Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den er helt vidunderlig - jeg lover! Prøv prøv :jepp:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har ingen anelse hvor mange jeg har .. altfor mange, tørr ikke å telle!  :laugh: Bruker både hønsegjødsel og kukompost. Men, i år har de fått altfor lite, så må snarest få ordnet med det (utsetter alltid, spesielt hønsegjødselen :daane: )

:fnise: Det ante meg vel egentlig! Hagen din høres så utrolig fin ut.. :rodmer:

Det burde finnes opp noe som tar vekk lukten fra det der :opplyser: Noe a la trankapsler!

• Liker 2
Skrevet

:fnise: Det ante meg vel egentlig! Hagen din høres så utrolig fin ut.. :rodmer:

Det burde finnes opp noe som tar vekk lukten fra det der :opplyser: Noe a la trankapsler!

Fyyy ... foreslår du at jeg skal spise trankapsler :haar: samtidig som jeg gjødsler med hønsegjødsel?!! :sjokkert:

:laugh:

• Liker 2
Skrevet

Fyyy ... foreslår du at jeg skal spise trankapsler :haar: samtidig som jeg gjødsler med hønsegjødsel?!! :sjokkert:

:laugh:

:daane::laugh: :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker ikke AB

Noen som plager deg?

Skrevet

Den er helt vidunderlig - jeg lover! Prøv prøv :jepp:

Jeg googlet den, kom bare til England osv. Hvordan får man tak i den i butikkene her tro :bond: Bare ringe å spørre alle? Hvor i all verden kjøper rosefolket rosene sine :klo:

Skrevet (endret)

Ser at de har den på Plantasjen, men der var den veldig dyr. Ellers hadde de den vel på det gartneriet jeg linket til i sted, tror de sender, de har i alle fall handlekurv. Jeg handler hos en lokal gartner, ellers mest på de vanlige store hagesentrene.

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet

Hva skjer? :)

AB er slem

Skrevet

Ikke bry deg om ab :)

Han kalte han på avataren min for en nazist, å skrev masse stygt. Det er teit

Gjest Inggolf
Skrevet

Dere og blomster altså :fnise:

Jeg har utrolig nok faktisk plantet mine første blomsterfrø i mitt liv nå

for 2 uker siden! Planen to sånne her og ba mamma vente i spenning

og følge godt med når de vokser opp :laugh:

De vokser i rekordfart og det hele er egentlig ganske fascinerende! 

white-magic-beans-seeds-growing-beanstal

• Liker 4
Skrevet

Jeg må bare le :ler:

Vi fikk beskjed om at det kunne ta god tid før vi fikk lagt inn fiber like før vi flyttet hit. Plutselig står to installatører på døra for..20 min siden :ler: Det var ikke meninga å komme nå, men de hadde plutselig tid til overs, så de kom innom :ler:

Er det seriøst noen som gjør sånt lengre??? :ler:

Gledelig overraskelse her i huset ihvertfall! :jepp: :jepp: :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Jeg må bare le :ler:

Vi fikk beskjed om at det kunne ta god tid før vi fikk lagt inn fiber like før vi flyttet hit. Plutselig står to installatører på døra for..20 min siden :ler: Det var ikke meninga å komme nå, men de hadde plutselig tid til overs, så de kom innom :ler:

Er det seriøst noen som gjør sånt lengre??? :ler:

Gledelig overraskelse her i huset ihvertfall! :jepp: :jepp: :jepp:

Er sånne ting som gjør at man bare blir litt ekstra glad rett og slett. :hoppe:

• Liker 2
Gjest Inggolf
Skrevet

...Og sånne ting kan bare skje på landet :ler:

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Kjære søte, rare, skravlevenner :skravle: - :hjerte: jeg kommer snart tilbake! Det er bare litt mye som skjer her på berget om dagen. 

Winza! Du har en  :hjerte:-god og snill personlighet!

Om jeg har glemt noen nå så tilgi meg, det er bare fordi jeg er kjempetrøtt.  :sove:

:hoppe: Håper alle får en fin onsdag. Jeg skal på hyttetur i morgen tidlig! 

Ååå takk, det var snilt sagt :):klem:

Jeg syns du er en fantastisk bruker og du virker som en fantastisk kvinne. Og gratulerer med å ha blitt bestemor, de er veldig heldige som har en bestemor som deg :)

Har ikke vært på pc på noen dager så gadd ikke å sitere på mobilen fordi det blir for komplisert når jeg skal redigere vekk tekst og forkorte sitatet :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Han kalte han på avataren min for en nazist, å skrev masse stygt. Det er teit

Vex: det finnes en måte som nøytraliserer AB`s skriverier på: Overse vedkommende fullstendig!

Ikke svar, ikke les, ikke la deg provosere, ikke se i AB`s retning; da har ikke ertingen og mobbingen noen effekt.

Når du reagerer...og reagerer STORT og blir sint, da fryder AB seg, for da går det som h*n ville. 

Altså: fra nå av hopper vi over slemme ab`ers innlegg og har det heller hyggelig sammen med alle andre. Ok? :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Vex: det finnes en måte som nøytraliserer AB`s skriverier på: Overse vedkommende fullstendig!

Ikke svar, ikke les, ikke la deg provosere, ikke se i AB`s retning; da har ikke ertingen og mobbingen noen effekt.

Når du reagerer...og reagerer STORT og blir sint, da fryder AB seg, for da går det som h*n ville. 

Altså: fra nå av hopper vi over slemme ab`ers innlegg og har det heller hyggelig sammen med alle andre. Ok? :jepp:

tumblr_ndvmqqgpBA1tky83co3_250.gif

• Liker 2
Skrevet

Ja, det passet perfekt :strix:

Skrevet

...Og sånne ting kan bare skje på landet :ler:

Det var en av mine første tanker og :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...