Rumle Skrevet 15. juli 2015 #17021 Skrevet 15. juli 2015 Den er helt vidunderlig - jeg lover! Prøv prøv 1
Frøkensina Skrevet 15. juli 2015 #17022 Skrevet 15. juli 2015 Nei, jeg har ingen anelse hvor mange jeg har .. altfor mange, tørr ikke å telle! Bruker både hønsegjødsel og kukompost. Men, i år har de fått altfor lite, så må snarest få ordnet med det (utsetter alltid, spesielt hønsegjødselen ) Det ante meg vel egentlig! Hagen din høres så utrolig fin ut.. Det burde finnes opp noe som tar vekk lukten fra det der Noe a la trankapsler! 2
Rumle Skrevet 15. juli 2015 #17023 Skrevet 15. juli 2015 Det ante meg vel egentlig! Hagen din høres så utrolig fin ut.. Det burde finnes opp noe som tar vekk lukten fra det der Noe a la trankapsler! Fyyy ... foreslår du at jeg skal spise trankapsler samtidig som jeg gjødsler med hønsegjødsel?!! 2
Frøkensina Skrevet 15. juli 2015 #17025 Skrevet 15. juli 2015 Fyyy ... foreslår du at jeg skal spise trankapsler samtidig som jeg gjødsler med hønsegjødsel?!! :laugh: 1
Frøkensina Skrevet 15. juli 2015 #17027 Skrevet 15. juli 2015 Den er helt vidunderlig - jeg lover! Prøv prøv Jeg googlet den, kom bare til England osv. Hvordan får man tak i den i butikkene her tro Bare ringe å spørre alle? Hvor i all verden kjøper rosefolket rosene sine
Rumle Skrevet 15. juli 2015 #17028 Skrevet 15. juli 2015 (endret) Ser at de har den på Plantasjen, men der var den veldig dyr. Ellers hadde de den vel på det gartneriet jeg linket til i sted, tror de sender, de har i alle fall handlekurv. Jeg handler hos en lokal gartner, ellers mest på de vanlige store hagesentrene. Endret 15. juli 2015 av Rumle 1
Severus Skrevet 15. juli 2015 #17031 Skrevet 15. juli 2015 Ikke bry deg om ab Han kalte han på avataren min for en nazist, å skrev masse stygt. Det er teit
Gjest Inggolf Skrevet 16. juli 2015 #17032 Skrevet 16. juli 2015 Dere og blomster altså Jeg har utrolig nok faktisk plantet mine første blomsterfrø i mitt liv nå for 2 uker siden! Planen to sånne her og ba mamma vente i spenning og følge godt med når de vokser opp De vokser i rekordfart og det hele er egentlig ganske fascinerende! 4
FruN Skrevet 16. juli 2015 #17033 Skrevet 16. juli 2015 Jeg må bare le Vi fikk beskjed om at det kunne ta god tid før vi fikk lagt inn fiber like før vi flyttet hit. Plutselig står to installatører på døra for..20 min siden Det var ikke meninga å komme nå, men de hadde plutselig tid til overs, så de kom innom Er det seriøst noen som gjør sånt lengre??? Gledelig overraskelse her i huset ihvertfall! :jepp: 2
Roadrunner Skrevet 16. juli 2015 #17034 Skrevet 16. juli 2015 Jeg må bare le Vi fikk beskjed om at det kunne ta god tid før vi fikk lagt inn fiber like før vi flyttet hit. Plutselig står to installatører på døra for..20 min siden Det var ikke meninga å komme nå, men de hadde plutselig tid til overs, så de kom innom Er det seriøst noen som gjør sånt lengre??? Gledelig overraskelse her i huset ihvertfall! :jepp: Er sånne ting som gjør at man bare blir litt ekstra glad rett og slett. 2
Gjest Inggolf Skrevet 16. juli 2015 #17035 Skrevet 16. juli 2015 Er sånne ting som gjør at man bare blir litt ekstra glad rett og slett. ...Og sånne ting kan bare skje på landet 1
Gjest Jacklost Skrevet 16. juli 2015 #17036 Skrevet 16. juli 2015 Kjære søte, rare, skravlevenner - jeg kommer snart tilbake! Det er bare litt mye som skjer her på berget om dagen. Winza! Du har en -god og snill personlighet! Om jeg har glemt noen nå så tilgi meg, det er bare fordi jeg er kjempetrøtt. Håper alle får en fin onsdag. Jeg skal på hyttetur i morgen tidlig! Ååå takk, det var snilt sagt Jeg syns du er en fantastisk bruker og du virker som en fantastisk kvinne. Og gratulerer med å ha blitt bestemor, de er veldig heldige som har en bestemor som deg Har ikke vært på pc på noen dager så gadd ikke å sitere på mobilen fordi det blir for komplisert når jeg skal redigere vekk tekst og forkorte sitatet 2
Hoppetaujenta Skrevet 16. juli 2015 #17037 Skrevet 16. juli 2015 Han kalte han på avataren min for en nazist, å skrev masse stygt. Det er teit Vex: det finnes en måte som nøytraliserer AB`s skriverier på: Overse vedkommende fullstendig! Ikke svar, ikke les, ikke la deg provosere, ikke se i AB`s retning; da har ikke ertingen og mobbingen noen effekt. Når du reagerer...og reagerer STORT og blir sint, da fryder AB seg, for da går det som h*n ville. Altså: fra nå av hopper vi over slemme ab`ers innlegg og har det heller hyggelig sammen med alle andre. Ok? 2
Severus Skrevet 16. juli 2015 #17038 Skrevet 16. juli 2015 Vex: det finnes en måte som nøytraliserer AB`s skriverier på: Overse vedkommende fullstendig! Ikke svar, ikke les, ikke la deg provosere, ikke se i AB`s retning; da har ikke ertingen og mobbingen noen effekt. Når du reagerer...og reagerer STORT og blir sint, da fryder AB seg, for da går det som h*n ville. Altså: fra nå av hopper vi over slemme ab`ers innlegg og har det heller hyggelig sammen med alle andre. Ok? 2
FruN Skrevet 16. juli 2015 #17039 Skrevet 16. juli 2015 Er sånne ting som gjør at man bare blir litt ekstra glad rett og slett. Ja, det passet perfekt
FruN Skrevet 16. juli 2015 #17040 Skrevet 16. juli 2015 ...Og sånne ting kan bare skje på landet Det var en av mine første tanker og
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå