Hoppetaujenta Skrevet 8. juli 2015 #16701 Skrevet 8. juli 2015 http://www.bakker-norge.com/artikkel/pipeholurt/ <----- *sørvis*
Frøkensina Skrevet 8. juli 2015 #16702 Skrevet 8. juli 2015 (endret) Åh neiii så kjedelig Håper de du har klarer seg og blir fine i alle fall Joda, som vanlig er det altfor mange planteprosjekter på gang her Har absolutt ingen plass igjen på terrassen i år - og en del av det jeg har skal enda mangedobles i størrelse før sesongen er over! Hvordan går det på hytta da? Herlig at det frodes i Balubahagen! Haha ja det er vel det samme hvert år? Hvordan går det med Frøken Fikus? I fjor fikk mye en knekk på hytta i saharavarmen, men jeg var der og vannet og vannet og vannet. Noe døde, noe hinket videre og andre gikk det helt fint med. Nå har jeg planteten nydelig oransjee asalea og en ekte duftskjærsmin, for den forrige var bare juks . Og så er det litt fra i fjor og forfjor som jeg enda ikke har sett i blomst men som har det bra, dufttreet mitt overlevde, det første døde. Men kanskje det har blomstet allerede Og NOEn hadde spist alle knoppene på min elskede lille japanske måneskinnslønn! To blader var igjen.. Bestefaren min sine store rhododenroner var heeelt utrolige i år, en fire fem meter vegg med blomster, den største er nå 27 meter i omkrets! Og en av mine lyserosa rhodoer var så overfylt av blomster at den var en liten sky Endret 8. juli 2015 av Frøkensina
Frøkensina Skrevet 8. juli 2015 #16703 Skrevet 8. juli 2015 Jatakk. Jeg vil gjerne sitte inni en sånn i le for sola. Evt. å le mot sola. Hei Hoppetuss! Le mot sola er ikke å undervurdere nei, er ikke så varmebestandig i år 1
Frøkensina Skrevet 8. juli 2015 #16704 Skrevet 8. juli 2015 http://www.bakker-norge.com/artikkel/pipeholurt/ <----- *sørvis* Har så dårlig erfaring med Bakker, sluttet å kjøpederfra. jeg fant min fiiiine pipeholurt på Oasen hagesenter til 299, ganske godt voksen Som jeg har skjønt ved litt plantegoogling så kan de ta noen år på å sture mens de roter seg når de er små, men min begynte å vokse med en gang
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli 2015 #16705 Skrevet 8. juli 2015 Det kan nok stemme det der, for jeg tror at jeg rotet og sturet mye som barn, men nå trives jeg så godt som bare det! 1
Frøkensina Skrevet 8. juli 2015 #16706 Skrevet 8. juli 2015 Det kan nok stemme det der, for jeg tror at jeg rotet og sturet mye som barn, men nå trives jeg så godt som bare det! Empiri av beste slag! 1
Frøkensina Skrevet 8. juli 2015 #16707 Skrevet 8. juli 2015 til Aldri Få Herr A til å holde den for deg Jeg kan vaffal bruke armene, men stålsetter meg for en hanglete tur på butikken og håper kroppen samarbeider. 1
FruN Skrevet 8. juli 2015 #16708 Skrevet 8. juli 2015 på FruN! Uff vil ikke beskrive det for mye, men bakterier som kroppen allerede har som har gått bananas. Kunne ikke gå eller sove første gang jeg har ristegrått når de satt beføvelse, kjente de skar. Takk, magen har holdt meg våken etterpå med sterke medisiner, men bedre idag Jeg spanet før jeg bestemte meg for registrering og så du er gravid! Gratulerer!! Ruuuuuuumle!! Jada, og jeg har tenkt på deg når jeg har plantet Høres ikke godt ut, nei. Håper du blir frisk og rask og slipper mer tull med det nå da Takk! Skal på ultralyd 29.juli, blir spennende å se hva som skjuler seg der inne
Frøkensina Skrevet 8. juli 2015 #16709 Skrevet 8. juli 2015 Høres ikke godt ut, nei. Håper du blir frisk og rask og slipper mer tull med det nå da Takk! Skal på ultralyd 29.juli, blir spennende å se hva som skjuler seg der inne Ja håper det, takk Oj, det er ikke så lenge til. Blir nok spennende ja!
Frøkensina Skrevet 8. juli 2015 #16711 Skrevet 8. juli 2015 Er det noen som vet: jeg ser at jeg har fått 18 profilvisninger, men det er bare Tekola som synes at hun har vært på besøk. Hva er dette for noe? Hvordan? Man kan jo ikke se profilene til folk når man ikke er medlem/logget på. Og hei på deg Tekola! Hyggelig at du er her Det er mye jeg ikke kan bla i heller på profilen min, er det siden den er ny?
Severus Skrevet 8. juli 2015 #16712 Skrevet 8. juli 2015 Kanskje man ikke kan se profilvisninger fra de som er logget inn som privat 2
Frøkensina Skrevet 8. juli 2015 #16713 Skrevet 8. juli 2015 Kanskje man ikke kan se profilvisninger fra de som er logget inn som privat Ja, lurer på det. Men skulle ønske jeg visste! Du kan jo se nå, jeg kan ta en titt på din og så ser du om jeg synes etterpå?
Severus Skrevet 8. juli 2015 #16714 Skrevet 8. juli 2015 Må bli ikveld når jeg kommer hjem å kan bruke PC
Frk.K Skrevet 8. juli 2015 #16715 Skrevet 8. juli 2015 4t og 13 min til jeg kan få hente Lillehund. Tiden går sååååååååååååååå sent! 1
Frøkensina Skrevet 8. juli 2015 #16716 Skrevet 8. juli 2015 Må bli ikveld når jeg kommer hjem å kan bruke PC Ok, men jeg var innom deg og du holder deg såå godt for 88 altså! Så ikke at jeg kom opp som besøk, jeg har på skjult. Litt dumt da, blir litt ekstra kg spionasje og undring om det er sånn.
Gjest Tekola Skrevet 8. juli 2015 #16717 Skrevet 8. juli 2015 Er det noen som vet: jeg ser at jeg har fått 18 profilvisninger, men det er bare Tekola som synes at hun har vært på besøk. Hva er dette for noe? Hvordan? Man kan jo ikke se profilene til folk når man ikke er medlem/logget på. Og hei på deg Tekola! Hyggelig at du er her Det er mye jeg ikke kan bla i heller på profilen min, er det siden den er ny? Jeg litt da jeg var på mobilen, med pølsefingrene mine De som er logget inn som skjult bruker dukker ikke opp på den lista Velkommen tilbake! Hva er det du ikke kan bla i?
Frøkensina Skrevet 8. juli 2015 #16718 Skrevet 8. juli 2015 Takk! Bare hyggelig når jeg ser at det er en venn som har vært innnom! Ha, skikkelig spion-kg altså. Jeg kan ikke bla i inleggene mine, mener å huske jeg kunne se mer enn bare den ene siden jeg kan se før? Ellers er det noe nytt jeg burde viteom hvordan ting fungerer her?
Gjest Tekola Skrevet 8. juli 2015 #16719 Skrevet 8. juli 2015 Hm... Har du prøvd å trykke på "mitt innhold" og så "kun innlegg" eller noe sånt? De kaller meg agent Pølsefingre
Frøkensina Skrevet 8. juli 2015 #16720 Skrevet 8. juli 2015 (endret) Hm... Har du prøvd å trykke på "mitt innhold" og så "kun innlegg" eller noe sånt? De kaller meg agent Pølsefingre Haha synes du er en flink agent jeg! Jeg surrer skikkelig og glemte helt "mitt innhold" Dessuten har jeg pølsefingre selv, kan jeg få være din underagent? Kanskje den skjult funksjonen er litt bra og, ellers ville Hoppe hatt noen titallsbesøk fra meg i dag Endret 8. juli 2015 av Frøkensina
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå