Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Secret Agent Tekola :ninja: Otherwise known as Sausage Finger..

Beware of pretty faces that you find

A pretty face can hide an evil mind :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarer knapt å taste på telefonen uten å taste på alt for mange knapper, å av og til trykker jeg feil når jeg visker ut.

• Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

Hva kan jeg si? Goldfinger var opptatt :nigo::ler:

*setter frem litt kveldsmat med dagens ladning av hjemmebakt brød*

Skrevet

Hva kan jeg si? Goldfinger var opptatt :nigo::ler:

*setter frem litt kveldsmat med dagens ladning av hjemmebakt brød*

:ler: Der sier du noe.

Åh jatakk, kan ikke huske sist jeg spiste hjemmebakt brød :daane:

Skrevet

ht_balloons_kab_150706_16x9_992.jpg

En ekte ballongmann... han overlevde med noen brudd og politisak for å ha "flydd" i kontrollert luftrom. Skulle bare reklamere litt for firmaet sitt :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Aldri! Nå håper jeg du sover søtt og reparerer armen din :jepp: Rart å rote rundt her uten å ha sett deg enda!

Savner natthagen med lykter i trærne og litt skravling.

PS vi kan fortsatt gå i botanisk hage vet du :nigo:

:klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Går helt i surr med både alle medisinene og døgnrytmen :(

Og skal liksom på møte i morgen, viiiil ikke :Gjesp:

Gjest Tekola
Skrevet

Ser ut til at bulben har fått tilbake nattselskapet sitt allikevel? :nigo:

Jeg kunne ikke fatte og begripe hvorfor HerrTekola lå så himla urolig i morges, før jeg fikk en fot i ansiktet som jo var veldig mye mindre enn hans... Toåring på rømmen fra sprinkelsenga :ler:

Nå står hun og distraherer lillebror fra hans frokost ved å slenge seg i spisestolen hans (Antilop fra Ikea, med sånne styltebein, eller klatrestativ, avhengig av definisjonene), forer han med skorpene hun selv ikke liker og får ham til å le så han nesten setter brødet i halsen :fnise:

Vi skal dra oss ut i gråværet til en lekeplass, ellers tror jeg naboen under får taklamper i hodet snart! Godt vi har parkdresser til begge, så får de herjet litt! 

Må komme opp med et eller annet lurt til middag i dag også. Svigermor kommer innom i ettermiddag, så jeg må få komponert noe med to pakker kjøttdeig, så blir det litt rester som kan spises med fiskegratengrestene i morgen. Sa noen husmoremne? :ler:

Gjest Inggolf
Skrevet

Jeg må le av dette med "husmoremne" Tekola :hoho:

Pål sa nemlig temmelig overbevisende i går at jeg er den

perfekte husmor og kone fordi han så at jeg hadde brukt og har mikrofiberklut,

diverse støvkluter, gulvklut OG oppvaskklut, da han kom hjem fra jobb i går...

Han er nemlig veeeeldig opptatt av at det skal være rent, men han er bare ikke så

flink (...ikke så flink som han selv tror ihvertfall :tunge1: ) Og attpåtil så hadde jeg kjøpt

noen skikkelig kvalitetsøl.. Et bredt utvalg av kluter og øl er visst tingen! ..Du nevner

middagsmat; Han fikk en skyr og en sånn 2pack knekkebrødsnack! :)

Frøkensina, medisiner? Hva skjer? :unsure:

Skrevet

Jeg håper du blir bra igjen :klem:

Takk Winza, er mye bedre nå. 

God bedring, Aldrisur :klem:

Takk til deg også LIght.  :hug: Driver du fremdeles med fargelegging? 

Hei Aldrimor! Og Ballongen :blomst:

Havnet på kg plutselig og da måtte jeg jo se til, så får vi se om jeg blir værende eller ikke

Jeg kan sympatisere såå mye med å være syk nå, har vært på legevakten 4 ganger siste uke

Men håper det blir noe sommer igjen etterpå!

PS er det ingen nattåpen hage lenger?

Hei på seg Frøken!

Tenk at du fant veien inn hit igjen! Jeg har ofte tenkt at du ville komme tilbake, og har lurt flere ganger på om du kunne være den eller den eller den - men når du først kom, forsto jeg jo med èn gang at det var deg!  :hoppendeglad:

Koselig å se deg igjen.  :klem:

Jeg tørr påstå at hukommelsen min ikke er så aller verst

Du skrev her om dagen at jeg kanskje kunne klare å få til å feire

2årsdagen til BitteLiten før jeg reiser vet du, men de har også sånn her sted i Sverige ( i skogen ved Charlottenberg)  

Et absolutt like fint sted som dette stedet dere reiser til.   Svigersøster vokste omtrent opp der (alle ferier og hundre helger i året) så denne tradisjonen blir nok videreført til BitteLiten og Oppfølger`n...

Litt leit synes nå jeg, for de er stort sett sammen med hennes familie der. Ofte! Men så lenge barna trives så er jo det hovedsaken! 

Hvordan går det med armen/skuldern som (delvis) er ute av drift?

Heei på seg Frøkendingsebomsen :vinke:

Hukommelsen din skal man ikke klage på nei.  :ler:

Gud så deilig det skal bli når vi er ferdige med selve flyttinga!

---

Har tenkt på deg og, Frøken!

Hva slags infeksjon er det du har fått?? Hørtes ikke noe godt ut ihvertfall! Håper du føler deg bedre fra medisiner etc snart!

Når beregner du sånn ca. å flytte FruN? 

Og hvordan står det til med armen til den aldrisure, mon tro?  

Bra, eller nesten bra. Nå kan jeg smøre leverpostei på knekkebrødet selv igjen!  :strix:

4t og 13 min til jeg kan få hente Lillehund. Tiden går sååååååååååååååå sent! 

Hvordan gikk det Frk.K? Hvem gjensyns-logret mest av dere to?  :danser:

Går helt i surr med både alle medisinene og døgnrytmen

Og skal liksom på møte i morgen, viiiil ikke :Gjesp:

Lykke til møte i dag Frøkensina!  :kaffekopp: Kaffe? 

Ser ut til at bulben har fått tilbake nattselskapet sitt allikevel?

Jeg kunne ikke fatte og begripe hvorfor HerrTekola lå så himla urolig i morges, før jeg fikk en fot i ansiktet som jo var veldig mye mindre enn hans... Toåring på rømmen fra sprinkelsenga

Nå står hun og distraherer lillebror fra hans frokost ved å slenge seg i spisestolen hans (Antilop fra Ikea, med sånne styltebein, eller klatrestativ, avhengig av definisjonene), forer han med skorpene hun selv ikke liker og får ham til å le så han nesten setter brødet i halsen :fnise:

Vi skal dra oss ut i gråværet til en lekeplass, ellers tror jeg naboen under får taklamper i hodet snart! Godt vi har parkdresser til begge, så får de herjet litt! 

Må komme opp med et eller annet lurt til middag i dag også. Svigermor kommer innom i ettermiddag, så jeg må få komponert noe med to pakker kjøttdeig, så blir det litt rester som kan spises med fiskegratengrestene i morgen. Sa noen husmoremne?

Ah, høres ut som en perfekt start på dagen  Tekola!  :tommelsmil:

Herlige unger!  :klemmer:

• Liker 2
Skrevet

Vi flytter på lørdag, vi :jepp:

Allerede på lørdag!?  :sjokkert: Å ja, ikke rart du har mye å styre med da! 

Ta vare på deg selv og lille Bolla nå da, det er fort gjort å ta i mer enn man egentlig orker under sånne flyttesjauer.  :klem1:  

Vi reiser til FruN-land i begynnelsen av august.  ;) Skal besøke gamle kjente.  :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Allerede på lørdag!? :sjokkert: Å ja, ikke rart du har mye å styre med da!

Ta vare på deg selv og lille Bolla nå da, det er fort gjort å ta i mer enn man egentlig orker under sånne flyttesjauer. :klem1:

Vi reiser til FruN-land i begynnelsen av august. ;) Skal besøke gamle kjente. :rodmer:

Allerede på lørdag :jepp::daane:

Er veeeeeeldig glad for at vi fikk kjøre opp så mye i mai, det letter mye! Det er alikevel utrolig mye man finner i skap og skuffer!

Har heldigvis god hjelp, og en mor som hele tiden maser om at jeg ikke skal bære noe, så jeg skal være flink og høre på hva kroppen sier :Nikke:

Og..uhm..om dere har lyst til å :ninja: oppover, såååå.. :sjenert:

• Liker 3
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Er ikke det litt vel overdrevet og gammeldags? 

At man må være så forsiktig? ...eller at man ikke 

"kan" bære? Mener ikke tunge ting som skjenker og 

andre massive møbler, men det tar jo mannfolka uansett :tongue:

Endret av Noz
Skrevet

Allerede på lørdag :jepp::daane:

Er veeeeeeldig glad for at vi fikk kjøre opp så mye i mai, det letter mye! Det er alikevel utrolig mye man finner i skap og skuffer!

Har heldigvis god hjelp, og en mor som hele tiden maser om at jeg ikke skal bære noe, så jeg skal være flink og høre på hva kroppen sier :Nikke:

Og..uhm..om dere har lyst til å :ninja: oppover, såååå.. :sjenert:

Bra!  :5:

:ninja:  :eeeh:  

Skrevet (endret)

Er ikke det litt vel overdrevet og gammeldags?

At man må være så forsiktig? ...eller at man ikke

"kan" bære? Mener ikke tunge ting som skjenker og

andre massive møbler, men det tar jo mannfolka uansett :tongue:

Det er litt gammeldags.

Mamma er nok mer opphengt i det enn meg :Nikke: Jeg gjør som sagt det jeg orker, og trenger jeg en pause, så tar jeg det :jepp:

Endret av FruN
  • Liker 1
Skrevet

Fiiiine bilder Tekola!  :blomst:

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Det er litt gammeldags.

Mamma er nok mer opphengt i det enn meg :Nikke: Jeg gjør som sagt det jeg orker, og trenger jeg en pause, så tar jeg det :jepp:

Mmmmhm, synes liksom det er så overdrevent..Hadde aldri i livet

tillatt meg selv å bare sitte der å se på :overrasket:  Kjenner mange

som trente, var med på ut på byen osv til siste liten..Jeg personlig

tror det er langt mer sunt enn å være inaktiv og bruke som unnskyldning

at man er gravid for å bidra og være med på ting :Nikke:

Heheeee, så søt den var Tekola :fnise:

Og så bra å lese at armen er på bedringens vei, Aldri! :hoppendeglad:

Endret av Noz
Skrevet

Jeg tror jeg må innom den siden når vi har fått ordnet nett og slikt i huset :jepp: Masse fint der altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...