Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg simpelthen elsker at du er frivillig kjempedum for meg Hoppe.  :hug:

Jeg lider, men det er min egen skyld. Jeg skulle ha lyttet etter de små bjellene i kroppen - du vet, og stoppet med å fargelegge når jeg kjente murring i venstrearmen (ja venstrehendt).  :glare:

Min feil og min oppgave å bli bra igjen. 

Takk for omtanke.  :klem:

Jeg håper du blir bra igjen :klem:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Aldrimor! Og Ballongen :blomst:

Havnet på kg plutselig og da måtte jeg jo se til, så får vi se om jeg blir værende eller ikke :)

Jeg kan sympatisere såå mye med å være syk nå, har vært på legevakten 4 ganger siste uke :(

Men håper det blir noe sommer igjen etterpå!

:klemmer:

PS er det ingen nattåpen hage lenger? :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Hei på deg Vex :)

Skrevet

Det er visst litt Ghosttown her :lillesky:

Jepp, fortsatt Madonna :ler: Og nå er det gode M-tider :jepp:

• Liker 1
Skrevet (endret)

(postekrøll)

Endret av Frøkensina
Skrevet

Hvordan har du hatt det?

Skrevet

Haha tja, opp og ned men stort sett ok. Du da?

Skrevet (endret)

Den siste tiden er ikke noe særlig, dødsfall i familien og jeg kunne ikke gå i begravelsen i helgen for jeg måtte tilbake på legevakten og ta en nødoppskjæring av av en fæl infeksjon, og så har jeg blitt dårlig av medisinene. Men det går vel bedre snart håper jeg :jepp:

Endret av Frøkensina
Skrevet

Hei Frøkensina! :hoppe:

Koselig å se deg!

• Liker 1
Skrevet

Det er bare den kvinnelige myggen som biter, den mannlige lever på plantenektar

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Jadda, :jepp:  du husker helt rett Noz. De bor i Frankrike og har sommersted i Sverige.  :hoppe:

*bilde*

Jeg tørr påstå at hukommelsen min ikke er så aller verst :)

Du skrev her om dagen at jeg kanskje kunne klare å få til å feire

2årsdagen til BitteLiten før jeg reiser vet du, men de har også sånn her sted i Sverige ( i skogen ved Charlottenberg)   :lol:

Et absolutt like fint sted som dette stedet dere reiser til :jepp:  Svigersøster vokste omtrent opp der (alle ferier og hundre helger i året) så denne tradisjonen blir nok videreført til BitteLiten og Oppfølger`n...

Litt leit synes nå jeg, for de er stort sett sammen med hennes familie der. Ofte! Men så lenge barna trives så er jo det hovedsaken! 

Hvordan går det med armen/skuldern som (delvis) er ute av drift?

Heei på seg Frøkendingsebomsen :vinke:

Endret av Noz
  • Liker 1
Skrevet

:Gjesp: Har satt på en stoor mokakanne, jeg får vel dele litt :):kaffekopp:

Hei FruN! :hoppe: Har tenkt på deg!

Heisann Nozzetozz! :vinke:

Skrevet

Det er bare den kvinnelige myggen som biter, den mannlige lever på plantenektar

Jepp, for eggene tror jeg. Jeg så at noen jobber med å lokalisere det/de stoffene enkelte mennesker utskiller naturlig (de som aldri blir bitt har dette) for å lage en mindre giftig og mer effektiv myggbeskyttelse. Det ville ikke bare vært en lettelse for plagen, men ha stor betydning for å bekjempe malaria og andre sykdommer.

...Jeg begynte vel å forstå at jeg aldri ville bli lege eller biolog når vi hadde om malariasyklusen på biologien på universitetet.. Litt for stor innlevelsesevne! :ler:

Skrevet

Hei :vinke: 

Lenge siden sist. :)

• Liker 1
Skrevet

Heisann My :vinke: En liten stund ja :ler:

Skrevet

Jeg tror kanskje jeg så deg for et par mnd siden.... Tror du det kan stemme? På en bar.  Tror det var i mars. Lurte veldig på om det var deg eller ikke. Men turte ikke spørre. Og hun jeg trodde var deg, så veldig på meg og. :ler: Kanskje fordi jeg stirret så fælt? Eller fordi hun kjente meg igjen også? 

Skrevet

Jeg tror kanskje jeg så deg for et par mnd siden.... Tror du det kan stemme? På en bar.  Tror det var i mars. Lurte veldig på om det var deg eller ikke. Men turte ikke spørre. Og hun jeg trodde var deg, så veldig på meg og. :ler: Kanskje fordi jeg stirret så fælt? Eller fordi hun kjente meg igjen også?

Hmm.. tror kanskje ikke det var meg, men jeg skal ikke være for sikker for jeg er så distre når det gjelder å kjenne igjen folk! Var det på ettermiddagen eller sånn senere ute? Var jeg sammen med noen andre jenter på kvelden eller satt jeg alene på Bar Boca f.eks? Om det skulle skje igjen så si hei selvom du ikke er sikker! :ler: Det bruker å demre for meg da.

Skrevet

Det var på kvelden. Og "du" var sammen med 4-5 andre. Både menn og kvinner. Men jeg husker ikke hvordan de så ut. Det var på et gaske nytt (tror jeg) utested nede ved akerselva. Ved vannkanten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...