Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det er et merkelig mysterium dette her... Jorda har jo veldig mye hav på seg, men at det kan klare å forsvinne ut av radaren? :klo: Jeg regner med at det er radar over havene også (selv midt på haven, langt, langt vekk fra land), eller er det sånn at der flyet egentlig ikke skal fly ikke er på radaren kanskjeeem? :vetikke:

Det er satelittradarer rundt omkring ja, også over havene, men dette flyet har forsvunnet uten at noe radar har oppfattet det. Siste radarinformasjon sier at det er observert et uidentifisert fly, og om det er dette flyet, har det i såfall skiftet retning, og flydd i motsatt retning av planlagt rute.

Nå sier de også at det kan finnes radarinformasjon der ute, men at opplysninger hemmeligholdes p.g.a militære hemmeligheter og den type ting.

Men nå er jeg på dypt vann sjøl merker jeg. :fnise:

Dette har jeg ikke så veldig mye greie på. Mystisk er det i alle fall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hæ? Hvem er disse mailene fra da?

Det er forskjellige neste hver dag. Også er det til og med i konkurranser jeg ikke visst at jeg hadde deltatt i.

Har du husket å sende kopi av passet ditt, mastercardnummeret og kontonummeret ditt? Jeg gjorde det forrige uke, venter bare i spenning nå! :jepp:

:fnise:

Ånei.. det er det jeg har glemt ja!! Selvfølgelig.

1011565_10152138561412313_2013072974_n.j

Endret av Mynona
  • Liker 1
Skrevet

Gode råd fra Tekola! :fnise:

Og bra quote My. :ler:

Gjest Inggolf
Skrevet

Har du husket å sende kopi av passet ditt, mastercardnummeret og kontonummeret ditt? Jeg gjorde det forrige uke, venter bare i spenning nå! :jepp:

:fnise:

Men vet du, jeg har en tidligere venninne som jobber i politiet og hun fortalte at de daglig får inn maaaange henvendelser/anmeldelser nettopp fordi folk har gått fem på!! :klaske: Det høres så dumt ut at jeg har vansker med å tro det, det burde jo virkelig ikke være sant! ......

Skrevet

Ja, det er et merkelig mysterium dette her... Jorda har jo veldig mye hav på seg, men at det kan klare å forsvinne ut av radaren? :klo: Jeg regner med at det er radar over havene også (selv midt på haven, langt, langt vekk fra land), eller er det sånn at der flyet egentlig ikke skal fly ikke er på radaren kanskjeeem? :vetikke:

Det er jo bare å slå av radaren ombord, eller fly under radarhøyde.
Skrevet

Men vet du, jeg har en tidligere venninne som jobber i politiet og hun fortalte at de daglig får inn maaaange henvendelser/anmeldelser nettopp fordi folk har gått fem på!! :klaske: Det høres så dumt ut at jeg har vansker med å tro det, det burde jo virkelig ikke være sant! ......

Hva med hun som lot seg lure til å smugle narkotika? Hun var vel oppi 40-50 åra å hadde møtt en utlending på nettet.

Skrevet

Litt musikk i natten... :rodmer:

Skrevet

Ååååå nei mandag

Gjest Inggolf
Skrevet

Det slår omtrent ikke feil, gammel musikk er så mye kvalitet og tess!

Hvordan har dagen vært Aldri?

Skrevet

Har du bakt kake Vex?

Ja, de gamle er best - stort sett. :blomst:

Fin helg og fin søndag her Noz! Hva med deg - skal du på skolen i morgen?

Skrevet

Tenk at Gary Moore er totalt selvlært på gitaren.

Skrevet

Har du bakt kake Vex?

Har ikke bursdag før på fredag
Skrevet

Han var et unikum den mannen.

Ja, husket det akkurat når jeg trykket Post! :laugh:

Skrevet

Jeg skal kanskje på ferga i morgen

Skrevet (endret)

Jones brus :bond::rodmer::hoppendeglad:

Gary Moore :rodmer:

Endret av Rofl
Skrevet

Jones sin brus med jordbær

Gjest Inggolf
Skrevet

Så bra! Jo, takk jeg har hatt en helt fortreffelig helg.

Ja, i morgen er det skoledag og ut på by`n etter det faktisk (på en mandag! :fy_fy: Noz!) så jeg burde legge meg, men jeg vet at det ikke går ann å sovne på et par timer....Hva holder deg oppe Aldri? Det er ikke så ofte jeg ser deg her etter midtnatt..

• Liker 1
Skrevet

Hvilken ferge Vex?

Roflen! :fnise: Er det noe jeg ikke har fått med meg her? :bond:

Skrevet

Julefergå til pappa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...