Rumle Skrevet 6. juli 2015 #16641 Skrevet 6. juli 2015 Litt oppmuntringsblomster til den aldri sure med vond arm 2
Hoppetaujenta Skrevet 6. juli 2015 #16642 Skrevet 6. juli 2015 ...og på KG er det sånne syriner som aldri slutter å blomstre og dufte nyyydelig... 2
Mynona Skrevet 6. juli 2015 #16644 Skrevet 6. juli 2015 Hallo fra frøken Strømpe. Trøtt som en strømpe. Har sovet 11 timer i natt, og var fortsatt så trøtt at det svir i øynene når jeg våknet. Og sovnet på sofaen når jeg hadde vært våken en times tid. Og er i grunn trøtt nå også. Håper jeg har et trøttesovedøgn bare, og ikke at det er noe som vedvarer. Også håper jeg på sol og fint vær i morgen. Var så deilig i helgen! Skal Aldri på noe mere ferie i sommer eller? Eller tar dere det mer mot høsten? 2
Aldrisur Skrevet 6. juli 2015 Forfatter #16645 Skrevet 6. juli 2015 For en fin rose, aldri Er det den du kjøpte i fjor? God bedring! Ja, det er den jeg kjøpte og plantet i fjor. Nå husker jeg ikke lenger navnet på den, men den ser nå i allefall ut til å trives. Fikk litt lus på den i våres, men de ble kverket med et par grønnsåpedusjer. Takk Rumle, jeg er mye bedre i kveld etter å ha fått betennelsedempende tabletter. Husk bare å ha knuten forran og ikke bak. Skulle tatt seg ut at vi alle gjennomskuer identiteten din pga en artikkel i nærmeste lokalavis: "Dame hoppende glad etter å ha blitt hjulpet løs fra solstol" Ha-ha, nå fikk jeg meg en god latter! Litt oppmuntringsblomster til den aldri sure med vond arm Syriner må være de beste oppmuntringsblomster som finnes. Og så den duften da. ...og på KG er det sånne syriner som aldri slutter å blomstre og dufte nyyydelig... Nettopp! En dag til så er jeg på vei hjeeeeeeeeeem! Gooood tur hjemover Frk K - tenker det skal bli godt å komme hjem til lillehund nå jeg. Du må fortelle oss hvordan han reagerte når han fikk se deg igjen etter så lang tid. Hallo fra frøken Strømpe. Trøtt som en strømpe. Har sovet 11 timer i natt, og var fortsatt så trøtt at det svir i øynene når jeg våknet. Og sovnet på sofaen når jeg hadde vært våken en times tid. Og er i grunn trøtt nå også. Håper jeg har et trøttesovedøgn bare, og ikke at det er noe som vedvarer. Også håper jeg på sol og fint vær i morgen. Var så deilig i helgen! Skal Aldri på noe mere ferie i sommer eller? Eller tar dere det mer mot høsten? Du trengte nok å få sove litt nå My. Våren og tiden før ferie har jo vært slitsom for deg, med masse jobb og hålligång vet du. Jeg reiser til Stockholm og "Karl Larsson-huset" i slutten av juli, deretter blir det en uke i Casteldefels utenfor Barcelona, så en ukes Cruise i Middelhavet, deretter fire dager i Barcelona og så er vel sommeren over for i år? Skal nyte dagene her hjemme også, det er jo så masse å finne på - bare man er frisk og rørig. 2
Mynona Skrevet 6. juli 2015 #16646 Skrevet 6. juli 2015 Oi, det var ikke snaut!! Hørtes ut som en helt fantastisk ferieplan synes jeg.
Aldrisur Skrevet 6. juli 2015 Forfatter #16647 Skrevet 6. juli 2015 Oi, det var ikke snaut!! Hørtes ut som en helt fantastisk ferieplan synes jeg. Ja! Når reiser du? Og hvorhen skal du først?
Mynona Skrevet 6. juli 2015 #16648 Skrevet 6. juli 2015 Jeg drar på søndag til Dublin. Vi har kjøpt oss billetter til gælisk fotballkamp Det er en blanding av fotball, håndball og basket! Blir nok artig håper vi. Selv om vi ikke kommer itl å skjønne et kvekk av det! 1
Aldrisur Skrevet 6. juli 2015 Forfatter #16649 Skrevet 6. juli 2015 Jeg drar på søndag til Dublin. Vi har kjøpt oss billetter til gælisk fotballkamp Det er en blanding av fotball, håndball og basket! Blir nok artig håper vi. Selv om vi ikke kommer itl å skjønne et kvekk av det! Jøss! Det var spesielt! Hvor lenge skal du være der?
Aldrisur Skrevet 6. juli 2015 Forfatter #16651 Skrevet 6. juli 2015 Jamen det høres bra ut! Da får du jo gjort mye mer enn bare å se den kampen. Det blir sikkert koselig My. Håper du får litt fint vær mens du er der, alt tar seg bedre ut med litt sol og varme.
Gjest Inggolf Skrevet 7. juli 2015 #16652 Skrevet 7. juli 2015 Jeg reiser til Stockholm og "Karl Larsson-huset" i slutten av juli, deretter blir det en uke i Casteldefels utenfor Barcelona, så en ukes Cruise i Middelhavet, deretter fire dager i Barcelona og så er vel sommeren over for i år? Skal nyte dagene her hjemme også, det er jo så masse å finne på - bare man er frisk og rørig. Oiii, shit! Jeg har reist like mye i løpet av hele livet mitt som du gjør denne våren og sommeren Men det blir nok helt andre boller når jeg blir ferdigstudert! Men det huset i Sverige ja, det herlig søte røde huset Glemmer ikke de bildene fra i fjor sommer nei.. Skal dere møte vennene deres der da, at dere kommer fra hver deres vei og henger sammen der? ...For om jeg ikke husker helt feil, så bor disse i Frankrike? Tyrkia slo meg også, men jeg tror helst Frankrike.. 2
Gjest Inggolf Skrevet 7. juli 2015 #16653 Skrevet 7. juli 2015 Jeg drar på søndag til Dublin. Vi har kjøpt oss billetter til gælisk fotballkamp Det er en blanding av fotball, håndball og basket! Blir nok artig håper vi. Selv om vi ikke kommer itl å skjønne et kvekk av det! Fotball, håndball og rugby mener jeg at det er? Har nemlig hørt om det der serru, og har til og med satt det (litt langt ned) på reiselista mi (som forøvrig bare finnes sånn delvis bak øret mitt) 1
Mynona Skrevet 7. juli 2015 #16654 Skrevet 7. juli 2015 Du blander kanskje med hurling. Det er fotball, golf og rugby blanding de har mye rare sporter. 1
Aldrisur Skrevet 7. juli 2015 Forfatter #16655 Skrevet 7. juli 2015 Oiii, shit! Jeg har reist like mye i løpet av hele livet mitt som du gjør denne våren og sommeren Men det blir nok helt andre boller når jeg blir ferdigstudert! Men det huset i Sverige ja, det herlig søte røde huset Glemmer ikke de bildene fra i fjor sommer nei.. Skal dere møte vennene deres der da, at dere kommer fra hver deres vei og henger sammen der? ...For om jeg ikke husker helt feil, så bor disse i Frankrike? Tyrkia slo meg også, men jeg tror helst Frankrike.. Jadda, du husker helt rett Noz. De bor i Frankrike og har sommersted i Sverige. 3
Gjest Nosoul Skrevet 7. juli 2015 #16656 Skrevet 7. juli 2015 I dag er det en måned til neste festival, da skal jeg kose meg med bla Sie gubba! 2
Hoppetaujenta Skrevet 7. juli 2015 #16657 Skrevet 7. juli 2015 Du må fortelle oss hvordan han reagerte når han fikk se deg igjen etter så lang tid. Jeg stemmer for at hun må alliere seg med noen og ta live-opptak fra gjensynet. Begynn fem minutter før hun kommer og "skyt" i en hel time, tusen takk. Jeg er da ikke kravstor heller. Jeg drar på søndag til Dublin. Vi har kjøpt oss billetter til gælisk fotballkamp Det er en blanding av fotball, håndball og basket! Blir nok artig håper vi. Selv om vi ikke kommer itl å skjønne et kvekk av det! Jeg mistenker sterkt at det ikke dreier seg om kvinneidrett dette her... så da kan hun nok se frem til myye brunstig, atletisk underholdning.
Mynona Skrevet 7. juli 2015 #16658 Skrevet 7. juli 2015 Jeg stemmer for at hun må alliere seg med noen og ta live-opptak fra gjensynet. Begynn fem minutter før hun kommer og "skyt" i en hel time, tusen takk. Jeg er da ikke kravstor heller. Jeg mistenker sterkt at det ikke dreier seg om kvinneidrett dette her... så da kan hun nok se frem til myye brunstig, atletisk underholdning. Det stemmer det.... Er menner dette her. Og vi har plasser ganske langt nede, så vi får vel god utsikt vil jeg tro
Frk.K Skrevet 7. juli 2015 #16660 Skrevet 7. juli 2015 Hmfr.. Misstanke om soleksem på ryggen. Klør som bare det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå