FruN Skrevet 8. juli 2015 #16681 Skrevet 8. juli 2015 Gud så deilig det skal bli når vi er ferdige med selve flyttinga! --- Har tenkt på deg og, Frøken! Hva slags infeksjon er det du har fått?? Hørtes ikke noe godt ut ihvertfall! Håper du føler deg bedre fra medisiner etc snart! 1
Rumle Skrevet 8. juli 2015 #16682 Skrevet 8. juli 2015 (endret) Hmmm her er det visst noe jeg ikke har fått med meg igjen .. er Frøkensina den jeg tror hun er? Endret 8. juli 2015 av Rumle 1
Rumle Skrevet 8. juli 2015 #16683 Skrevet 8. juli 2015 Og hvordan står det til med armen til den aldrisure, mon tro? 1
Mynona Skrevet 8. juli 2015 #16684 Skrevet 8. juli 2015 Hmmm her er det visst noe jeg ikke har fått med meg igjen .. er Frøkensina den jeg tror hun er? Det var det jeg antok hvertfall 3
Frøkensina Skrevet 8. juli 2015 #16685 Skrevet 8. juli 2015 Det var på kvelden. Og "du" var sammen med 4-5 andre. Både menn og kvinner. Men jeg husker ikke hvordan de så ut. Det var på et gaske nytt (tror jeg) utested nede ved akerselva. Ved vannkanten. Oj! Husker ikke om det var mars, men jeg hadde en veldig sær kveld i vinter med noen rare damer jeg møtte på Majorstua og endte opp et utested ved mathallen, rett ved vannet. Må le om det var da! Jeg pleier ikke gjøre sånt, men ville virkelig ut. Den ene dama var minst 60! Den yngste et parogtjue. Endte med at jeg måtte passe på henne og dytte henne i en taxi... i tilfelle var jeg ganske full, men blir ikke sånn full lenger som når jeg var yngre. Vi lekte med en ballong ved bordet.. Hun yngste tildro seg en del menn da, måtte passe på henne for hun var helt overstadig. Men, jeg ville nok gått bort til deg og sett om det var deg hvis jeg lurte, så det får meg til å tvile
Rumle Skrevet 8. juli 2015 #16686 Skrevet 8. juli 2015 Det var det jeg antok hvertfall Ahhhh ja, da er det nok det Så gøy - velkommen tilbake F! 1
Mynona Skrevet 8. juli 2015 #16687 Skrevet 8. juli 2015 Oj! Husker ikke om det var mars, men jeg hadde en veldig sær kveld i vinter med noen rare damer jeg møtte på Majorstua og endte opp et utested ved mathallen, rett ved vannet. Må le om det var da! Jeg pleier ikke gjøre sånt, men ville virkelig ut. Den ene dama var minst 60! Den yngste et parogtjue. Endte med at jeg måtte passe på henne og dytte henne i en taxi... i tilfelle var jeg ganske full, men blir ikke sånn full lenger som når jeg var yngre. Vi lekte med en ballong ved bordet.. Hun yngste tildro seg en del menn da, måtte passe på henne for hun var helt overstadig. Men, jeg ville nok gått bort til deg og sett om det var deg hvis jeg lurte, så det får meg til å tvile Oii.. kanskje det var deg? Jeg satt i tilfelle på et langbord rett ved siden av. En som hadde bursdag. Husker ikke om det var ballonger tilstede, men det er jo ikke usannsynlig. Utenfor utestedet var det masse fargede lyspærer som lyste opp ute. Kan det stemme? 1
Frøkensina Skrevet 8. juli 2015 #16688 Skrevet 8. juli 2015 Gud så deilig det skal bli når vi er ferdige med selve flyttinga! --- Har tenkt på deg og, Frøken! Hva slags infeksjon er det du har fått?? Hørtes ikke noe godt ut ihvertfall! Håper du føler deg bedre fra medisiner etc snart! Hmmm her er det visst noe jeg ikke har fått med meg igjen .. er Frøkensina den jeg tror hun er? på FruN! Uff vil ikke beskrive det for mye, men bakterier som kroppen allerede har som har gått bananas. Kunne ikke gå eller sove første gang jeg har ristegrått når de satt beføvelse, kjente de skar. Takk, magen har holdt meg våken etterpå med sterke medisiner, men bedre idag Jeg spanet før jeg bestemte meg for registrering og så du er gravid! Gratulerer!! Ruuuuuuumle!! Jada, og jeg har tenkt på deg når jeg har plantet 1
Rumle Skrevet 8. juli 2015 #16689 Skrevet 8. juli 2015 på FruN! Uff vil ikke beskrive det for mye, men bakterier som kroppen allerede har som har gått bananas. Kunne ikke gå eller sove første gang jeg har ristegrått når de satt beføvelse, kjente de skar. Takk, magen har holdt meg våken etterpå med sterke medisiner, men bedre idag Jeg spanet før jeg bestemte meg for registrering og så du er gravid! Gratulerer!! Ruuuuuuumle!! Jada, og jeg har tenkt på deg når jeg har plantet så koselig at du kom tilbake da Hvordan står det til på balkongen?
Frøkensina Skrevet 8. juli 2015 #16690 Skrevet 8. juli 2015 Oii.. kanskje det var deg? Jeg satt i tilfelle på et langbord rett ved siden av. En som hadde bursdag. Husker ikke om det var ballonger tilstede, men det er jo ikke usannsynlig. Utenfor utestedet var det masse fargede lyspærer som lyste opp ute. Kan det stemme? Ja det kan stemme, hun der plagsomme yngre bekjentskapet skulle jo dit fordi en venninne hadde bursdag Tror hun som hadde bursdag hadde mørkt hår og rød lebestift?? Utenfor er det en trapp ned til døra, rett ved elva. Tror det var lyskjede der ja..
Mynona Skrevet 8. juli 2015 #16691 Skrevet 8. juli 2015 (endret) Haha, da var det sikkert deg da. Men jeg var i en guttebursdag da. men det var to bursdager der den dagen Edit: Det har skjedd flere ganger at jeg tror jeg har sett noen fra KG, men ikke tatt sjansen. Også har det vært rett.. Neste gang får jeg ta sjansen! Endret 8. juli 2015 av Mynona 1
Frøkensina Skrevet 8. juli 2015 #16692 Skrevet 8. juli 2015 så koselig at du kom tilbake da Hvordan står det til på balkongen? Koselig å se dere! Åh balkongen.. I fjor var jeg så nede at det ikke ble en eneste blomst, og nå var jeg helt klar for masse blomster! Men, så hadde sameiestyret plutselig bestemt at nå skal all fasade og balkonger pusses opp :gråte: Det vil si ALT måtte ryddes!!!! Jeg nødplantet en pipeholurt jeg hadde kjøpt som jeg håper de ikke brekker, og så har min rosablomstrende klematis blitt brutalt dratt ut fra espalieret.. Mer enn det og min monster alpinaklematis har jeg ikke, bortsett fra noen frøplanter av blomkarse som kommer opp nå og lever farlig. Men, jeg har plantet litt nytt på hytta i våres Har bare ikke fått dratt tilbake på en måned så er bekymret. Du da, masse planteprosjekter?
Frøkensina Skrevet 8. juli 2015 #16693 Skrevet 8. juli 2015 Haha, da var det sikkert deg da. Men jeg var i en guttebursdag da. men det var to bursdager der den dagen Edit: Det har skjedd flere ganger at jeg tror jeg har sett noen fra KG, men ikke tatt sjansen. Også har det vært rett.. Neste gang får jeg ta sjansen! MEG må du hvertfall hilse på!! Jeg prøvde jo å be deg på cafetur før jeg sluttet Hjelpes, det var en av de rareste utekveldene jeg har vært på i Oslo. Hun unge skylder meg endel penger, men jeg orket aldri ringe dem og ga ikke mitt nummer
Rumle Skrevet 8. juli 2015 #16694 Skrevet 8. juli 2015 (endret) Koselig å se dere! Åh balkongen.. I fjor var jeg så nede at det ikke ble en eneste blomst, og nå var jeg helt klar for masse blomster! Men, så hadde sameiestyret plutselig bestemt at nå skal all fasade og balkonger pusses opp :gråte: Det vil si ALT måtte ryddes!!!! Jeg nødplantet en pipeholurt jeg hadde kjøpt som jeg håper de ikke brekker, og så har min rosablomstrende klematis blitt brutalt dratt ut fra espalieret.. Mer enn det og min monster alpinaklematis har jeg ikke, bortsett fra noen frøplanter av blomkarse som kommer opp nå og lever farlig. Men, jeg har plantet litt nytt på hytta i våres Har bare ikke fått dratt tilbake på en måned så er bekymret. Du da, masse planteprosjekter? Åh neiii så kjedelig Håper de du har klarer seg og blir fine i alle fall Joda, som vanlig er det altfor mange planteprosjekter på gang her Har absolutt ingen plass igjen på terrassen i år - og en del av det jeg har skal enda mangedobles i størrelse før sesongen er over! Hvordan går det på hytta da? Endret 8. juli 2015 av Rumle
Rumle Skrevet 8. juli 2015 #16695 Skrevet 8. juli 2015 Har aldri hørt om pipeholurt jeg, så nå ,åtte jeg google det - og så viser det seg å være den planten jeg har sett på maaaange bilder, men aldri funnet navnet på - så tusen takk! Den er så frodig og nydelig grønn! Er den lett å få til? Den overvintrer ikke, ikke sant?
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli 2015 #16696 Skrevet 8. juli 2015 Hmm...aner ikke noe om hvordan den overvintrer, men den har store blader, vokser fort og dekker store områder. En veldig vakker plante er det. 1
Rumle Skrevet 8. juli 2015 #16697 Skrevet 8. juli 2015 Hmm...aner ikke noe om hvordan den overvintrer, men den har store blader, vokser fort og dekker store områder. En veldig vakker plante er det. Ja, det er så fint med sånne
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli 2015 #16699 Skrevet 8. juli 2015 Jatakk. Jeg vil gjerne sitte inni en sånn i le for sola. Evt. å le mot sola. 1
Frøkensina Skrevet 8. juli 2015 #16700 Skrevet 8. juli 2015 Har aldri hørt om pipeholurt jeg, så nå ,åtte jeg google det - og så viser det seg å være den planten jeg har sett på maaaange bilder, men aldri funnet navnet på - så tusen takk! Den er så frodig og nydelig grønn! Er den lett å få til? Den overvintrer ikke, ikke sant? Ja den får såååå fine store grønne blader! Man kan få de til å klatre på hvasomhelst, en gang på Liseberg gikk jeg gjennom en fantastisk tunnel laget av jern med pipeholurt som dekket alt :rødmer: Vet ikke hvor lett den vil overleve i den store betongkassen min, for jeg måtte sette den litt inni en sånn kulesypress (?) og hele kassen har røtter nå fra både den og alpeklematisen. Men jeg håper! Den vil ha fuktig nærinsrik jord. Jeg har også sett noen fantastiske i Ullevål kolonihage. Så langt driver min og strekker og strekker seg oppover! jeg må finne en skikkelig lang bambuspinne snart, for kan jo ikke dekke veggen som skal males. Hos deg tror jeg de vil være nada problemas, du må bare gi den nok næring
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå