Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tenker på han som fremsto som en så hyggelig, humoristisk og tøysete mann:

Bill Cosby...som viste seg å være ganske annerledes etter hvert. Trist. :(

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist han kom seg unna med og fortsatte å voldta under dekke av sin persona og berømmelse. :(

Forøvrig er det alltid trist når mennesker man liker viser seg å være noe helt annet.

• Liker 1
Skrevet

Dere og blomster altså :fnise:

Jeg har utrolig nok faktisk plantet mine første blomsterfrø i mitt liv nå

for 2 uker siden! Planen to sånne her og ba mamma vente i spenning

og følge godt med når de vokser opp :laugh:

De vokser i rekordfart og det hele er egentlig ganske fascinerende! 

white-magic-beans-seeds-growing-beanstal

Så søte de var da :rodmer: Nå blir nok mamma noz glad tenker jeg :Nikke:

Jeg må bare le :ler:

Vi fikk beskjed om at det kunne ta god tid før vi fikk lagt inn fiber like før vi flyttet hit. Plutselig står to installatører på døra for..20 min siden :ler: Det var ikke meninga å komme nå, men de hadde plutselig tid til overs, så de kom innom :ler:

Er det seriøst noen som gjør sånt lengre??? :ler:

Gledelig overraskelse her i huset ihvertfall! :jepp: :jepp: :jepp:

Så bra! :jepp:

Jeg tenker på han som fremsto som en så hyggelig, humoristisk og tøysete mann:

Bill Cosby...som viste seg å være ganske annerledes etter hvert. Trist. :(

Ja, det er virkelig merkelig og leit alt sammen - jeg elsket det showet når jeg var liten :(

• Liker 1
Gjest LightBulb
Skrevet

5 vakter igjen før vi stenger og så blir jeg sykemeldt. S****s h****** av en rygg! :kjefte::sukk:

• Liker 3
Skrevet
:Gjesp: forsinka fly, forsinka mellomlanding, ingen bagasje og siste flytog har gått! Uflaks hjemover.
  • Liker 2
Skrevet

Jeg tror på at det der kommer til å gå stadig bedre og relativt snart er du hjemme igjen My. :)

Skrevet

Hjemme i senga! :Gjesp: håper bagasjen kommer i morgen :) den er jo full av godteri!!

• Liker 1
Skrevet

Kanskje jeg var å tok den fordi jeg lukta godteriet?  :fnise:

• Liker 1
Skrevet

:haar:

Neeei!!! Mitt godteri!!

Skrevet

5 vakter igjen før vi stenger og så blir jeg sykemeldt. S****s h****** av en rygg! :kjefte::sukk:

:klem:

• Liker 1
Skrevet

*kommer det en utvidet historie (eller fem) om hvordan turen til over dammen fortonet seg, My?*

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

:Gjesp: forsinka fly, forsinka mellomlanding, ingen bagasje og siste flytog har gått! Uflaks hjemover.

Naaai, makan til reiseuflaks du skal ha da!

Håper ihvertfall turen har vært fin!

Skrevet

Morn morn! balloons.gif

Noen fler enn meg som trenger påfyll? :kaffekopp:

Skrevet

Dere og blomster altså :fnise:

Jeg har utrolig nok faktisk plantet mine første blomsterfrø i mitt liv nå

for 2 uker siden! Planen to sånne her og ba mamma vente i spenning

og følge godt med når de vokser opp :laugh:

De vokser i rekordfart og det hele er egentlig ganske fascinerende! 

white-magic-beans-seeds-growing-beanstal

Morsomt! Hvordan går det med de?

Skrevet

:(:klemmer:

Skrevet

*kommer det en utvidet historie (eller fem) om hvordan turen til over dammen fortonet seg, My?*

Det kan tenkes! Når jeg kommer meg foran en pc. :)

• Liker 2
Gjest Inggolf
Skrevet

Morsomt! Hvordan går det med de?

Helt supert! Jeg ga en til hun som er mor til Pål sine barn også (bare med

en annen tekst vel og merke :fnise: ), planet 5. juli, og i går så jeg den

og da så den temmelig lik ut som på bildet jeg postet :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er så sliten! Jeg ser dårlig i dag. Det er helt merkelig. Som om øynene ikke virker helt som de skal.  Har lyst å gå på stranda, men jeg venter jo på bagasjen min, så vet ikke om det er så lurt. Vet ikke om de ringer når de står på døra, eller om de ringer når de drar fra Gardermoen.... 

Dublin er fin! Eller.. ikke arkitektorisk da, ganske kjedelig utseende på byen. Bare lave mursteinshus omtrent. Mye kjipt vær. Regn, overskyet, små solgløtt. Men veldig hyggelige folk. Vi så jo som jeg mener å huske jeg nevnte en kamp med gaelic football. Det var morsomt! Masse liv. Stadion som tar 84.000 folk var litt over halvfull, så det var skikkelig mye lyd der :) I pausen i kampen fikk vi smake Gruiness av en kar :ler: 

Vi har shoppet en del nye klær, som for tiden ligger i København tror jeg. Også var vi på Riverdance. Det var skikkelig imponerende!  Og nå har jeg for første, og sikkert siste gang i mitt liv, sett steppe-battle :ler: 

Og vi har fått oss noen irske venner :) Var ute med de forrige dagen, kjempegøy. 

Også var det litt uflaks på hjemveien da. Flyet vårt kom ikke før vi egentlig skulle ha dratt, så litt forsinka boarding og slikt, så var det lang kø på rullebanen, så vi stod 8 fly i kø for å ta av, og det landet 5 fly mens vi stod der. Så vi kom 1 time for sent avgårde til Køben. Vi hadde i utgangspunketet bare 35 min på Køben, så da var vi jo i trøbbel der. Men de hadde snakket med de i Køben, og vi fikk beskjed om at de hadde holdt igjen flyet vårt der og flyttet gate, så vi slapp å bytte terminal. Så plutselig hadde vi 30 min på oss. Massevis av tid :)  MEN politiet hadde gått fra jobb, så det satt ingen i passkontrollen :ler:  Så da stod det et par hundre folk å klødde seg i hodet og var stressa for å rekke flyene sine :ler:  Kom etterhvert 2 karer, og de bare dytta oss gjennom. Ingen så på passene.  Vi rakk flyet. Men måtte vente på noen som kom fra Milano og skulle md på samme. Enda litt mer forsinka. Kom til Oslo. Ingen bagasje på oss og de fra Milano. Og siste flytog gikk 01.10. Heldigvis skulle venninnen min bli hentet på Oslo S, så vi fikk routa om bilen til å hente oss på OSL i steden :) Var litt lang hjemreise når vi dro fra hotellet halv 5, og var hjemme 2.15. 

Jaja...[/ Referat slutt]

• Liker 5
Skrevet

Høres litt stabasiøst ut, men var også sikkert artig når det var det. :jepp: 

Godt å komme seg hjem igjen nå kanskje? Humm? :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...