Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

God morgen Tekola der oppe i vinterlandet! :kalle: Selv om jeg ikke tror noe på at den snøen kommer til å ligge lenge.

Kan ikke forstå at jeg aldri har vært borti surmelkskake før, men nå gleder jeg meg til å prøve å lage det, (med kanel) :laugh:

Sitter og ser på nyhetene nå. Detter flyet som har forsvunnet!! :sjokk: Hva i alle dager er det som har skjedd her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er direktesending fra Kuala Lumpur i denne stund. Man tror flyet har blitt kapret og at det har vært nøye planlagt. Eller sabotasje, eller en terrorhandling, men at ingenting er sikkert så langt.

Men hvordan et så digert fly kan forsvinne ut i intet uten å etterlate seg noen spor, det er et mysterium.

Endret av Aldrisur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeeei Ruuuuuumle! :hoppendeglad:

Hvordan er livet der du er? Driver snøen og skremmer tulipanløkene dine, eller har du vårlig vær der du er?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heeeeeei Ruuuuuumle! :hoppendeglad:

Hvordan er livet der du er? Driver snøen og skremmer tulipanløkene dine, eller har du vårlig vær der du er?

Heiiiii! :klemmer:

I dag våknet jeg til snø!! :sjokkert: Og jeg som har flere vårblomster i full blomst .. det har til og med kommet blader på mange av rosetrærne! Er litt nervøs altså, men håper det smelter snaaaart :bond:

Hvordan er det hos dere? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiiiii! :klemmer:

I dag våknet jeg til snø!! :sjokkert: Og jeg som har flere vårblomster i full blomst .. det har til og med kommet blader på mange av rosetrærne! Er litt nervøs altså, men håper det smelter snaaaart :bond:

Hvordan er det hos dere? :)

Uff ja, skjønner at det er skummelt med all den kalde snøen nå, men det går som regel bra...heldigvis.

Vi får krysse fingre for at det forsvinner fortere enn svint!

Her er det stille og halvsol i dag. Ca. 6 grader tror jeg.

Jeg så et innslag på frokostTV i forrige uke, der Blomsterfinn påsto at i hvertfall løkene (som har begynt å spire godt nå) klarer seg selv om de blir utsatt for kulde og snø på denne tiden av året. :Nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snø... Håper det holder seg der det er. Jeg er klar for vår!!

Skillingsbolle!!! :spise:

Jeg som er ganske redd for å fly er veldig glad for at jeg ikke skal fly i Malaysia-området det nærmeste året!! Grøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snø... Håper det holder seg der det er. Jeg er klar for vår!!

Skillingsbolle!!! :spise:

Jeg som er ganske redd for å fly er veldig glad for at jeg ikke skal fly i Malaysia-området det nærmeste året!! Grøss.

Ja det er underlig å tenke på at man kunne sittet på det flyet selv My. :sjokkert:

Men heldigvis er det sjeldent sånt skjer da. :hug: Det går helst bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, jeg får Mail hver eneste dag om at jeg har vunnet masse penger. Men det kommer jo aldri noe inn på konto. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, skjønner at det er skummelt med all den kalde snøen nå, men det går som regel bra...heldigvis.

Vi får krysse fingre for at det forsvinner fortere enn svint!

Her er det stille og halvsol i dag. Ca. 6 grader tror jeg.

Jeg så et innslag på frokostTV i forrige uke, der Blomsterfinn påsto at i hvertfall løkene (som har begynt å spire godt nå) klarer seg selv om de blir utsatt for kulde og snø på denne tiden av året. :Nikke:

Ja, jeg tror også de klarer seg bra - i alle fall så lenge det ikke blir kaldere :jepp:

6 grader og sol høres okay ut! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Inggolf

Det er direktesending fra Kuala Lumpur i denne stund. Man tror flyet har blitt kapret og at det har vært nøye planlagt. Eller sabotasje, eller en terrorhandling, men at ingenting er sikkert så langt.

Men hvordan et så digert fly kan forsvinne ut i intet uten å etterlate seg noen spor, det er et mysterium.

Ja, det er et merkelig mysterium dette her... Jorda har jo veldig mye hav på seg, men at det kan klare å forsvinne ut av radaren? :klo: Jeg regner med at det er radar over havene også (selv midt på haven, langt, langt vekk fra land), eller er det sånn at der flyet egentlig ikke skal fly ikke er på radaren kanskjeeem? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg får Mail hver eneste dag om at jeg har vunnet masse penger. Men det kommer jo aldri noe inn på konto. :snurt:

Hæ? Hvem er disse mailene fra da?

Ja, jeg tror også de klarer seg bra - i alle fall så lenge det ikke blir kaldere :jepp:

6 grader og sol høres okay ut! :)

Ja, det er fint nå, må vel se å komme seg ut i frisk luft snart.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Har du husket å sende kopi av passet ditt, mastercardnummeret og kontonummeret ditt? Jeg gjorde det forrige uke, venter bare i spenning nå! :jepp:

:fnise:

Et så stort fly burde jo ikke bare kunne forsvinne i løse luften :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...