Aldrisur Skrevet 5. juli 2015 Forfatter #16621 Skrevet 5. juli 2015 Nå skal jeg sitte her og være frivillig kjempedum for deg. Hva har skjedd eksakt? Dette har jeg ikke fått med meg. Stakkars lille Aldrisur som lider i sommeren sin. Jeg simpelthen elsker at du er frivillig kjempedum for meg Hoppe. Jeg lider, men det er min egen skyld. Jeg skulle ha lyttet etter de små bjellene i kroppen - du vet, og stoppet med å fargelegge når jeg kjente murring i venstrearmen (ja venstrehendt). Min feil og min oppgave å bli bra igjen. Takk for omtanke. 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. juli 2015 #16622 Skrevet 5. juli 2015 Da kan vi si at du har drevet altfor mye sport denne sommeren...og at du har fått tennisalbu eller noe. 1
Aldrisur Skrevet 5. juli 2015 Forfatter #16623 Skrevet 5. juli 2015 Da kan vi si at du har drevet altfor mye sport denne sommeren...og at du har fått tennisalbu eller noe. 1
Gjest Inggolf Skrevet 6. juli 2015 #16625 Skrevet 6. juli 2015 Takk for go'klem Fuggeln og FruN. Fordi jeg er helt handicappet med denne drittarmen min. Jeg kan ikke gjøre noe med den og kjenner at jeg blir misunnelig på de som kan bade (svømme) og leve et vanlig liv. Jeg er ikke vant til å ha vondt, og jeg skammer meg for å være så sytete. Allikevel klarer jeg ikke å la vær å syte. Så blir det litt sånn at "alle er dumme når jeg er sur". Skjønner? Men, jeg er jo litt bedre da, det er mest vondt om kvelden når jeg skal sove. Jeg vil heller ikke til legen, for jeg mener at dette skal lege seg selv om jeg bae klarer å ha armen i ro. Gubbeskinnet er av en annen mening. Så nå er han litt på meg også. Ja, selvfølgelig! Jeg burde såklart tenkt meg dette, fryktet bare at det hadde hendt noe konkret (som i en kjip hendelse). Men du Aldri, såklart det ikke er noe ålright å ha vondt og være bevegelseshemmet! Det er gjerne først når man har skadet seg at man virkelig forstår hvor avhengig vi er av alle kroppens deler. Selv de minste kroppsdelene brukes så mye mer enn man tror! Jeg er enig med gubbeskinnet ditt...Joda, du bli nok frisk uten doktoren, men det tar jo svært mye lenger tid da? 2
Anje Skrevet 6. juli 2015 #16626 Skrevet 6. juli 2015 God bedring til tegnings-skulderen, Aldri. Om tegning Jeg holder med deg. Det går over helt av seg selv. Husker min arm var så vond en gang jeg fikk sånn, at jeg pent måtte holde den helt stille. For første gang oppdaget jeg at en (i alle fall jeg) faktisk bruker høyrearmen en god del for å lese bøker. Og jeg skulle jo lese til en eksamen. Ble noen snodige lesestillinger. Men 2 uker fra "auauau kan ikke røre armen!" så var den like fin igjen. 2
Gjest Tekola Skrevet 6. juli 2015 #16627 Skrevet 6. juli 2015 Uff, Aldrisur Det er lov til å synes litt synd på seg selv innimellom også! Håper du klarer å slappe av nok i armen din! Nå skal jeg i gang med å bake ut brøddeigen som står til heving, og så skal den etterheves en stund, og SÅ blir det snart nystekt brød her i huset
Aldrisur Skrevet 6. juli 2015 Forfatter #16629 Skrevet 6. juli 2015 Ja, selvfølgelig! Jeg burde såklart tenkt meg dette, fryktet bare at det hadde hendt noe konkret (som i en kjip hendelse). Men du Aldri, såklart det ikke er noe ålright å ha vondt og være bevegelseshemmet! Det er gjerne først når man har skadet seg at man virkelig forstår hvor avhengig vi er av alle kroppens deler. Selv de minste kroppsdelene brukes så mye mer enn man tror! Jeg er enig med gubbeskinnet ditt...Joda, du bli nok frisk uten doktoren, men det tar jo svært mye lenger tid da? Ja, det har du helt rett i - at man egentlig ikke aner hvor avhengig man er av de ulike kroppsdelene før man har skadet seg. Håper du nyyyter ferien din og ikke har det altfor travelt Noz. Du skal vel snart reise på ferie om jeg ikke husker feil? God bedring til tegnings-skulderen, Aldri. Om tegning Jeg holder med deg. Det går over helt av seg selv. Husker min arm var så vond en gang jeg fikk sånn, at jeg pent måtte holde den helt stille. For første gang oppdaget jeg at en (i alle fall jeg) faktisk bruker høyrearmen en god del for å lese bøker. Og jeg skulle jo lese til en eksamen. Ble noen snodige lesestillinger. Men 2 uker fra "auauau kan ikke røre armen!" så var den like fin igjen. Tusen takk Anje, det var akkurat en sånn melding jeg trengte i dag. You made my day! Uff, Aldrisur Det er lov til å synes litt synd på seg selv innimellom også! Håper du klarer å slappe av nok i armen din! Nå skal jeg i gang med å bake ut brøddeigen som står til heving, og så skal den etterheves en stund, og SÅ blir det snart nystekt brød her i huset Takk Tekola, ja det er vell lov å synes synd på seg selv når det trengs. Mmm, nystekt brød... *sniker rundt Tekolahuset rundt lunsjtider* Det hadde jeg gjort også om jeg hadde bodd så nære de nystekte brødene! ----------------------- Ha en fin mandag alle! Dele et rosebilde fra hagen min med dere. 4
Aldrisur Skrevet 6. juli 2015 Forfatter #16630 Skrevet 6. juli 2015 Åååå, klemme litt tilbake på Hoggemannen. Håper du har en fin sommer Hog! 3
Gjest Inggolf Skrevet 6. juli 2015 #16631 Skrevet 6. juli 2015 Enig med Tekola, det er lov å synes litt synd på seg selv i blant. Egentlig så tørr jeg påstå at det er trengbart og ganske deilig når man først gjør det Det finnes dem som til en stadighet synes synd på seg selv, og de klarer ikke jeg helt å bry meg om ihvertfall Men av den typen får du aldri blitt, Aldri! Og foresten, ja jeg reiser på ferie 22.juli Blir borte på 2 årsdagen til BitteLiten da.. Det er leit synes jeg! 2
Aldrisur Skrevet 6. juli 2015 Forfatter #16632 Skrevet 6. juli 2015 Ja, du har helt rett Noz. Tenk at Bitteliten er 2 år allerede! Hun er sikkert helt herlig. To år er en fin alder. Du kan kanskje feire bursdagen hennes før du drar? *tante Noz kommer på besøk midt i uka med ballonger, gave og rosa muffins* For eksempel? 1
Gjest Inggolf Skrevet 6. juli 2015 #16633 Skrevet 6. juli 2015 (endret) Ja, du har helt rett Noz. Tenk at Bitteliten er 2 år allerede! Hun er sikkert helt herlig. To år er en fin alder. Du kan kanskje feire bursdagen hennes før du drar? *tante Noz kommer på besøk midt i uka med ballonger, gave og rosa muffins* For eksempel? Ja, det er så herlig! Hun spør ofte etter meg, og det synes jeg er så moro! Hun teller til 16, kan navnet på foreldre, tanter og alle 4 besteforeldre, henter riktige ting når jeg ber henne hente røde, grønne, gule osv ting og prater setning for setning. Hver gang er det noe nytt og jeg blir bare mer og mer glad i denne herlige frøkna De er på ferie nå, men kanskje jeg får tatt en tur ja, håper da det! Du da Aldri? Blir det litt redusert barnetid pga armen? Endret 6. juli 2015 av Noz 2
Aldrisur Skrevet 6. juli 2015 Forfatter #16634 Skrevet 6. juli 2015 Ja, det er så herlig! Hun spør ofte etter meg, og det synes jeg er så moro! Hun teller til 16, kan navnet på foreldre, tanter og alle 4 besteforeldre, henter riktige ting når jeg ber henne hente røde, grønne, gule osv ting og prater setning for setning. Hver gang er det noe nytt og jeg blir bare mer og mer glad i denne herlige frøkna De er på ferie nå, men kanskje jeg får tatt en tur ja, håper da det! Du da Aldri? Blir det litt redusert barnetid pga armen? Ååå, hun er jo kjempeflink! Hun har jo vært "tidlig ute" med alt hun har foretatt seg den lille snuppa der. Kan bare tenke meg at hun er glad i tanta si ja. Jeg er jo redusert i den grad at jeg ikke kan hoppe på trampoline og tulletøyse så mye. I dag skal vi være sammen alle sammen, og tenker jeg må ta på meg et fatle for at de små skal forstå at jeg ikke er lekbar. 1
Hoppetaujenta Skrevet 6. juli 2015 #16635 Skrevet 6. juli 2015 God dag til alle sammen. Her er det masse vind og sol og vind og sol i dag. Jeg skal tjore meg fast til en stol og forsøke å sitte utendørs litt. 1
Gjest Inggolf Skrevet 6. juli 2015 #16636 Skrevet 6. juli 2015 Ååå, hun er jo kjempeflink! Hun har jo vært "tidlig ute" med alt hun har foretatt seg den lille snuppa der. Kan bare tenke meg at hun er glad i tanta si ja. Jeg er jo redusert i den grad at jeg ikke kan hoppe på trampoline og tulletøyse så mye. I dag skal vi være sammen alle sammen, og tenker jeg må ta på meg et fatle for at de små skal forstå at jeg ikke er lekbar. Ja, og hun skulle bare ha skjønt hvor mye det betyr, de lille tingene hun sier og gjør. Går forbi mamma`n sin og sier "Tante Noz bære!" og strekker armene opp. Jeg dør Ferdig å prate om det nå, men jeg tror nok du Aldri skjønner og kjenner denne gleden. Fatle Du er så søt! Det er vitkig å holde amen i ro, og det kan være lett å glemme i blant, så fatle er lurt det! Så hyggelig å bare være sammen! Kan tenke meg at de små herlige synes det er stas å bare være i ditt nærvær, dere finner jo på tull og tøys og skrøner uansett tenker jeg 2
Aldrisur Skrevet 6. juli 2015 Forfatter #16637 Skrevet 6. juli 2015 God dag til alle sammen. Her er det masse vind og sol og vind og sol i dag. Jeg skal tjore meg fast til en stol og forsøke å sitte utendørs litt. God dag Hoppetuss. Ha-ha, synes jeg ser deg! Ha en fin dag i stolen. Ja, og hun skulle bare ha skjønt hvor mye det betyr, de lille tingene hun sier og gjør. Går forbi mamma`n sin og sier "Tante Noz bære!" og strekker armene opp. Jeg dør Ferdig å prate om det nå, men jeg tror nok du Aldri skjønner og kjenner denne gleden. Fatle Du er så søt! Det er vitkig å holde amen i ro, og det kan være lett å glemme i blant, så fatle er lurt det! Så hyggelig å bare være sammen! Kan tenke meg at de små herlige synes det er stas å bare være i ditt nærvær, dere finner jo på tull og tøys og skrøner uansett tenker jeg Det der smelter nok et Nozzehjerte ja. Ja, vi har det koselig og gøy sammen, og sånn håper jeg det fortsetter å være. De blir jo så store nå, skolebarn til høsten begge to. Og så har vi jo den bittebittelille da, han gleder jeg meg til å bli kjent med. Tid for nå! Ha en fortsatt fin dag alle sammen!
Rumle Skrevet 6. juli 2015 #16638 Skrevet 6. juli 2015 For en fin rose, aldri Er det den du kjøpte i fjor? God bedring! 1
Anje Skrevet 6. juli 2015 #16639 Skrevet 6. juli 2015 God dag til alle sammen. Her er det masse vind og sol og vind og sol i dag. Jeg skal tjore meg fast til en stol og forsøke å sitte utendørs litt. Husk bare å ha knuten forran og ikke bak. Skulle tatt seg ut at vi alle gjennomskuer identiteten din pga en artikkel i nærmeste lokalavis: "Dame hoppende glad etter å ha blitt hjulpet løs fra solstol" 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå