Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan kan vi gå frem for å forsøke å bli adoptert av henne?

:spise: <----- klar for hjemmelaget god mat med en gang!

:laugh:

God mandag til aldri og alle ballongfarere :blomst:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:goodbye:

Jeg leste det på nett for ikke så lenge siden og har tenkt på det helt til nå:

hvordan kan det ha seg at vi kun ser voksne duer i byene og aldri babyduer? :klo:

• Liker 2
Skrevet

Hmm jeg kan aldri huske å ha sett en babydue i det hele tatt? :vetikke:

• Liker 2
Gjest LightBulb
Skrevet

Føler med deg bulben :klemmer:

Har mistet en veldig god venninne selv. Ikke sett henne siden sensommer i

fjor. Ikke har jeg gjort noe konkret "gæ`ærnt" heller.. 

Håper du har minst en annen god venn i hverdagen!

Jeg har heldigvis noen flere :)

I dette tilfelle tror jeg dessverre jeg er den skyldige. Jeg er ikke så flink til å slippe folk inn, jeg er veldig lukket. Og når jeg merker noen kommer litt for nært har jeg en tedens til å gjøre/si ting som jeg vet får de til å trekke tilbake. Det er noe jeg jobber med, men det er ikke lett..

• Liker 2
Skrevet

Jeg har heldigvis noen flere :)

I dette tilfelle tror jeg dessverre jeg er den skyldige. Jeg er ikke så flink til å slippe folk inn, jeg er veldig lukket. Og når jeg merker noen kommer litt for nært har jeg en tedens til å gjøre/si ting som jeg vet får de til å trekke tilbake. Det er noe jeg jobber med, men det er ikke lett..

Det høres ut som for meg da at hvis du virkelig vil beholde denne vennen så kan det være mulig å løse?

Jeg kjenner meg igjen merkelig nok selv om jeg er litt motsatt. Jeg er åpen, og med enkelte venner/venninner som jeg liker ekstra godt kan jeg bli for åpen, dytte folk bort med å vise for mye rett og slett eller ved å bli såret. Er noe jeg jobber med :jepp:

Skrevet

:goodbye:

Jeg leste det på nett for ikke så lenge siden og har tenkt på det helt til nå:

hvordan kan det ha seg at vi kun ser voksne duer i byene og aldri babyduer? :klo:

Hmm jeg kan aldri huske å ha sett en babydue i det hele tatt? :vetikke:

Det har jeg aldri tenkt på! Men det er jo sant, hvor er babyduene? :klo: Hvor har duer redene sine? Oppe på tak osv kanskje, siden de opprinnelig er klippeduer?

• Liker 1
Skrevet

Har hatt duer i hagen som har hatt rede i et stort grantre, men jeg kan jammen ikke huske å ha sett noen dueunger da engang :klo:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Har hatt duer i hagen som har hatt rede i et stort grantre, men jeg kan jammen ikke huske å ha sett noen dueunger da engang :klo:

Hmmmm... de må skjule de veldig godt? Men hvordan kan dueunger lære å fly etc uten at noen ser de? Rare greier.

En sommer på hytta var det noen fugler som lærte ungene sine å fly fra et tre midt i sikte fra terassen, det var så søtt å se på!

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Skrevet

Hmmmm... de må skjule de veldig godt? Men hvordan kan dueunger lære å fly etc uten at noen ser de? Rare greier.

En sommer på hytta var det noen fugler som lærte ungene sine å fly fra et tre midt i sikte fra terassen, det var så søtt å se på!

Hmm ja .. eller kanskje jeg bare er veldig glemsk?  :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Hmm...i såfall er det en kollektiv glemsel vi lider av alle sammen.

Dette blir sommermysteriet i år. "Jakten på babyduene!"

• Liker 2
Skrevet

Mener jeg har lest at duene ikke forlater hjemmet før de er voksne. Sånn som italienerne.

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror de har usynlighetskapper frem til de er 1 år og 2 mnd! :opplyser:

• Liker 2
Skrevet

Mener jeg har lest at duene ikke forlater hjemmet før de er voksne. Sånn som italienerne.

:laugh:

• Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

Mamma fikk en bok av meg i fjor med masse sånne fakta! Skal se om jeg ikke finner den på sommerstedet når vi drar til sørlandet om noen uker :jepp:

Skrevet

Vi skal på riverdance i morgen :nigo:

Og i går var vi jo på fotballkamp. Gælisk fotball. Vi skal gjøre så mye irsk vi kan!!

• Liker 2
Skrevet

4 dager igjen før ferie - full nedtelling! :strix: 

• Liker 1
Skrevet

Haha...nå måtte jeg le gitt...og så tenkte jeg: "akkurat som druene som ikke forlater stilken før vi spiser dem", :klo:

men det er en helt annen historie som jeg ikke skal ta her. :fnise:

Hurra for My i utlandet og Tekola på hytta - håper dere kommer i mål med godt resultat! :klappe:

• Liker 1
Skrevet

http://www.klikk.no/kvinneguiden/article1581508.ece

:overrasket::trist::hjerte:

Hun kan ha hjulpet slektningene mine med litt mat. Er så grusomt å tenke på hvordan de må ha hatt det. Jeg har selv vært i den leiren tilfeldigvis med skoleturen til Berlin. Da var en stor del av brakkene avstengt pga nynazister nettopp hadde prøvd å brenne de opp.

Forsåvidt hardt nok bare å være der, egentlig glad jeg ikke så gjenstandene laget av kropper.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...