Aldrisur Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #1681 Skrevet 16. mars 2014 Ja, det er et merkelig mysterium dette her... Jorda har jo veldig mye hav på seg, men at det kan klare å forsvinne ut av radaren? Jeg regner med at det er radar over havene også (selv midt på haven, langt, langt vekk fra land), eller er det sånn at der flyet egentlig ikke skal fly ikke er på radaren kanskjeeem? Det er satelittradarer rundt omkring ja, også over havene, men dette flyet har forsvunnet uten at noe radar har oppfattet det. Siste radarinformasjon sier at det er observert et uidentifisert fly, og om det er dette flyet, har det i såfall skiftet retning, og flydd i motsatt retning av planlagt rute. Nå sier de også at det kan finnes radarinformasjon der ute, men at opplysninger hemmeligholdes p.g.a militære hemmeligheter og den type ting. Men nå er jeg på dypt vann sjøl merker jeg. Dette har jeg ikke så veldig mye greie på. Mystisk er det i alle fall.
Mynona Skrevet 16. mars 2014 #1682 Skrevet 16. mars 2014 (endret) Hæ? Hvem er disse mailene fra da? Det er forskjellige neste hver dag. Også er det til og med i konkurranser jeg ikke visst at jeg hadde deltatt i. Har du husket å sende kopi av passet ditt, mastercardnummeret og kontonummeret ditt? Jeg gjorde det forrige uke, venter bare i spenning nå! Ånei.. det er det jeg har glemt ja!! Selvfølgelig. Endret 16. mars 2014 av Mynona 1
Aldrisur Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #1683 Skrevet 16. mars 2014 Gode råd fra Tekola! Og bra quote My.
Gjest Inggolf Skrevet 16. mars 2014 #1684 Skrevet 16. mars 2014 Har du husket å sende kopi av passet ditt, mastercardnummeret og kontonummeret ditt? Jeg gjorde det forrige uke, venter bare i spenning nå! Men vet du, jeg har en tidligere venninne som jobber i politiet og hun fortalte at de daglig får inn maaaange henvendelser/anmeldelser nettopp fordi folk har gått fem på!! Det høres så dumt ut at jeg har vansker med å tro det, det burde jo virkelig ikke være sant! ......
Severus Skrevet 16. mars 2014 #1686 Skrevet 16. mars 2014 Ja, det er et merkelig mysterium dette her... Jorda har jo veldig mye hav på seg, men at det kan klare å forsvinne ut av radaren? Jeg regner med at det er radar over havene også (selv midt på haven, langt, langt vekk fra land), eller er det sånn at der flyet egentlig ikke skal fly ikke er på radaren kanskjeeem? Det er jo bare å slå av radaren ombord, eller fly under radarhøyde.
Severus Skrevet 16. mars 2014 #1687 Skrevet 16. mars 2014 Men vet du, jeg har en tidligere venninne som jobber i politiet og hun fortalte at de daglig får inn maaaange henvendelser/anmeldelser nettopp fordi folk har gått fem på!! Det høres så dumt ut at jeg har vansker med å tro det, det burde jo virkelig ikke være sant! ...... Hva med hun som lot seg lure til å smugle narkotika? Hun var vel oppi 40-50 åra å hadde møtt en utlending på nettet.
Gjest Inggolf Skrevet 16. mars 2014 #1690 Skrevet 16. mars 2014 Det slår omtrent ikke feil, gammel musikk er så mye kvalitet og tess! Hvordan har dagen vært Aldri?
Aldrisur Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #1691 Skrevet 16. mars 2014 Har du bakt kake Vex? Ja, de gamle er best - stort sett. Fin helg og fin søndag her Noz! Hva med deg - skal du på skolen i morgen?
Severus Skrevet 16. mars 2014 #1692 Skrevet 16. mars 2014 Tenk at Gary Moore er totalt selvlært på gitaren.
Severus Skrevet 16. mars 2014 #1693 Skrevet 16. mars 2014 Har du bakt kake Vex? Ja, de gamle er best - stort sett. Fin helg og fin søndag her Noz! Hva med deg - skal du på skolen i morgen? Har ikke bursdag før på fredag
Aldrisur Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #1694 Skrevet 16. mars 2014 Han var et unikum den mannen. Ja, husket det akkurat når jeg trykket Post!
Rofl Skrevet 16. mars 2014 #1696 Skrevet 16. mars 2014 (endret) Jones brus Gary Moore Endret 16. mars 2014 av Rofl
Gjest Inggolf Skrevet 16. mars 2014 #1698 Skrevet 16. mars 2014 Ja, de gamle er best - stort sett. Fin helg og fin søndag her Noz! Hva med deg - skal du på skolen i morgen? Så bra! Jo, takk jeg har hatt en helt fortreffelig helg. Ja, i morgen er det skoledag og ut på by`n etter det faktisk (på en mandag! Noz!) så jeg burde legge meg, men jeg vet at det ikke går ann å sovne på et par timer....Hva holder deg oppe Aldri? Det er ikke så ofte jeg ser deg her etter midtnatt.. 1
Aldrisur Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #1699 Skrevet 16. mars 2014 Hvilken ferge Vex? Roflen! Er det noe jeg ikke har fått med meg her?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå