Frk.K Skrevet 9. juli 2015 #16761 Skrevet 9. juli 2015 (endret) Hvordan gikk det Frk.K? Hvem gjensyns-logret mest av dere to? Sikkert meg. Veldig glad for å se meg å dilta etter meg overalt men når vi kom hjem så måtte han leke litt fornærmet i noen timer før han krøp opp i armene mine å skulle ha kos Endret 9. juli 2015 av Frk.K 1
Aldrisur Skrevet 9. juli 2015 Forfatter #16762 Skrevet 9. juli 2015 Håper du får en fin dag Det håper jeg du har hatt også Rumlemor! Blåser det....? Åhhh... Da er det jo ikke noe deilig å sitte ute. Jeg ser jo sola. Har egentlig tenkt jeg skulle ta meg en tur på treninssenteret. Se om det fortsatt står. Men hvis det er sol og man kan sitte ute, gjør jeg jo heller det! Ble det soling eller trening? Jeg tenkte på deg her om dagen Aldri, da jeg kjøpe meg fargeleggingsbok for voksne, så nå sitter jeg ute i sola og fargelegger og tenker på deg Håper du får en fin dag Åååå så koselig det var da Kaffemor. Følger med i boka di så... Noz: PS; Ingenting er som følelsen av å bæsje skikkelig fra seg når man har siiiiinsyyykt magekniiiip så man nesten ikke greier å prate! Den følelsen som kommer da, da føler man seg verdens heldigste Skjedde noe rart ved sitering her. Ikke rart, jeg fikk helt sjokk! DET syns jeg også og hvis du skulle trenge det, så popper jeg opp på din dør klar til å tygge det for deg også. *pass på å ha brunost rett fra kjøleskapet, takk* Bare popp opp på min dør du! Det hadde vært uuuuuutrolig morsomt å ha deg her. Heeeei Aldri!! Haha klart du kjente meg igjen! Så bra at armen er på bedring Takk for kaffen! Har mindre tid på meg enn jeg egentlig tror så må skyndte meg å få den i meg, lurer på om det er trygt å kjøre, har jo lånt bil som jeg ikke har fått brukt nesten i det hele tatt. Hvordan gikk det med deg i dag? Dem sier også at gravide ikke bør være sammen med katter. Ei venninne av meg driver katteoppdredt, å hun har 4 friske barn. Bare husk på å vask hendene etter å ha holdt på i kattekassa eller med katten sa hun Det har du helt rett i Vex. Sikkert meg. Veldig glad for å se meg å dilta etter meg overalt men når vi kom hjem så måtte han leke litt fornærmet i noen timer før han krøp opp i armene mine å skulle ha kos. Ha-ha-ha, typisk! Koselig da. 1
Mynona Skrevet 9. juli 2015 #16763 Skrevet 9. juli 2015 Ble det soling eller trening? Begge deler! Treningen er vel noe de som trener fast og skikkelig ville kalt en oppvarming, men jeg tipper jeg er støl i morgen! Også hadde skyene en liten pause når jeg kom hjem fra trening, så da ble det soling i en times tid også Hva har du bedrevet dagen med da? Tjoret fast hagemøbler?
Aldrisur Skrevet 9. juli 2015 Forfatter #16764 Skrevet 9. juli 2015 Begge deler! Treningen er vel noe de som trener fast og skikkelig ville kalt en oppvarming, men jeg tipper jeg er støl i morgen! Også hadde skyene en liten pause når jeg kom hjem fra trening, så da ble det soling i en times tid også Hva har du bedrevet dagen med da? Tjoret fast hagemøbler? Begge deler er best! Da var du flink synes jeg. Neida, har vært på et par kirkegårder og ordnet litt, på Ekebergsletta og spist is og luktet på all dyreprompen der, og ellers ikke gjort noe spesielt.
Aldrisur Skrevet 9. juli 2015 Forfatter #16766 Skrevet 9. juli 2015 Luktet på dyrepromp?? Det var sauelort, hestepærer og masse grisebæsj over alt!
FruN Skrevet 9. juli 2015 #16767 Skrevet 9. juli 2015 Da er gubben sendt avgårde med bilen fylt av TV, laptoper, annet TV-tilbehør og litt annet Planen var å ta turen imorra mens flyttebilen ble fylt, men, uff, småvanskelig å forklare hvordan han er.. Valget stod mellom 1) jeg får høre negative kommentarer på at han ikke er der, eller 2) negative kommentarer på at han er der, men ikke er i form til å gjøre stort. Familie med mindre forståelse av usynlige vansker
Aldrisur Skrevet 9. juli 2015 Forfatter #16770 Skrevet 9. juli 2015 Er det en gård der eller noe sånt? Du mener på Ekeberg? Ja, det er det som kalles EKT-gården med rideskole, masse dyr og alt mulig rart.
Aldrisur Skrevet 9. juli 2015 Forfatter #16773 Skrevet 9. juli 2015 Ha-ha-ha, jeg tror jeg misforsto noe her!
FruN Skrevet 9. juli 2015 #16774 Skrevet 9. juli 2015 Og mitt ble mystifistisk borte Noe som ikke var helt meninga - telefonkrøll
Mynona Skrevet 9. juli 2015 #16775 Skrevet 9. juli 2015 Jøss hva skjer her nå da! Jeg er sulten jeg. Spiste jo nettopp middag... Tror det var for sunn middag jeg.. Så må ha en brødskive med syltettøy etterpå!
Mynona Skrevet 9. juli 2015 #16777 Skrevet 9. juli 2015 Nå som jeg har vært så sunn i hele dag! Også skal jeg ha dessert? Neeei.. prøve å være flink 1 dag innimellom. En hel dag Men nå fikk jeg lyst på is da.
Aldrisur Skrevet 9. juli 2015 Forfatter #16778 Skrevet 9. juli 2015 Rødviniskrem! I morgen er det fredag! 1
Mynona Skrevet 9. juli 2015 #16779 Skrevet 9. juli 2015 Allerede?!?! Har jeg hatt ferie en uke allerede??
Gjest LightBulb Skrevet 9. juli 2015 #16780 Skrevet 9. juli 2015 Jeg spiser muffins Jeg fargelegger innimellom, Aldri. Men nå har jeg en leseperiode så da blir det ikke så ofte 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå