i grønt og strå :ler:
  • Liker 2
Skrevet

:hoho:
Skrevet

har ikke tid da! :ler: men om det rakner i huden og det gjør for vondt å kjøre hjem så må jeg vel. Joo plantene mine :rodmer: da. Herlighet, har aldri vært så overvokst her! Blomstereng ugress i alle bed. Noen steder veldig fint ugress med masse lilia erteblomtr og prestekrager. I morgen må jeg nok klippe.. Har luket et bed. Stylterottene har gnagd av barken på dufttreet mitt, men bare en av tre greiner. Hva de rekker mens jeg er borte! Ellrs har mye druknet i grønt og strå :ler:

Rotter på stylter? :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet

Hmm jeg er litt usikker :unsure: Hun har litt merkelig ehhh .. bladføring (i mangel på bedre ord) :ler:

Takk som spør! :blomst:

:rodmer: men hun finnes! :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...