FruN Skrevet 9. juli 2015 #16741 Skrevet 9. juli 2015 Mmmmhm, synes liksom det er så overdrevent..Hadde aldri i livet tillatt meg selv å bare sitte der å se på Kjenner mange som trente, var med på ut på byen osv til siste liten..Jeg personlig tror det er langt mer sunt enn å være inaktiv og bruke som unnskyldning at man er gravid for å bidra og være med på ting Heheeee, så søt den var Tekola Og så bra å lese at armen er på bedringens vei, Aldri! Det er jeg enig i, livet slutter ikke bare fordi man er gravid. Noen får selvfølgelig plager som gjør det vanskelig å være (like) aktiv, men det er som ellers i livet; hva man gjør det til
Gjest Tekola Skrevet 9. juli 2015 #16742 Skrevet 9. juli 2015 Dette med løfting og gravide er jo litt delt, da. For korsryggen er veldig utsatt når man er gravid, og hvis man da ikke er vant med tunge løft og har god løfteteknikk, så kan man forverre f.eks bekkenløsning veldig. Jeg hadde løfteforbud på alt over Veslas vekt, og skulle helst bære henne også minst mulig. Veldig frustrerende når man flytter!
Mynona Skrevet 9. juli 2015 #16743 Skrevet 9. juli 2015 Er det ikke sånn at hvis man er vant til å trene mye/tungt/regelmessig kan man fortsette med det, men hvis man ikke er vant til det skal man ikke begynne med det? For da vil det bli en stor belastning for kroppen.
FruN Skrevet 9. juli 2015 #16744 Skrevet 9. juli 2015 Dette med løfting og gravide er jo litt delt, da. For korsryggen er veldig utsatt når man er gravid, og hvis man da ikke er vant med tunge løft og har god løfteteknikk, så kan man forverre f.eks bekkenløsning veldig. Jeg hadde løfteforbud på alt over Veslas vekt, og skulle helst bære henne også minst mulig. Veldig frustrerende når man flytter! Selvfølgelig. Men om man ikke er plaget med diverse, og tenker på hva man løfter, burde det holde å ta hensyn til hva man orker, tenker jeg. Mamma kan bli litt småhysterisk på andres vegne, men tror ikke ho var like flink selv
Gjest Tekola Skrevet 9. juli 2015 #16745 Skrevet 9. juli 2015 Japp, sunn fornuft og å høre på kroppens signaler tror jeg er det viktigste Det blåser skikkelig her i dag!
Rumle Skrevet 9. juli 2015 #16746 Skrevet 9. juli 2015 Her blåser det noe voldsomt også, og det har det gjort i hele natt. Hørte noe falt ned utenfor, men har ikke turt å sjekke hva det var enda 3
Rumle Skrevet 9. juli 2015 #16747 Skrevet 9. juli 2015 Så flott at du kan smøre knekkebrødet ditt selv, aldri! 2
Aldrisur Skrevet 9. juli 2015 Forfatter #16748 Skrevet 9. juli 2015 Så flott at du kan smøre knekkebrødet ditt selv, aldri! Jaaaaaaa Ruuuuuumle! Jeg tenker med skrekk og gru på mennesker som går med konstant smerte - det må være fryktelig. Så er takknemlig for å bli kvitt vondtet og ha en brukbar arm igjen. Amen. Blåser her også! En kald nordavind, men så lenge det ikke regner i tillegg er det greit. Jeg skal på gravlundsturne i dag. Det betyr at jeg skal ta en runde rundt og stelle noen graver i dag. Det må gjøres et par ganger i løpet av sommeren. 2
Mynona Skrevet 9. juli 2015 #16750 Skrevet 9. juli 2015 Blåser det....? Åhhh... Da er det jo ikke noe deilig å sitte ute. Jeg ser jo sola. Har egentlig tenkt jeg skulle ta meg en tur på treninssenteret. Se om det fortsatt står Men hvis det er sol og man kan sitte ute, gjør jeg jo heller det!
kaffemor Skrevet 9. juli 2015 #16751 Skrevet 9. juli 2015 (endret) Jeg tenkte på deg her om dagen Aldri, da jeg kjøpe meg fargeleggingsbok for voksne Så nå sitter jeg ute i sola og fargelegger og tenker på deg Håper du får en fin dag Endret 9. juli 2015 av kaffemor 1
Gjest Inggolf Skrevet 9. juli 2015 #16752 Skrevet 9. juli 2015 (endret) Jaaaaaaa Ruuuuuumle! Jeg tenker med skrekk og gru på mennesker som går med konstant smerte - det må være fryktelig. Så er takknemlig for å bli kvitt vondtet og ha en brukbar arm igjen. Amen. Man må ha det litt vondt og kjipt noen ganger for at vi andre ganger (forhåpentligvis stort sett) merker/skjønner/har det bra PS; Ingenting er som følelsen av å bæsje skikkelig fra seg når man har siiiiinsyyykt magekniiiip så man nesten ikke greier å prate! Den følelsen som kommer da, da føler man seg verdens heldigste Endret 9. juli 2015 av Noz 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli 2015 #16753 Skrevet 9. juli 2015 Så flott at du kan smøre knekkebrødet ditt selv, aldri! DET syns jeg også og hvis du skulle trenge det, så popper jeg opp på din dør klar til å tygge det for deg også. *pass på å ha brunost rett fra kjøleskapet, takk* 1
Frøkensina Skrevet 9. juli 2015 #16754 Skrevet 9. juli 2015 (endret) Heeeei Aldri!! Haha klart du kjente meg igjen! Så bra at armen er på bedring Takk for kaffen! Har mindre tid på meg enn jeg egentlig tror så må skyndte meg å få den i meg, lurer på om det er trygt å kjøre, har jo lånt bil som jeg ikke har fått brukt nesten i det hele tatt. Endret 9. juli 2015 av Frøkensina 1
Frøkensina Skrevet 9. juli 2015 #16755 Skrevet 9. juli 2015 Vi flytter på lørdag, vi Oj, mye på en gang skjønner jeg! Bittelitt nysgjerrig på hvor du flytter hen Nærmere her eller?
Frøkensina Skrevet 9. juli 2015 #16756 Skrevet 9. juli 2015 Her blåser det noe voldsomt også, og det har det gjort i hele natt. Hørte noe falt ned utenfor, men har ikke turt å sjekke hva det var enda Har du sjekket nå da? Ikke blås bort nå da! 1
Frøkensina Skrevet 9. juli 2015 #16757 Skrevet 9. juli 2015 Japp, sunn fornuft og å høre på kroppens signaler tror jeg er det viktigste Det blåser skikkelig her i dag! Du og Rumle får hoppe i et vindskip, så kan dere ta en liten besøksrunde? 1
FruN Skrevet 9. juli 2015 #16758 Skrevet 9. juli 2015 Oj, mye på en gang skjønner jeg! Bittelitt nysgjerrig på hvor du flytter hen Nærmere her eller? Lengre unna! Sebder deg en pm etterhvert Skal til fysio'n nå 1
Frøkensina Skrevet 9. juli 2015 #16759 Skrevet 9. juli 2015 Lengre unna! Sebder deg en pm etterhvert Skal til fysio'n nå Jeg må rive vekk kg, har dårlig tid nå Så hyggelig med pm, god tur til fysio!
Severus Skrevet 9. juli 2015 #16760 Skrevet 9. juli 2015 Dem sier også at gravide ikke bør være sammen med katter. Ei venninne av meg driver katteoppdredt, å hun har 4 friske barn. Bare husk på å vask hendene etter å ha holdt på i kattekassa eller med katten sa hun 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå